Makijaż
Paznokcie
Recenzje

czwartek, 4 maja 2017

Nowości kwietnia | Kolorówka i pielęgnacja

Nowości kwietnia | Kolorówka i pielęgnacja
Jak co miesiąc pragnę podsumować kosmetyczne nowości które pojawiły się u mnie tym razem. W marcu postawiłam głównie na pielęgnację co z resztą mogłyście widzieć w tym wpisie zaś kwiecień został w dużej mierze przejęty przez kosmetyki kolorowe.  Wśród nich znajduje się między innymi zamówienie w sklepie internetowym Cocolita, Drogerii Natura czy Nyx ale także Hebe, Rossmann, oraz SuperPharm. Jeśli jesteście ciekawe co dokładnie zasiliło moją kosmetyczkę to zapraszam do dalszej części.

Zapachy do domu
Woski Kringle Candle: Lily Of The Valley, Peony, Grey, Mango

Jak już niejednokrotnie wspominałam woski Kringle Candle sprawdzają się u mnie najlepiej i co miesiąc staramy się z Mężem poznawać coraz to nowe zapachy. W tym miesiącu postawiliśmy głównie na kwiatowe nuty ale także nie mogło zabraknąć klasyka oraz ulubieńca ubiegłego miesiąca :) Warianty jakie wybraliśmy tym razem to: Lily Of The Valley, Peony,  sławny już Grey oraz zapas ukochanego, słodkiego Mango.

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy
Maska-krem z papai do twarzy na noc, Orientana & Olejek do demakijażu OCM dla cery normalnej i mieszanej, Nacomi

Pewnego razu nadrabiając filmiki Czarszki oraz przeglądając później Internet w poszukiwaniu opinii na temat maski-kremu z papai do twarzy na noc z Orientany postanowiłam skusić się własnie na ten kosmetyk z racji pochlebnych opinii. Swego czasu dostępny był on online w Drogerii Natura jednak nie zdążyłam do zamówić gdyż był już wyprzedany - nic straconego! ;) Podczas wizyty po czasie udałam się na stoisko marki z ciekawości zobaczyć czy może jest on dostępny stacjonarnie i jakież było moje zdziwienie kiedy znalazłam go własnie na promocji, za niecałe 28 zł :) Po pierwszych testach muszę przyznać, że jest całkiem niezły aczkolwiek zobaczymy jak spisze się na dłuższą metę. Do zakupu olejku do demakijażu OCM dla cery normalnej i mieszanej marki Nacomi bardzo ochoczo zachęcała Fokusowana a że akurat składałam zamówienie na Cocolicie to postanowiłam dorzucić go do koszyka - mój obecny olejek Skin79 będzie powoli dobijał dna więc będzie to świetny czas na uzupełnienie zapasów o coś nowego :)

Kosmetyki do pielęgnacji ciała
Maska do włosów Biovax - Opuntia Oil & Mango & Brązujące, nawilżająco - odżywcze mleczko do ciała, Ziaja Cupuacu

Jakiś czas temu na rynku pojawiła się nowa seria kosmetyków do włosów marki L'Biotica a mianowicie Biovax - Opuntia Oil & Mango. Słyszałam na temat zarówno jej zapachu jak i działania wiele dobrego tak więc postawiłam dorzucić do koszyka maskę intensywnie regenerującą pomimo ogromnych zapasów jeśli chodzi o tą dziedzinę pielęgnacji włosów. Czeka ona grzecznie na swoją kolej aczkolwiek mam nadzieję, że spisze się równie dobrze jak pozostałe maski Biovax. Mój ulubiony zestaw do nadawania opalenizny - Bielenda, Magic Bronze, brązująca pianka do ciała Magic Bronze Bielenda oraz  ultra nawilżające brązujące masło Golden Oils  - właśnie dobija dna dlatego też zaopatrzyłam się w brązujące, nawilżająco - odżywcze mleczko do ciała Ziaja z serii Cupuacu która pachnie obłędnie! Już po pierwszej aplikacji widać różnicę w kolorycie naszej skóry lecz nie towarzyszy temu żaden nieprzyjemny zapach "spalonego kurczaka". Efekt ten utrzymuje się na skórze przez dłuższy czas a balsam aplikowany 2 dni pod rząd daje mi satysfakcjonujący efekt którego szukam :)

regenerujące serum do rąk oraz serum do paznokci z serii Max Repair marki  Evree

Jako gratisy do zamówienia na Cocolita otrzymałam regenerujące serum do rąk oraz serum do paznokci z serii Max Repair marki  Evree. Przyznam szczerze, że ciekawa sytuacja tutaj zaistniała jednak pozwólcie, że zostawię ją dla siebie :) 

Kosmetyki do makijażu
My Secret  Matte Blur Effect #02, Maybelline FIT Me #220, puder ryżowy marki Ecocera  & Pro Foundation Mixer Nyx

Przechodząc do sekcji kosmetyków kolorowych skusiłam się na 2 kolejne podkłady - gdybym miała ich za mało! ;) Tym oto sposobem moją armię powiększyły matujący My Secret  Matte Blur Effect w odcieniu  #02 który niestety na mojej skórze wybija się różowymi tonami oraz matujący Maybelline FIT Me #220 który notabene nie jest taki stricte matowy :) Dna sięga także mój ulubiony puder ryżowy marki Ecocera tak więc zaopatrzyłam się w kolejne opakowanie.  Gwiazdą całych zakupów jest bez wątpienia Pro Foundation Mixer marki Nyx w odcieniu białym na który czaiłam się kilka dobrych miesięcy jednak z marnym skutkiem gdyż na stronie producenta był ciągle wyprzedany - abym później nie była zawiedziona gdy znów zniknie z asortymentu zakupiłam 2 sztuki na zapas :) Po pierwszych testach w 100% zgadzam się ze wszystkimi pozytywnymi opiniami - w końcu będę z powodzeniem mogła używać podkładów kupowanych głównie pod samoopalacze! :)


Jako ogromna fanka konturowania zarówno na sucho jak i mokro skusiłam się w końcu na zestaw w skład którego wchodzi kredka do konturowania Kobo Professional, Face Contour Stick  #02 oraz pędzelek stricte do tego przeznaczony - Golden Rose Contour Brush #304. Na chwilę obecną sprawdzają się wyśmienicie i nie wykluczone, że znajdą się w ulubieńcach miesiąca :) O korektorze Catrice można by pisać wiersze - raz dostępny a raz nie. Pomimo zapasów ciemniejszych odcieni #010 oraz #020 skusiłam się na najnowszy odcień Catrice Camouflage  #005 a żebym później nie żałowała w koszyku wylądowały 3 sztuki na zapas. W międzyczasie w Hebe udało mi się dorwać ostatnią sztukę nowości marki Essence - Camouflage Full Coverage #010. Różnice które są widoczne już gołym okiem na skórze pomiędzy tymi dwoma korektorami to kolor - wydaje mi się, że Essence mimo wszystko jest jaśniejszy a niżeli nowa 005 Catrice ;) Należy pamiętać również, że marka posiada w swym asortymencie także jaśniejszą wersję - której notabene nie mogłam już znaleźć. Dużo dobrego słyszałam na temat nowych rzęs Ardell Studio Effects - Demi Wispies a że szykują mi się większej wyjścia to postanowiłam skusić się na 2 pary zwłaszcza, że nie kosztowały zbyt wiele. Ostatnią rzeczą na którą się skusiłam jest żel budujący do paznokci LED/UV marki IBD w kolorze Pink. 

 To by było na tyle! ;) Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy miałyście styczność z tymi kosmetykami a jeśli tak to jak się u Was sprawdzały? :) 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. Muszę się zaopatrzyć w woski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozejrzę się za pudrem ryżowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak spisze się maska Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam maske Biovax i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejku Nacomi jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle sporo u Ciebie nowości! Bardzo ciekawą mnie produkty, m.in. korektor Essence, podkład Maybelline czy puder Ecocera. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem waśnie na etapie robienia zapasów i chętnie wezmę pod uwagę Twoje propozycje :) NYX mam inny i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapaszki bym Ci podkradła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład My Secret u mnie okazał się być klapą ale mixer NYXa jest moim ulubieńcem wszechczasów !

    OdpowiedzUsuń
  10. Peony od Kringle Candle pachnie cudownie, zastanawiałam się nad nim ale koniec końców wybrałam słodszą wersję od Yankee Candle :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam korektor Catrice. Ten odcień 005 ma tony różowe czy żółte? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam ten olejek Nacomi ale do cery suchej, na razie jeszcze czeka :P Kamuflaż z Catrice chyba rzeczywiście bardzo lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie wpisy. Naturalne podobały mi się najbardziej, olejek mnie kusi do demakijażu, ale zrobiłabym z niego dwufazowy, bo OCM mi nie pasuje. :) Przypomniałaś mi, że muszę zamówić rzęsy, ale zrobię to na Aliexpress, bo są bardzo podobne do Ardell i dużo tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak pachnie ten krem z papai? Jest intensywny, chemiczny czy bardziej naturalny w odczuciu? Olejek do demakijażu z Nacomi mam, ale w wersji do skóry suchej... Nie przepadam za nim niestety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam tę 010 z Essence i zdziwiłam się, że jest taki jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Catrice korektor jest po prostu świetny! Uwielbiam!!! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta seria Biovax jest super, działanie maski bardzo polubiłam. Myślę, że będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę kilka perełek, które sama bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się właśnie skusiłam na Fit Me :-) I dopiero raz użyłam tego podkładu, więc jeszcze się nie będę wypowiadać, ale nie wywołał złego wrażenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. olejek Nacomi do skóry suchej mam na oku, przy najbliższych zakupach w Hebe wrzucę go do koszyka ;-)

    OdpowiedzUsuń