Makijaż
Paznokcie
Recenzje

sobota, 3 grudnia 2016

Nowości listopada| Kolorówka i pielęgnacja


Jak co miesiąc dziś przychodzę do Was z nowościami ubiegłego miesiąca. Nie był on zbytnio obfity w kosmetyki które będę testowała w najbliższym czasie a raczej są to same najpotrzebniejsze rzeczy! Z drugiej strony zbliżają się święta i okres prezentowy także same wiecie .. ;) Jeśli jesteście natomiast ciekawe co konkretnie zasiliło moje zbiory to zapraszam dalej ;-) 


Cettua, Facial Mask Brightening

Po raz pierwszy zobaczyłam ją w filmiku Maxineczki i jako iż jestem ogromną fanką maseczek miałam kupić ją przy pierwszej lepszej okazji ;) Nie miałam jeszcze okazji jej używać ale na pewno dam znać jak się sprawdzi. Jej zadaniem jest głównie rozjaśnianie, odżywianie, wygładzanie i zmniejszanie przebarwień :) 

Golden Rose, Ice Chic Nail Colour - Lakier do paznokci #70 

W swojej kolekcji tradycyjnych lakierów posiadam już kilka sztuk z tej serii które prezentowałam TUTAJ. Muszę przyznać, że byłam zaskoczona trwałością! Na bazie z odżywki Eveline 8w1 bez żadnego lakieru nawierzchniowego utrzymują się ok. 5 dni - wow! Początkowo miał być to klastyczny, czarny odcień który kupiłam w pośpiechu jednak okazało się, że w rzeczywistości jest on ciemnozielony ;) 

Nacomi, Maska algowa typu peel-off o działaniu rozjaśniającym z borówką 

O tej maseczce również słyszałam wiele dobrego. Swego czasu używałam alg z Bielendy o zapachu arbuza i bardzo fajnie sprawdzały się na mojej cerze. Po zastosowaniu była niezwykle miękka, gładka i nawilżona. Zadaniem produktu Nacomi natomiast jest wzmocnienie naczyń krwionośnych, dbanie o prawidłowy poziom nawilżenia skóry, ochrona przed podrażnieniami, zapobieganie zaczerwienieniom oraz rozjaśnienie i wyrównanie kolorytu cery ;) Zobaczymy czy po dłuższym stosowaniu trafi do ulubieńców miesiąca. 


Joanna, Naturia Color #241 oraz #242 & Palette, Deluxe Farba do włosów #679  

W listopadzie ponownie próbowałam kombinować z kolorem włosów jednak bezskutecznie. Utwierdziłam się tylko w przekonaniu, że moim kolorem jest brąz który będę już utrzymywała - jaśniejszy bądź ciemniejszy ale nadal będzie to brąz. Zdradzę Wam tylko, że w nowościach następnego miesiąca również pojawią się farby jednak zdradzę swą ulubioną Joannę na rzecz innej ;-)  Palette nie kosztowała zbyt wiele ale piękny, ciemnoczerwony odcień utrzymał się na moich włosach max. 5 myć po czym został jedynie na odrostach. 

Miałyście styczność z tymi kosmetykami? Jak się u Was sprawdziły? ;) Dajcie również koniecznie znać co wpadło w Wasze ręce w ostatnim czasie! ;-) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



26 komentarzy
  1. Mam lakier w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam miała to być głęboka czerń a okazała się zielenią która na paznokciach równie pięknie się prezentuje co w buteleczce w świetle dziennym :)

      Usuń
  2. U mnie sporo przybyło w ostatnich dwóch miesiącach, testy w trakcie ;)
    Nie widzę Cię w innym kolorze włosów, tylko w odcieniach brązu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi kolorami włosów to mam mały problem - książkę mogłabym spokojnie napisać :D

      Usuń
  3. nie miałam niczego, ale spodobał mi się kolor lakieru ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec końców jest bardzo fajny a przede wszystkim trwały ;)

      Usuń
  4. Zaintrygowałaś mnie maseczką algową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej maski. Bo nic z Nacomi nie miałam a Maxineczkę oglądam rzadko, głównie jej starze filmy, dlatego nie miałam pojęcia o tym produkcie :)
    Ciekawe jak się sprawdzi, bo również jestem fanką maseczek a przydałoby mi się coś odżywiającego i rozjaśniającego przebarwienia, ale nie zapychającego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczka Nacomi interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor lakieru jest czadowy, bardzo lubię kosmetyki Nacomi i chciałabym wypróbować tą maseczkę z algami, mam ich glinkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również w szufladzie posiadam glinkę jednak jeszcze jej nie używałam - kusi mnie dodatkowo czarne mydło ;)

      Usuń
  8. Lakier wygląda ciekawie ;) Zerknę na niego, pomimo że teraz raczej noszę hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczkę Nacomi bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również będę z niej zadowolona ;)

      Usuń
  10. Dawno temu używałam tych farb Joanna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej maseczki Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bo jeszcze nie miałam okazji jej używać :D Mam nadzieję, że sprawdzi się rewelacyjnie :)

      Usuń
  13. Chętnie zwrócę większą uwagę na maseczkę Naomi, bo twój opis jest bardzo zachęcający. Mam w moim mieście mały sklepik z tego typu produktami, więc nam nadzieję, że znajdę i ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam na promocji w Hebe - szczerze mówiąc udałam się do niego jedynie po zakup tej w płacie jednak niższa cena zadziałała :D

      Usuń
  14. Na algowe maseczki Nacomi mam ochotę od dawna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tej maseczce Nacomi też słyszałam wiele dobrego. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń