Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Uratowana! Camouflage Cream Catrice.


Hej! ;-) Tego produktu nie trzeba już chyba nikomu przedstawiać - oczywiście chodzi o kamulfaż z Catrice który zawojował kosmetyczny świat swoim wielorakim zastosowaniem ;-) Początkowo kiedy był na niego ogromny "boom" strasznie trudno było go dostać - nie mówiąc już o najjaśniejszym odcieniu 01 który posiadam. Jeśli jesteście ciekawe czy poradził sobie z moimi przebarwieniami i do czego jeszcze go stosuję - zapraszam dalej ;-)


Kamuflaż ten dostępny jest we wszystkich drogeriach w których możemy znaleźć szafy Catrice m.in. w Naturze za cenę 13 zł. Swoje obydwa egzemplarze - bo drugi posiadam już w zapasie - zamówiłam przez Internet gdzie nie było problemów ze znalezieniem najjaśniejszego koloru. Dostępny jest w 3 wariantach kolorystycznych. Malutkie, 3 gramowe, zakręcane opakowanie jest niesamowicie wygodne i proste w obsłudze, z powodzeniem możemy używać do aplikacji kosmetyku palców, pędzli czy gąbeczki - z tej ostatniej opcji korzystam najczęściej ;) Konsystencja jego jest dosyć ciężka, treściwa, lekko tłustawa jednak świetnie kryjąca. Rozsmarowuje się bez problemu oraz jest bezzapachowy. Odkąd przestałam przesadzać z ilością podkładu na całej twarzy - tak tak! człowiek do tego musi dochodzić latami! :D - częściej zaczęłam sięgać po korektory. 


Mimo, iż moja cera jest tłusta to na dodatek naczynkowa i to właśnie ten oto drugi problem, przy mniejszej ilości podkładu zaczął się przebijać, wtedy też sięgnęłam po kamuflaż Catrice. Przyznam, że głównym zamysłem było stosowanie go pod oczy jednak gdy zobaczyłam z jak ciężkim kalibrem mam do czynienia odpuściłam w mgnieniu oka i stosowałam go do zakrycia zaczerwienień na prawym policzku ;-) Świetnie nadaje się również do podkreślania i wyostrzania linii brwi (!) :) Stosując go w celu zakrycia niedoskonałości nie zauważyłam zapychania,  jest szalenie wydajny dzięki swej gęstej i mocno napigmentowanej formie. Na  trwałość nie mogę narzekać jednak nie obraziłabym się, gdyby była ciut lepsza ;)  Co do podkreślania suchych skórek nie mogę się wypowiedzieć gdyż takowych nie posiadam

Plusy:
         - gama kolorystyczna
         - cena
         - dostępność
         - poziom krycia
         - wydajność
         - wielofunkcyjność

Minusy:
         - dostępność



Podsumowując, jeden z lepszych produktów który pomógł mi się doraźnie uporać z problemem moich przebarwień ;) Jeśli nadal zastanawiacie się czy wart jest swojej ceny polecam go kupić a gwarantuje, że nie pożałujecie ;-) 6/6 - zdecydowanie! ;-)



Stosujecie tego typu produkty a może miałyście styczność z kamulfażem Catrice ?
Jak on się u Was sprawdzał ? Chętnie poczytaj ;-) 





Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



61 komentarzy
  1. Także posiadam i stosuję do zakrywania wszelkich niespodzianek. Uważam, że jest za ciężki pod oczy ale krycie ma fenomenalne :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje zdanie na jego temat jest identyczne:) na razie jestem w trakcie 1 opakowania, ale na pewno na stałe zagości w mojej kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nigdzie nie mogę znaleźć najjaśniejszego odcienia, zostaje tylko allegro.. Ale jest mega wydajny i już nie zamienię go na żaden inny korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam go dzisiaj w Naturze w promocji -40% (miła pani wyszukała na zapleczu ostatni najjaśniejszy słoiczek)
    nie mogę doczekać się jutra i pierwszych testów

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę, rzeczywiście musi być mocny! na pewno przy najbliższej okazji zakupię, przyda się coś do porządnego zakrycia wyprysków :) zapraszam do mnie, nowo otwarty blog: http://kkarmelova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam kolor, akurat udało mi się upolować ostatnią sztukę. korektor jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ten najjaśniejszy odcień jest za ciemny, a poza tym ma w składzie parafinę, co skutecznie mnie zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dzisiaj go kupiłam i juz jestem z niego zadowolona;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam go od jakiegoś czasu i jestem zachwycona. Idealny kolor, cudowne krycie i świetna trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji go stosować , ale planuje niedługo kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go uwielbiam :) Długo nie mogłam go dostać, ale w końcu się udało i jest naprawdę niezastąpione - na przebarwienia, wypryski czy nawet w ciężkich przypadkach pod oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. naczytałam się już tyle dobrego o tym kamuflażu ze aż wstyd go nie kupić już;p a z tego co czytam u Ciebie to nie ma innej opcji jak biec do sklepu;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo dobrego słyszałam o tych korektorach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj znam go już doskonale, niestety póki co - tylko z blogów :-)
    Myślę, że prędzej czy później się na niego skuszę. Bo moja cera lubi płatać figle :p

    OdpowiedzUsuń
  15. ile ja się za nim nabiegałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm, przydałby mi się, bo mam całkiem sporo przebarwień, przez co pogłębia się złudzenie trądziku :(
    Ciekawe, czy mnie nie będzie zapychał, bo to w sumie dość indywidualna sprawa;/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w Naturze nigdy go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na pewno skuszę się na niego, bo żal nie skorzystać z promocji :). Chociaż normalnie też nie jest drogi. Ja właśnie stosowałabym go pod oczy, ciężkość mi nie straszna, bo teraz używam Dermacolu :P

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałąbym go jednak nigdy ale to nigdy nei ma tego jasnego koloru !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest swietny to chyba juz wszyscy wiemy!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo na niego polowałam ale udało się i bardzo go lubię :) Również używam go do zakrywania zaczerwienień :) I mocno się zdziwiłam gdy go zobaczyłam w SP ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamierzam kupić , mam nadzieję że uda mi się zakupić jasny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze słyszę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze wiedzieć o tym kosmetyku. Kupię go na promocji w naturze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. widziałam go w Naturze, ale w sumie nie wiedziałam czy jest sens, widac jest, może kupię teraz na promocji

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też świetnie się sprawdza :) bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mnie kusi ten produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jutro lecę po tego cudaka. :)

    P.S. Ale się tu u Ciebie zmienia ciągle. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę go w końcu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Popieram i polecam, jest to 1 korektor który w końcu mnie zadowolił w 100% *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię go :) Powiedz lepiej, cóż to masz ładnego na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach mam biały lakier Golden Rose oraz złotko jolly jewels ;-)

      Usuń
  32. Jedno opakowanie powoli mi się kończy, a dzisiaj kupiłam kolejne na promocji -40% w naturze! Niecałe 8 zł za taki produkt- bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ok, w takim razie rozpoczynam oficjalne polowanie na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. woooow chyba musze zainwetsowac bo moja cera robi sie corax gorsza

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytalam o nim i tak nie wiedzialam czy sie skusic ale chyba sie skusze skoro ma tak pozytywne opinie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. czytałam trochę o nim i faktycznie ciężko jest go dostać przynajmniej ten jasny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  37. jeszcze nic nie miałam z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Faktycznie dobrze kryje, ale mnie przy regularnym używaniu też zapchał. Nie sprawdzi się niestety u każdego.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyznam szczerze, że pierwszy raz go widzę! Ale skoro jest taki dobry to nie zaszkodzi go znaleźć i samemu przetestować ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawe szkoda ze nie mam w poblizu natury, a tak poza tym swietne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie problem z jego znalezieniem jest spory. Już kilka razy się wybierałam po ten korektor, zawsze wychodziłam z niczym :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten kamuflaż, długo się nachodziłam, zanim udało mi się upolować najjaśniejszy odcień, bo ciągle go nie było, ale już jakiś czas temu trafił do mnie. Bardzo go lubię, choć zauważyłam, że potrafi czasem ściemnieć, nie wiem, od czego to zależy, bo zdarzyło się to kilka razy i teraz znowu jest dobrze. Także ogólnie oceniam go dość wysoko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest to mój must have w codziennym makijażu! Faktycznie ta dostępność to minus, zwłaszcza tego najjaśniejszego koloru. Używam i zakupię jeszcze !

    OdpowiedzUsuń
  44. Ląduje na mojej liście, idę kupić przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam ten kamuflaż, tylko w odcieniu 02, teraz jest dla mnie trochę za ciemny i nie nadaje się na wszystkie partie twarzy, ale na lato powinien być ok. W sumie nie sięgam często po korektor, więc jeszcze nie kupiłam sobie tego najjaśniejszego, który pewnie byłby dla mnie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobrze kryjący korektor, który nie zapycha, to naprawdę skarb. Spotkałam się już wcześniej z dobrymi opiniami o tym maleństwie Catrice, muszę się rozejrzeć, czy u mnie w mieście gdzieś go mają, choć nie do końca lubię korektory w słoiczku. Mi też się zdarza zapędzić z ilością podkładu, zamiast dobrze zagruntować twarz przed nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Używam od ok roku, bardzo sobię chwalę ten produkt u mnie sie sprawdza, również posiadam odcień najjasniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest tak wiele różnorodnych opinii na jego temat, że ciężko zdecydować się czy kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. w moim rossmannie niestety nie ma kosmetyków tej marki, od niedawna używam poczwórnego korektora wibo.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam ten sam odcień, nie było problemu z jego dostaniem tylko musiałam zapytać panią w drogerii bo na półce nie było, za to w szufladzie jeszcze były :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Muszę go kupić gdy tylko dotrę do natury

    OdpowiedzUsuń
  52. Przez pewien czas używałam Dermacolu, żeby zatuszować różne cuda, ale nie jestem już z niego zadowolona, jak tylko skończę korektor z Eveline, to skoczę do Hebe po ten kamuflaż. Albo w sumie jeszcze wcześniej, bo faktycznie ciężko o najjaśnieszy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja nie mogę trafić w Naturze na najjaśniejszy kolor a żaden inny nie będzie mi pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę sobie kupić ten kamulfaż! Póki co używam korektorów z Catrice w paletce.

    OdpowiedzUsuń