Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 29 czerwca 2017

Czerwcowy ShinyBox | Celebration Time

Czerwcowy ShinyBox | Celebration Time

W tym miesiącu ShinyBox świętuje swoje 5 urodziny! Doskonale wiemy, że urodziny to czas niewątpliwie przyjemny - nie tylko pod względem prezentów. Tym razem ekipa Shiny postanowiła obdarować Nas hucznie zapowiadanymi produktami. Jako ambasadorka otrzymałam wersję XXL w której gwarantowanych było aż 10 produktów w tym 8 pełnowymiarowych + 2 upominki. Jeśli jesteście ciekawe co takiego otrzymałam to zapraszam do dalszej części :)

Czas na świętowanie! Celebruj 5 urodziny ShinyBox i daj się pozytywnie zaskoczyć zawartością urodzinowego pudełka. Już w czerwcu przekonasz się, że tak wyjątkowego zestawu jeszcze nie było. W standardowym pudełku ShinyBox znajdziesz aż 9 produktów, w tym dwa gwarantowane, pełnowymiarowe kosmetyki od marki Kueshi oraz 2 upominki, a wszystko o max. wartości aż 269 zł!

Czerwcowy ShinyBox | Celebration Time

KUESHI KREMOWY BALSAM DO CIAŁA I RĄK

Nawilżający balsam do ciała, który jest szybko wchłaniany przez skórę i zapewnia trwały kremowy zapach. Pozostawia skórę miękką, gładką i cudownie pachnącą. Połączenie aloesu i naturalnych olejów działa w głębokich warstwach skóry i utrzymuje nawilżenie przez cały dzień. Produkt naturalny, nie zawiera parabenów i nie jest testowany na zwierzętach. Produkt pełnowymiarowy: 57,00 zł / 500 ml
Balsamów do ciała nigdy za wiele - zawsze się przydadzą natomiast ten posiada przepiękny, słodki, lekko ciasteczkowy zapach który z pewnością przypadnie większości z Was ;) Całkiem szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy. Ciesze się, że znalazł się w tym pudełku. 

KUESHI REWITALIZUJĄCY TONIK DO TWARZY

Tonik nawilża i równoważy skórę zapewniając jej wrażenie świeżości i miękkości. Łączy nawilżające i naturalne składniki, które koją skórę pozostawiając ją piękną, oczyszczoną i zdrową. Jest idealny dla skóry wrażliwej. Produkt pełnowymiarowy: 42,00 zł / 200 ml
Kolejny kosmetyk który ucieszył mnie swą obecnością ;) Tuż po płynie micelarnym i szamponie do włosów to właśnie on znika w zastraszającym tempie a odgrywa ważną rolę w mojej codziennej pielęgnacji. Raczej nie skusiłabym się na niego w regularnej cenie. 

Czerwcowy ShinyBox | Celebration Time

Mincer Pharma, VITACINFUSION N° 626 koncentrat do rąk przeciw przebarwieniom

Specjalistyczny, skoncentrowany preparat przeznaczony do intensywnej kuracji rozjaśniającej przebarwienia na dłoniach i poprawiającej kondycję skóry. Efekt satynowo gładkiej skóry oraz ciepły cytrusowy zapach pozwalają poczuć się kobieco i zmysłowo. Produkt pełnowymiarowy: 19,99 zł / 30 ml
Jeśli chodzi o markę Mincer Pharma i serię VitaCInfusion to posiadam swego ulubieńca a mianowicie krem do twarzy który fantastycznie działa na moją cerę. Koncentrat do rąk powędrował do Mamy która z pewnością ucieszy się z niego bardziej a niżeli ja. 

KNEIPP OLEJEK DO KĄPIELI TAJEMNICA PIĘKNA

Odczuwalnie gładka i aksamitnie miękka skóra dzięki olejkowi do kąpieli Tajemnica Piękna Kneipp®. Kompozycja wartościowych, naturalnych olejków działa intensywnie natłuszczająco i zmniejsza uczucie napiętej skóry.. W połączeniu z kojącym działaniem ciepłej wody kompozycja pielęgnujących olejków roztacza swoje naturalne działanie pielęgnacyjne. Zawiera 94% naturalnych olejków pielęgnujących. Travel size: 27,99 zł / 100 ml
W jednym z pudełek U.R.O.K mogłyśmy znaleźć już miniaturkę olejku Kneipp tyle tylko, że w wersji która nie dość, że pięknie pachniała to jeszcze przekonała mnie do zakupu pełnowymiarowej buteleczki. Wersja Tajemnica Piękna również znajdzie u mnie zastosowanie :)

EVRĒE Magic Rose upiększający krem pod oczy

Działa natychmiastowo, dając efekt naturalnego „glow” w okolicach oczu. Ma niezwykle przyjemną konsystencję – bogatą i odżywczą, ale nie tłustą. Wraz z magią róży damasceńskiej – garbniki, flawonoidy otrzymujesz moc: łagodzenia, nawilżenia, odmładzania, stymulowania i wzmacniania skóry wokół oczu. Produkt pełnowymiarowy: od 29,38 zł / szt
Marka Evree często przewija się przez mojego bloga - nie ukrywam, że większość produktów testowanych przeze mnie świetnie dogaduje się z moją skórą, cerą czy włosami ;) Na chwilę obecną posiadam mały zapas aczkolwiek na krem ten też przyjdzie czas! 

Czerwcowy ShinyBox | Celebration Time

SMART GIRLS GET MORE PRODUKT DO UST

Miękka i długotrwała kredka w najbardziej popularnych kolorach. Idealnie podkreśla usta i nadaje im pełny kształt. Wyjątkowo praktyczna, ponieważ można stosować ją zarówno jako konturówkę, bazę pod pomadkę lub zamiast pomadki. Niezbędnik w każdej letniej kosmetyczce. Mix kolorów.Produkt pełnowymiarowy: od 4,99 zł / szt.
O marce SGGM słyszałam niejednokrotnie, spoglądałam także na jej produkty podczas wizyt w drogerii Natura jednak jakoś nigdy nic mnie nie kusiło. W pudełku znalazła się konturówka w bardzo naturalnym kolorze który z pewnością znajdzie miejsce w moim codziennym makijażu. 

SCHWARZKOPF PROFESSIONAL MICELARNA ODŻYWKA MYJĄCA Z LINII PROFESJONALNEJ

Schwarzkopf Professional opracował innowacyjny - w 100% dostosowany do potrzeb klientów i specyfiki usług w salonach fryzjerskich - zastrzyk mocy BC Bonacure. Szeroka gama produktów BC Bonacure sprawia, że każdy z nas ma szansę skorzystania z wyjątkowej, indywidualnie dostosowanej do potrzeb swoich włosów pielęgnacyjnej kuracji. Mix rodzajów. Travel size: 85,00 zł / 500 ml
Kosmetyków do pielęgnacji włosów nigdy za wiele - z miłą chęcią przetestuję i zobaczę jak odżywka ta sprawdzi się na moich włosach. 

TRIND ODŻYWKA DO PAZNOKCI

Trind Nail Repair jest skutecznie działającym prepratem wzmacniającym paznokcie, który jednocześnie utrzymuje ich elastyczność. Dzięki niemu paznokcie nie będą się przesuszać ani wykazywać przebarwień. Unikalna formuła Trind łączy ze sobą molekuły proteinowe, tworząc sztywną strukturę wzmacniającą paznokieć. Trind Nail Repair jest jedynym na świecie preparatem wzmacniającym paznokcie. Upominek: 59,00 zł / 9 ml
Jeśli chodzi o odżywki do paznokci to posiadam już swoją ulubioną którą stosuję od lat i na chwilę obecną nie planuję zmiany na nic innego. Dziewczyny które unikają formaldehydu nie będą z niej zadowolone gdyż znajduje się on również i tutaj. 

Czerwcowy ShinyBox | Celebration Time

HELLO SLIM 2-STOPNIOWY PROGRAM TEATOX

Hello Slim to detoks w najprostszej, a jednocześnie bardzo skutecznej postaci. Starannie skomponowany zestaw składników przyspieszy metabolizm, oczyści organizm z toksyn, pomoże zrzucić nadmiar kilogramów oraz zmniejszy apetyt na niezdrowe przekąski. Obie herbaty z programu Hello Slim są całkowicie naturalne. Zestaw składa się z dwóch kroków: Hello Slim Good Morning oraz Hello Slim Good Night. Produkt pełnowymiarowy: 97,00 zł / zestaw
Przyznam szczerze, że z obecności tych produktów jestem średnio zadowolona. Nie bardzo wierzę w działanie tego typu specyfików. Być może znajdą miejsce w mojej szafce z herbatami jednak na pewno nie kupiłabym ich ponownie. 

Czerwcowy ShinyBox | Celebration Time

NIVELAZIONE INTENSYWNIE REGENERUJĄCA KURACJA S.O.S DLA STÓP

Doskonale odżywia i nawilża, odczuwalnie redukuje szorstkość skóry i niweluje zrogowacenia. Przywraca stopom utraconą elastyczność, przyjemną gładkość i zadbany wygląd. Innowacyjna, wyjątkowo bogata formuła zawiera m.in. 30% mocznika i 15% emolientów, dzięki czemu skutecznie i szybko regeneruje podrażnioną skórę. Krem bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Upominek: 10,00 zł / 50 ml
Z pielęgnacją stóp nigdy mi nie po drodze dlatego też kuracja ta powędruje do Męża. 

EFEKTIMA MINERAL SPA PEELING+MASKA+KREM MYJĄCY DO TWARZY 3W1

Doskonały, skondensowany preparat do oczyszczania skóry twarzy łączy w sobie krem myjący, peeling oraz maskę. Efekt kremu myjącego, który łagodnie oczyszcza i nawilża naskórek, uzyskujemy dzięki połączeniu wyjątkowo delikatnych środków myjących wraz ze składnikami odżywczymi. Ścierające drobinki z alg, doskonale wygładzają i złuszczają martwe komórki naskórka. Produkt pełnowymiarowy: 2,52 zł / 7 ml
Co do produktów marki Efektima mam mieszane uczucia - z tego co pamiętam większość stosowanych przeze mnie kosmetyków średnio się sprawdzała jednak zobaczymy jak będzie w tym przypadku, a nuż to połączenie przypadnie mi do gustu :)

SHEFOOT SÓL DO KĄPIELI STÓP Z MINERAŁAMI Z MORZA MARTWEGO

Kąpiel z dodatkiem soli skutecznie zmiękcza naskórek już po kilku minutach, pomagając usunąć stwardniałą skórę. Odpręża i przywraca skórze równowagę. Minerały z morza martwego mają właściwości odświeżające i dezodorujące. Sól stosowana regularnie pomaga utrzymać skórę stóp w dobrej kondycji i eliminować nieświeży zapach. Produkt pełnowymiarowy: 4,90 zł / 65 g
Nie korzystam z tego typu kosmetyków więc na pewno powędruje on do mojego Męża który z miłą chęcią zużyję tą sól ;) 


Co myślicie o urodzinowej wersji pudełka ShinyBox? Skusiłybyście się na nie? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. Może bym się skusiła na krem pod oczy z Evree, ale na resztę chyba raczej nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że zawartość raczej taka średnia? ;)

      Usuń
  2. Akurat kremik pod oczy testuję z Evree, ale całe pudło mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udana edycja, najbardziej ciekawi mnie marka Kueshi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeny, pierwsza osoba, która nie ucieszyła się z herbatek, nareszcie :D Witam w klubie :D Ja prawie wszystko z tego Shiny oddałam, więc nie jestem zadowolona z tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mnie herbatki też nie ucieszyły. Dałam mamie i siostrze.

      Usuń
    2. Nie wszyscy chcą korzystać z tego typu produktów - nie oszukujmy się a za te 97 zł które kosztują można by było umieścić coś kosmetycznego :) U mnie jeszcze nigdy herbatki nie miały uznania jeśli chodzi o te pudełka.

      Usuń
  5. Taka sobie ta zawartośc tego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten zestaw i szczerze się z niego cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam na blogu Twój zestaw ;)

      Usuń
  7. Chyba średnio przypadłoby mi do gustu takie pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba zawartość :) Konturówka jest fajna, ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, konturówka posiada piękny, codzienny kolor :)

      Usuń
  9. Ten boxik na prawd by mnie uszczęśliwił :( Chciałabym bardzo ten krem pod oczy :* Buziaki :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Akurat z maseczek osobiście jestem średnio zadowolona :)

      Usuń
  11. Ja sie juz dawna na kosmetyki Evree łaszę :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup a nie pożałujesz - gwarantuję! :)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze tych pudełek, jakoś nie przemawiają do mnie niespodzianki kosmetyczne :D Na herbatki Helloslim "czaję" się już dłuższy czas :D

    OdpowiedzUsuń
  13. krem pod oczy chętnie poznam opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam konturówkę SGGM i uważam, ze jest świetna. Nie wiem, jak inne kosmetyki tej firmy, ale ta kredka jest śliczna na ustach (mam kolor bodajże 04), jest długotrwała i wydajna, moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń