Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 23 lutego 2017

Błysk i elegancja w jednym | ChiodoPRO White & Cherrywood


Po krótkiej przerwie spowodowanej chorobą dziś zapraszam Was na prezentację manicure który gości na moich paznokciach już jakiś czas ;) Tym razem postawiłam na iście Walentynkowe klimaty - niestety bez tradycyjnych serduszek, buziaków i tym podobnych. Całość bazuje na produktach ChiodoPRO więc jeśli jesteście ciekawe jak się prezentują w całej okazałości to zapraszam do dalszej części wpisu. 

Błysk i elegancja w jednym | ChiodoPRO White & Cherrywood

Wspominałam Wam, iż seria lakierów PRO jest połączeniem właściwości żelu UV i lakieru do paznokci którą znacznie ciężej usunąć - najlepiej w tym momencie sprawdza się frezarka bądź pilnik o odpowiedniej gradacji więc bez zastanowienia sięgnęłam po drugi wariant. Wystarczyło kilka, no może kilkanaście pociągnięć pilnikiem i lakier doskonale znikał w mgnieniu oka. Na chwilę obecną natomiast nie jestem w stanie Wam powiedzieć jak odbywałoby się to przy pomocy specjalnego płynu do usuwania lakierów z serii PRO (Uv Remover So Quick Solution) bądź acetonu - należy pamiętać wtedy o spiłowaniu wierzchniej warstwy topu :)

ChiodoPRO Effect Rainbow Mirror # Gold Gloss

Efekt ten na stronie producenta opisywany jest jako drobny, złoty pyłek, który nadaje paznokciom efekt chromowanej, lustrzanej powierzchni. Idealny do koloru czarnego jak i neonowego zaś u mnie bazą był właśnie kolor 014.  Sam w sobie przepięknie prezentował się w tym zestawieniu nadając zdobieniu tego czegoś - wisienki na torcie ;) Dobrze się wciera nie sprawiając większych problemów. Podczas jego aplikacji musimy pamiętać o uprzednim zastosowaniu topu bez konieczności przemywania warstwy dyspersyjnej (TOP Effect).

ChiodoPRO #014 Cherrywood

Odcień #014 Cherrywood to połączenie typowej, klasycznej czerwieni z domieszką odrobiny fioletu. Dla osób mniej doszukujących się w nim różnych odcieni widoczna na pierwszym planie będzie tytułowa wiśnia :) Ze względu, iż jest to kolor z serii PRO bardzo dobrze kryje już przy pierwszej warstwie - druga jest tutaj tylko dopełnieniem :) Nie stwarzał problemów podczas aplikacji, dobrze się utwardzał. 

 ChiodoPRO #001 White

Ocień #001 White to typowa, czysta biel która fantastycznie sprawdzi się przy wykonywaniu french manicure jak i aplikowana na cały paznokieć. Idealna baza pod wszelkiego rodzaju zdobienia bądź słabiej napigmentowane, jaskrawe kolory - świetnie podbija pigmentację :) Tak samo jak poprzednik nie stwarzał problemów podczas aplikacji chociaż pierwsza, cienka warstwa tworzyła lekkie smugi natomiast druga w 100% ją przykryła oraz wyrównała. Dobrze się utwardzał, nie rozlewał pod skórkach.

Powyżej możecie zobaczyć jak prezentował się mój poprzedni manicure z tego wpisu w dniu ściągania  :)

Efekt końcowy:

Kochane! Koniecznie dajcie znać co sądzicie o takim połączaniu? Jak Wam się podoba? ;-) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



18 komentarzy
  1. Aż mnie wzdryga na widok tych hybryd - nie wspominam miło ich ściągania :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie! Czy mogłaby Pani dać znać jak poradziła sobie Pani z uczuleniem na hybrydy, bo o ile dobrze pamietam to takie wystąpiło?
    A manicure przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;)
      Początkowo próbowałam używać olejku z drzewa herbacianego jednak nie mogłam przekonać się do jego specyficznego zapachu więc pozostało mi pożegnanie się z lakierami hybrydowymi na dobrych kilka miesięcy, odżywki i tradycyjne lakiery :)

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce, a mają naprawdę ładne kolory i z tego co widzę ładnie się trzymają. Chętnie się skusze i wypróbuje. ;) A co do efektu końcowego - super, tylko ja gdzieś nie mogę się przekonać to wszystkich efektu holo, luster i innych świecideł. Gdzieś nie idę z duchem obecnych trendów. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana te paznokcie z kropeczkami są świetne! Nie wiem czy nie ukradnę pomysłu i nie zrobię takich do pracy, więc jeśli pozwolisz zapiszę sobie zdjęcie, by nie zgubić pomysłu, bo bardzo mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt końcowy 💗
    Dość nietypowe połączenie ale bosko wygląda💗

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt lustrzany prezentuje się fajnie, ja mam z Indigo, ale ostatecznie miałam go tylko raz na paznokciach... Podoba mi się ta czerwień na Twoich pazurkach. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała wybierać to chyba najbardziej skradła serce ta czerwień i te kropeczki :) choć każdy pazurek ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne manicure, chciałabym aby moje paznokcie tak pięknie i szybko rosły oraz aby wyglądały tak dobrze nawet z odrostami

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od niedawna zapoznaję się z Chiodo i powiem szczerze, że seria Pro jest dla mnie najbardziej atrakcyjna. Bardzo podoba mi się pigment i trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory kolorami, a mi zachciało się czarnych paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt końcowy bardzo mi się podoba, a same lakiery mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń