Makijaż
Paznokcie
Recenzje

piątek, 3 marca 2017

InspiredBy | Naturalnie Piękna V


Która z Nas nie marzy o pięknej, nieskazitelnej cerze? Niestety nie wszystkie mamy tą przyjemność jednak z pomocą przychodzą wszelkiego rodzaju kosmetyki pielęgnacyjne. Pudełko Naturalnie Piękna edycja V kryje w sobie aż 12 produktów. Jesteście ciekawe zawartości? W takim razie zapraszam do dalszej części :)

 Naturalnie Piękna V to ukryta w uroczym pudełku siła natury. Doskonałe produkty, których może używać każdy. 
InspiredBy | Naturalnie Piękna V

SILCARE, VITALITY OIL MACADAMIA 

Sprzymierzeniec w walce z cellulitem, posiada zdolność spłycania zmarszczek i poprawia kondycję zniszczonych włosów. Do stosowania bezpośredniego na skórę i włosy, ale także jako dodatek do domowych maseczek lub drogeryjnych kosmetyków. Już niewielka ilość oleju dodana do ulubionego balsamu sprawi, że zyska także właściwości antycellulitowe, a odżywka do włosów wzbogacona o ten produkt stanie się atrakcyjniejszym kosmetykiem. 10,99 zł / 11 ml
Olejków nigdy za wiele więc na pewno znajdę dla niego zastosowanie :) Głównie oleje stosuję zarówno do włosów jak i metody OCM. 

AURIGA, SERUM DO TWARZY 

Unikalna formuła łącząca siłę 8% witaminy C i 30% wyciągu z Ginkgo biloba stymuluje syntezę nowych włókien kolagenu i elastyny oraz wyraźnie rozjaśnia skórę. Chroni skórę przed działaniem wolnych rodników, tak by długo cieszyła się zdrowym i młodym wyglądem. W pudełku znajduje się produkt o pojemności 3 ml. 99,00 zł / 15 ml
Miniaturkę tą mogłyśmy już znaleźć we wrześniowym pudełku ShinyBox. Mówiąc szczerze średnio się z nią polubiłam jednak może warto dać mu drugą szansę? Zobaczymy :)

YOUR NATURAL SIDE, GLINKA 

Głównym zadaniem glinek jest dogłębne oczyszczenie a zarazem odżywienie. Dodatkowo, każda z glinek ma swoje osobne właściwości dzięki czemu mogą być wykorzystywane w pielęgnacji twarzy, skóry i włosów. Mix rodzajów.14,99 zł / 100 g
W swoim pudełku znalazłam czerwoną glinkę która przeznaczona jest do cery wrażliwej, mieszanej i tłustej, zmęczonej, naczynkowej wymagającej regeneracji i odżywienia, skóry problemowej, z trądzikiem różowatym wymagającej ujędrnienia. W szufladzie posiadam kilka rodzai jednak nie po drodze mi do ich rozrabiania. 

AVA, MASECZKA PRZECIWZMARSZCZKOWA 

Skóra staje się nawilżona, zregenerowana, bardziej napięta, elastyczna i jędrna. Wszystko dzięki zawartości olejowego ekstraktu z rokitnika, olejowi z pestek winogron, słodkich migdałów oraz kwasu hialuronowego.3,64 zł / 7 ml
Jako iż ostatnimi czasy mam manię na testowanie maseczek bardzo chętnie się z nią zapoznam zwłaszcza, że firmę Ava wspominam bardzo fajnie :) Zobaczymy jak się spisze chociaż w działanie przeciwzmarszczkowe nie wierzę. 


KIEHL’S, ŻEL OCZYSZCZAJĄCY DO TWARZY 

Dokładnie oczyszcza skórę i usuwa makijaż, nie przesuszając jej ani nie pozbawiając naturalnej ochrony lipidowej. Zapewnia skórze komfort, dzięki zrównoważonemu pH. Idealny dla każdego rodzaju cery. W pudełku znajduje się produkt o pojemności 30 ml. 42,00 zł / 75 ml
Od dłuższego czasu chciałam wypróbować kosmetyki kultowej już - że tak ją nazwę - marki Kiehl's które wiele z Was poleca jednak zawsze coś stawało na drodze. Chętnie go zużyję i dam Wam znać czy nie przesuszał skóry ani nie zapychał, dodatkowym atutem jest pojemność 30 ml.

IOSSI, KREM NAWILŻAJĄCY NAFFI

Dogłębnie nawilża, pielęgnuje i odżywia nawet najwrażliwszą skórę twarzy. Wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych, uelastycznia i dodatkowo wyrównuje koloryt skóry. Łagodzi podrażnienia i przyspiesza regenerację naskórka. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze, dzięki czemu jest idealny pod makijaż. W pudełku znajduje się produkt o pojemności 15 ml.98,00 zł / 50 ml
Przeglądając blogi marka ta nie raz mignęła mi przed oczami jednak sama nie miałam jeszcze z nią styczności więc bardzo chętnie go wypróbuję :) Może Wy go używacie? 

KIEHL'S, PIELĘGNACYJNY KONCENTRAT NA NOC 

Regeneruje, odnawia i uzupełnia naturalne zasoby skóry, dzięki czemu staje się ona gładsza i zdrowsza. Zawiera w 99.8% składniki naturalnego pochodzenia i jest wolny od parabenów. Kosmetyk najczęściej wybierany przez Klientów marki Kiehl’s. W pudełku znajduje się produkt o pojemności 4 ml.174,00 zł / 30 ml
Przyznam szczerze, że tego kosmetyku byłam najbardziej ciekawa - szkoda, że w pudełku znalazły się tylko 4 ml ale .. dobre i to! ;) Dużo dobrego słyszałam na temat tego koncentratu ale także zdarzały się negatywne opinie więc nie pozostaje mi nic innego jak przekonać się o jego działaniu na własnej skórze :)

ANNABELLE MINERALS, GĄBKA DO MAKIJAŻU

Odpowiednie wymiary, dopasowujący się do twarzy kształt oraz nieco twardsza struktura, pozwalają na stworzenie nienagannego makijażu bez smug i nierówności. Świetnie sprawdzi się również do nakładania podkładu mineralnego w trudniej dostępnych miejscach, jak skrzydełka nosa, czy jako korektora pod oczami. 9,99 zł / szt.
Kupiłam ją jakiś czas temu i pokazywałam w tym wpisie. Niestety się nie polubiliśmy ze względu właśnie na twardą strukturę, przyzwyczajona jestem do mięciutkich gąbeczek typu BeautyBlender, Blend it! czy też Real Techniques. 


FA, ŻEL POD PRYSZNIC

Cenny ekstrakt z miodu zadba o nawilżenie skóry i ochroni ją przed wysuszeniem, a unoszący się zapach kwiatów białej gardenii pozwoli na chwilę relaksu i odprężenia.7,00 zł / 250 ml
O mamo! Jak on pachnie! ♥ Jeszcze chyba nigdy nie byłam aż tak zachwycona zapachem żelu pod prysznic i gdyby tylko marka zechciała wypuścić na rynek balsam bądź masło do ciała pierwsza stałabym za nim w kolejce. Nie jest chemiczny a taki prawdziwy, lekko słodki - przepiękny. Już wiem, że na pewno nie będzie to moje ostatnie opakowanie, zostałam kupiona :) 

MINCER PHARMA, PŁYN MICELARNY 

Pielęgnacja oparta na roślinnych składnikach aktywnych, pozwalająca na łagodne oczyszczenie skóry z dziennego makijażu i innych zanieczyszczeń oraz jej regenerację.12,99 zł / 250 ml
O płynach marki Mincer Pharm czytałam w większości pozytywne recenzje a z racji tego, że właśnie mój dotychczasowy płyn jest na wykończeniu sięgnę właśnie po niego. Więcej na jego temat będziecie mogły przeczytać w mini recenzjach :) Oby się sprawdził!


LABORATORIUM PILOMAX, ZESTAW: SERUM I SZAMPON 

Pielęgnacja włosów od cebulki aż po same końce. Zawartość substancji silnie nawilżających jednocześnie zapobiega utracie wody, ale też wpływa na ochronę włosów przed mechanicznymi uszkodzeniami. Działanie przeciwutleniajace pozwoli stworzyć film chroniący włosy przed szkodliwym działaniem środków farbujących i utleniających. Dzięki stymulacji odnowy komórek naskórka oraz pobudzeniu i stymulacja krążenia, włosy staną się zdrowsze i bardziej błyszczące.106,00 zł / 75 ml + 200 ml
Szamponów nigdy za wiele, serum również się przyda jednak będą one musiały poczekać na swoją kolej gdyż z tej dziedziny nagromadziło mi się trochę kosmetyków - ale na szczęście idą u mnie jak woda :) 

ELFA PHARM, SERUM DO WŁOSÓW 

Włosy stają się mocniejsze, bardziej gęste i pełne blasku, dzięki cennym biologicznie aktywnym składnikom wraz z olejowym ekstraktem z łopianu. Regularne stosowanie serum, zmniejsza wypadanie włosów i poprawia się wzrost nowych, następuje odbudowa struktury keratynowej.14,99 zł / 100 ml
Serum przeciw wypadaniu włosów? To coś dla mnie! Temat ten to rzeka, niegdyś bardzo kręta. Wiążę z nim duże nadzieje zwłaszcza, że nie kosztuje zbyt wiele.

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o zawartości tego pudełka ;) Skusiłybyście się na nie? 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



12 komentarzy
  1. Bardzo lubię markę Mincer, więc obecność w pudełku kosmetyku tej marki ucieszyłaby mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te boxy. Naturalnie Piękna to najlepsze pudełko ze wszystkich, fajna zawartość, serum flavo c lubię, a KIEHL’S chętnie bym poznała

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie uwielbiam serum Auriga, zwłaszcza w okresie wiosennym. Zużyłam w tym roku już połowę buteleczki i chyba najwyższa pora na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe pudełeczko prezentuje się naprawdę fajnie :) Najbardziej ciekawa jestem produktów Kiehls :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy bardzo lubią olej macadamia ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to pudełeczko ale prawdę mówiąc na kolana mnie ta zawartość nie powaliła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, a miałam wielkie nadzieje do tej gąbeczki z AM ! Chlip...
    Ogólnie, pudełeczko przypadło mi do gustu osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zawartość pudełeczka. Zastanawiam się nad zakupem serum łopianowego do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek zachęca, zwłaszcza jego zastosowania, które są spore :) Jak nie przypasuje do balsamów może do maseczek :)) No i żel mogłabym mieć : ))

    OdpowiedzUsuń