Manicure
Makijaż
Recenzje

wtorek, 25 kwietnia 2017

Kwietniowy ShinyBox | Spełnij marzenia

ShinyBox | Spełnij marzenia

Spełnij marzenia - to hasło przewodnie kwietniowego pudełka ShinyBox. Dzięki ujawnieniu dwóch, gwarantowanych kosmetyków: luksusowego żelu do mycia twarzy marki - 417 oraz błyszczyka do ust ProVoke Dr Irena Eris zyskało jeszcze większe zainteresowanie kobiet. Jeśli jesteście ciekawe czy zawartość tego pudełka przypadła mi do gustu to zapraszam do dalszej części :) 

Spełnijcie swoje najskrytsze, kosmetyczne marzenia dzięki kwietniowemu pudełku ShinyBox. W tym miesiącu przygotujcie się na coś naprawdę wyjątkowego! Szykujemy dla Was nie lada niespodziankę więc koniecznie zamówcie najnowsze pudełko. Pamiętajcie, że jego ilość jest mocno ograniczona! W każdym kwietniowym pudełku ShinyBox "Spełnij Marzenia" znajdziecie m.in. dwa kosmetyki premium - pieniący się żel do mycia twarzy z luffą od marki - 417 o wartości 116 zł oraz błyszczyk do ust PROVOKE od Dr Irena Eris o wartości 55 zł!

Faberlic, Balsam Tlenowy Z Serii Air Stream Linii Legendarny Tlen & Krynickie Spa, Rozświetlający Krem Pod Oczy

FABERLIC, BALSAM TLENOWY Z SERII AIR STREAM LINII LEGENDARNY TLEN

Odżywiona, dotleniona i zregenerowana skóra, dzięki wysokiemu stężeniu kompleksu tlenu. Pomaga skórze walczyć z niekorzystnymi warunkami klimatycznymi i zregenerować skórę po przebytym stresie. Kosmetyk jest również zalecany jako produkt SOS do pielęgnacji podrażnionej skóry po ekspozycji na światło słoneczne, depilacji, agresywnych zabiegach w gabinecie kosmetycznym. Produkt pełnowymiarowy:  39,90 zł / 50 ml
Przyznam szczerze, że o tej marce już gdzieś słyszałam ale osobiście nie miałam styczności. Na chwilę obecną posiadam wszelkiego rodzaju kremy które świetnie się u mnie sprawdzają więc nie zamierzam na razie testować niczego nowego.

KRYNICKIE SPA, ROZŚWIETLAJĄCY KREM POD OCZY

Efekt rozświetlonej, wypoczętej i nawilżonej skóry okolic oczu. Regularnie stosowany wygładza i zmniejsza widoczność zmarszczek. Bogaty skład skutecznie niweluje oznaki zmęczenia, działa kojąco i łagodząco oraz przywraca świeżość skórze wokół oczu. Produkt pełnowymiarowy: 16,00 zł / 30 ml
Kremów pod oczy nigdy za wiele. Obecnie używam na noc kremu Mizon Multi Function oraz odżywczego kremu marki Vianek na dzień które wystarczą mi jeszcze na jakiś czas więc ten poczeka na swoją kolej. Cena bardzo przystępna więc zobaczymy jak z jakością :) 

KATALOG MARZEŃ, INDYWIDUALNY PREZENT - VOUCHER

Niezapomniane prezenty w formie przeżyć, dzięki którym spełniają się najskrytsze marzenia! Katalog Marzeń to strona internetowa, pełna pomysłów na niezapomniane prezenty. Tylko teraz możesz wybrać swój wymarzony! Indywidualny prezent: 30 zł/ szt.
Voucher o wartości 30 zł - niestety zapomniałam przedstawić go na zdjęciu - gra tutaj główne skrzypce jeśli chodzi  o nawiązanie do idei pudełka. Dzięki niemu możemy obniżyć kwotę wybranego przez siebie marzenia w listy dostępnej na stronie Katalog Marzeń.  Osobiście raczej z niego nie skorzystam zwłaszcza, że ważny jest tylko do 31 maja br.

- 417, Pieniący Się Żel Do Mycia Twarzy Z Luffą & Dr Irena Eris, Błyszczyk Do Ust Provoke & Joko Make Up - Spiekany Róż Do Policzków

- 417, PIENIĄCY SIĘ ŻEL DO MYCIA TWARZY Z LUFFĄ

Czysta, świeża i promienna skóra już po pierwszym zastosowaniu. Dokładne usuwanie zanieczyszczeń skóry, dzięki zawartości mikrocząsteczek naturalnej luffy. Zawartość minerałów z Morza Martwego wraz z odżywczymi ekstraktami roślinnymi zapewnia skórze dogłębne odżywienie i nawilżenie. Produkt pełnowymiarowy: 116 zł / 200 ml
Żel ten nie należy do najtańszych wiec tym bardziej ciesze się, że będę miała możliwość jego przetestowania. Był jednym z dwóch kosmetyków przedstawionych już na początku, w zapowiedziach :) Jak mogłyście zauważyć w nowościach marca poczyniłam mały zapas jeśli chodzi o demakijaż i oczyszczanie twarzy więc również będzie musiał chwilę poczekać na swoją kolej. 

DR IRENA ERIS, BŁYSZCZYK DO UST PROVOKE

Intensywnie nawilżone, miękkie i gładkie usta o długotrwałym połysku. Pielęgnacyjna formuła, wzbogacona o Volulip Complex regeneruje i ujędrnia usta, nadając im pełniejszy wygląd. Produkt pełnowymiarowy: 55,00 zł / szt.
Błyszczyk ten to kolejny kosmetyk o którego istnieniu wiedziałyśmy jeszcze przed pierwszą wysyłką pudełka. Niestety nie należę do osób które gustują w tego typu kosmetykach wiec zapewne znajdzie nową właścicielkę. Odcień jaki otrzymałam to Romantic Cream który w opakowaniu prezentuje się bardzo ładnie.

JOKO MAKE UP - Spiekany róż do policzków

Idealnie rozświetlone i podkreślone kości policzkowe dzięki zawartości iskrzących drobinek, które odbijają światło nadając twarzy promienny i zdrowy wygląd o każdej porze dnia. Produkt pełnowymiarowy: 24,50 zł / szt.

Kosmetyków marki Joko używałam jakoś na początku swojej przygody z makijażem. Odcień 11 to ładny, lekko opalizujący, brzoskwiniowy kolor z malutkimi, złotymi drobinkami które niestety z bliska są bardzo widoczne. Nie do końca jest to moja bajka. Szkoda również, że w ubiegłym miesiącu w zawartości boxa także miałyśmy róż - marki Bell.

LAB ONE, N°1 REGENERUJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW STEP 1

Zregenerowane, odżywione i nawilżone włosy. Zawarte w produkcie naturalne olejki i keratyna wzmacniają strukturę włosa na całej jego długości. Włosy stają się stają się miękkie, gładkie i nie elektryzują się. Upominek: 189,00 zł / 400 ml

Próbka ta posiada niestety jedynie 10 ml więc wydaje mi się, że przy mojej długości włosów wystarczy tylko na jedną aplikację - ciężko będzie mi ocenić jego działanie. Za taką cenę nie skusiłabym się na kosmetyk którego działanie zarówno na włosy jak i skalp będzie ograniczone do kilku chwil.


Całe pudełko oceniam 3,5/7 - nie do końca spełniło moje marzenia. Wydaje mi się, że poprzednie edycje były lepsze niemniej jednak najbardziej ciesze się z obecności żelu do mycia twarzy gdyż nie ukrywam, że nadal szukam ideału :) Krem pod oczy oraz balsam również znajdą swoje miejsce. A Wy jak oceniacie zawartość marcowego Shinybox?


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



8 komentarzy
  1. Samo hasło przewodnie przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieniący się żel do mycia twarzy wydaje się świetny, ale cena mnie odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam to pudełeczko i nie mogę się doczekać aż wypróbuję ten żel do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zadowolona zwłaszcza z żelu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się zawartość bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbowałabym z chęcią ten kremik pod oczy. Przydałby mi się tym razem nawilżająco-rozświetlający ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna zawastosc chociaz wszystko jest dla mnie nowoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnie mi się używa tego żelu i kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń