Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 8 stycznia 2017

Listopadowy ShinyBox | Dobra partia { Mini-recenzje }


Listopad już dawno za Nami jednak przez moje problemy związane ze zdrowiem blog nieco ucierpiał jednak wracam ze zdwojoną siłą - mam taką nadzieje ;)  Dziś chciałabym Was zaprosić na mini recenzje pudełka ShinyBox - Dobra partia w którym znalazłam kilka fajnych kosmetyków i gadżetów - jeśli jesteście ciekawe co to może być to zapraszam do dalszej części ;) 

Listopadowy ShinyBox | Dobra partia { Mini-recenzje }

ELFA PHARM,  Biszofitowe mydło do twarzy i ciała Vis Plantis

Tak jak wspominałam we wpisie z prezentacją zawartości pudełka byłam do niego dość sceptycznie nastawiona ze względu na obawy przed przesuszeniem czy ściągnięciem - nic bardziej mylnego! Mydło to może minimalnie ściągać - nie jest to uciążliwe - jednak wystarczy po jego użyciu zastosować tonik i nie problem znika ;) Bardzo dobrze oczyszcza skórę, nie zapycha, nie uczula a przede wszystkim bardzo ładnie pachnie. Nie stosowałam go do ciała gdyż mam zbyt wiele żeli czy olejków pod prysznic ;)  Nie kosztuje ono zbyt wiele tak więc polecam się nim zainteresować. 

BEAUTYBLENDER, Gąbeczka Blotterazzi

Jako posiadaczka cery tłustej potrzebuję poprawek w ciągu dnia. Z tego co pamiętam nigdy nie miałam w swojej kosmetyczce bibułek matujących, zazwyczaj sięgałam po zwykłe chusteczki higieniczne które bardzo dobrze ściągały nadmiar sebum jednak potrafiły niekiedy nieestetycznie ściągać podkład - odklejać go od skóry. Jakiś czas temu słyszałam o nowości marki BeautyBlender która przeznaczona jest do pochłaniania sebum jednak jej cena znacznie mnie od siebie odstraszała - nie widziało mi się wydawać takiej wysokiej kwoty skoro zwykłe chusteczki również się sprawdzały natomiast bardzo się ucieszyłam kiedy moje pudełko okazało się być szczęśliwym i Blotterazzi znalazło się w środku.  Tak jak tradycyjna, różowa gąbeczka do aplikacji podkładu już podczas pierwszego mycia wytrąca z siebie różowy pigment który bądź co bądź nie wypłukuje się całkowicie jednak warto mieć to na uwadze ;) Nie zauważyłam problemów z dopieraniem jej, jest bardzo miękka, delikatna jednak nie na tyle aby od razu uległa zniszczeniu. Nie usuwa ona w 100% całego sebum jednak makijaż nadal wygląda świeżo - nie jest naruszony i spokojnie mogę nosić go przez kilka kolejnych godzin ;) Za cenę 69 zł otrzymujemy 2 sztuki tak więc spokojnie możemy zamówić je na spółkę z koleżanką ;) Po zapoznaniu się z tym gadżetem i zaprzyjaźnieniu na dłuższą metę nie wykluczam, że zakupię je kiedyś ponownie. 

QBOX, Herbata smakowa - Idealny poranek

Niestety jest to już druga herbata w pudełku która mi nie posmakowała. O ile jestem uzależniona od czarnej herbaty Milton z Biedronki którą mogłabym pochłaniać hektolitrami tak tutaj najzwyczajniej w świecie nie był to mój smak - zbyt mocna. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Osobiście jej nie polecam. 100 g produktu kosztuje 20 zł. 


DELAWELL, Słodkie masło do ciała Sweet&Natural

O ile posiadam ogromną ilość produktów nawilżających do ciała w postaci maseł/balsamów/olejków to z każdego ciesze się tak samo. Z marką Delawell nie miałam styczności - nigdy nawet o niej nie słyszałam ;) Z góry muszę zaznaczyć, że jeśli miałabym zużyć dany kosmetyk do końca musi posiadać urzekający zapach, dobrą konsystencję oraz wchłanianie - jak jest w tym przypadku? Pachnie przepięknie, cytrusowo jednak nie kojarzy się z zapachem kostki do toalet. Konsystencja jest zbita jednak po zetknięciu ze skórą lekko się zmienia i nie sprawia problemów w aplikacji - bardzo ładnie sunie po ciele. Bardzo szybko się wchłania pozostawiając po sobie lekką warstewkę która akurat w tym przypadku kompletnie mi nie przeszkadza - nie jest klejąca a producent o niej informuje ;) W swoim składzie posiada wiele dobroczynnych olejków tak więc większość z Nas powinna być z niego zadowolona w dobie bardziej naturalnych kosmetyków ;) Jego cena to 35 zł za 100 ml.

STENDERS, Żurawinowy żel pod prysznic

Bardzo ucieszyłam się z obecności kolejnego produktu marki Stenders gdyż nie ukrywam, że polubiłam się z nią - większość kosmetyków które miałam okazję testować sprawdziła się u mnie wyśmienicie. Niestety żel ten posiadał jedynie 50 ml jednak śmiało mogę napisać, że bardzo dobrze się pieni, przepięknie pachnie i nie przesusza mojej skóry.

Koniecznie dajcie znać czy miałyście z nimi styczność i co chętnie same byście przetestowały? ;) 




Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. Bardzo cieszyłam się w tym pudełku z Blotterazzi i żelu Stenders :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemna jest zawartość tego pudełka :) A ta herbata nie jest przypadkiem czerwona, bo ten rodzaj często ma taki dość specyficzny posmak, który nie każdemu musi smakować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sęk w tym, że to czarna herbata :(

      Usuń
  3. Te masełko do ciała wpadło ostatnio ramach wygranej, ale jeszcze nie testowane ;) Zapach jedynie inny ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Masełko do ciała i żel pod prysznic chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stendersowy żel chętnie bym wypróbowała ;) Od dawna czaję się na coś z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żurawinowy że najbardziej mnie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że w pudełeczku znalazłaś Gąbeczkę Blotterazzi! Ogólnie zawartość tego boxa jest całkiem niezła :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam nic, ale blotterazzi trochę mnie interesuje :) Problem w tym że nie świece się jakoś szczególnie i to byłby kompletnie zbędny wydatek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jeśli nie masz problemu z nadmiernym wydzielaniem się sebum to mógłby być to zbędny wydatek :)

      Usuń
  9. Przeraziłaś mnie tą herbatą...a powiedz mi jaką wolisz herbatę Milton z Biedry? Classic czy Strong? :D Bo ja też kocham te herbaty *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od humoru ale bardziej przemawia do mnie Strong! :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie kosztuje mało ale powoli przekonuję się do tego, iż jest warta swej ceny ;)

      Usuń
  11. Strasznie ciekawa jestem tej gąbeczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chętnie przetestowałabym wszystko :) Nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zawartość. Myślę, że byłabym zadowolona :) Zaciekawiła mnie gąbeczka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy. Wszystkie bym z chęcią wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń