Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 17 września 2016

InspiredBy | Naturalnie Piękna II


Bardzo się cieszę z tego, że coraz częściej i coraz łatwiej możemy dostać naturalne produkty zgodne z tym co Nas otacza. Druga edycja pudełka Naturalnie Piękna zawiera aż 10 pełnowymiarowych produktów inspirowanych naturą - pierwsze co poczułam po otworzeniu to bardzo świeży, mentolowy zapach ;)  Jego cena regularna wynosi 119 zł jednak zawartość znacznie przekracza tą kwotę dzięki czemu zamawiając je robimy niezły deal :) Box InspiredBy Naturalnie Piękna pojawia się co dwa miesiące - jeśli jesteście ciekawi zawartości to zapraszam do dalszej części. 

InspiredBy | Naturalnie Piękna II

II edycja zestawu Naturalnie Piękna, to pudełko, które zawiera w 100% naturalne produkty. To piękne zapachy oraz ekologiczne i przyjazne dla środowiska produkty. Naturalnie ten zestaw powinien być Twój!


Biały Jeleń, Prebiotic, hipoalergiczna emulsja do mycia twarzy

Przeznaczona jest do pielęgnacji twarzy. Emulsja łagodnie usuwa nadmierną warstwę lipidową skóry nie wysuszając jej. Regularne stosowanie wspomaga zwalczanie podrażnień, wpływa korzystnie na kondycję skóry twarzy i poprawia jej wygląd. 16 zł / 200 ml.
Bardzo lubię testować nowe żele do mycia twarzy i porównywać je ze sobą. Osobiście szukam takich które nie spowodują uczucia ściągnięcia a o takie coraz trudniej. Mam nadzieję, że i ten znajdzie się na złotej liście ;) W pudełku dostępny była również  emulsja do higieny intymnej.

AVA Laboratorium, certyfikowane organiczne serum energetyzujące z pomidora z ogórkiem

Usuwa drobne zmarszczki mimiczne, redukuje głębsze , wzmacnia i uelastycznia skórę. Polecane dla każdej cery, w szczególności wrażliwej i przesuszonej. Innowacyjna receptura serum opracowana jest wyłącznie na bazie surowców roślinnych.  35 zł /50 ml.
Wszelkiego rodzaju sera oraz koncentraty są ostatnio bardzo mile widziane w mojej łazience a to dlatego, że postanowiłam wprowadzić wieloetapową pielęgnację która mam nadzieję wyjdzie mi na dobre. W pudełku znalazło się jeszcze inne serum dlatego też jedno z nich powędruje do Mamy. Dostępne były również organiczne serum modelujące owal twarzy oraz organiczny krem z ekstraktem ze świeżego ogórka.

Elfa Pharm Vis Plantis, serum na zmarszczki mimiczne i głębokie linie

Intensywne serum z bezpiecznym tripeptydem miorelaksacyjnym, który odpręża i relaksuje mięśnie spięte w trakcie ruchów mimicznych. Peptyd naśladuje działanie Waglerin-1, naturalnego peptydu znalezionego w jadzie żmii Tropidolaemus Wagleri.  35 zł / 30 ml.
Miałam już styczność z serum tej marki tyle tylko, że w wersji wyciszającej o którym możecie przeczytać nieco więcej tutaj. Oby sprawdziło się równie dobrze jak poprzednie ;) 

Bombay Bazaar 

Swati Ayurveda to wyjątkowa kolekcja kosmetyków do świadomej pielęgnacji ciała (olejków i balsamów pielęgnujących, mydeł, szamponów, olejków do masażu i włosów, naturalnych farb do włosów), stworzona w oparciu o ajuwedyjskie receptury. W kolekcji Swati Ayurveda znajdują się kosmetyki naturalne, bez parabenów i SLS, a więc nie zaburzające równowagi nawet bardzo wrażliwej skóry.   35 zł / 50g. saszetka . 
Pierwszy raz widzę tą markę na oczy - nigdy wcześniej nie miałam z nią styczności. W swoim pudełku znalazłam ziołowy krem przeciw niedoskonałościom który na pewno się przyda. 


SHEFOOT, serum ultra- regeneracyjne z kompleksem ceramidów  

Intensywnie regeneruje, łagodzi podrażnienia, działa silnie nawilżająco i natłuszczająco. Formuła wzbogacona kompleksem ceramidów o właściwościach odbudowujących naskórek, niwelujących pęknięcia i szorstkość oraz ochronnych przed dalszą utratą wody.  25,00 zł / 50 ml.
Na pewno produkt ten przyda się do regeneracji po lecie - z nadchodzącymi, chłodnymi miesiącami mamy okazję zadbać o Nasze stopy tak aby pięknie prezentować je w następnym sezonie. Osobiście nie jestem ogromną fanką dbania zarówno o dłonie jak i stopy ale kto wie - może się to kiedyś zmieni? ;)

Cztery Pory Roku, krem do rąk i paznokci 

Nowy krem do rąk Cztery Pory Roku przywróci zniszczonym, wysuszonym i zmęczonym dłoniom aksamitny dotyk i zadbany wygląd. Krem został wzbogacony o składniki, które odżywiają, nawilżają i wygładzają skórę rąk wzmacniając paznokcie. 5 zł / 130 ml. 
Tak samo jak w przypadku poprzednika nienawidzę, kiedy na dłoniach/stopach kosmetyk pozostawia tłustą, lepką warstwę - od razu mam ochotę go zmyć jak najprędzej a jak będzie w tym przypadku, zobaczymy. Posiada bardzo przyjemny zapach.

Bioteq, sztyft ochronny przeciw otarciom  

Specjalistyczny, łatwy w użyciu sztyft przeciw otarciom na skórze wrażliwej. Idealnie nadaje się do zapobiegania oraz łagodzenia pierwszych objawów otarć, szczególnie w miejscach delikatnych i wrażliwych: okolice pachwin, ud, stóp, pach a także pod biustem. 15,00 zł / 5,5g.
Nie raz i nie dwa zdarzały mi się otarcia zarówno na stopach, pod pachami ale także pod biustem więc produkt ten będzie świetnym rozwiązaniem w tego typu sytuacjach - szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje ;)  Z chęcią wypróbuję go przy najbliższej okazji. 


NOBLE HEALTH , Get Slim DayTime 

Get Slim DayTime to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości naturalnych składników gwarantujących efektywne wsparcie w odchudzaniu. Utrzymuje prawidłowy poziom glukozy we krwi. Dodaje energii i pomaga kontrolować masę ciała.  50 zł / opakowanie 30 saszetek.
Tak jak w przypadku pudełka Shinybox - Like A Dream tak i tym wspomnę jeszcze raz iż nie jestem ogromną fanką dodawania tego typu produktów do boxów - sama wolałabym je wybierać jeśli już będą mi potrzebne. 

Biopha, wybielająca pasta do zębów z mentolem  

Pasta z certyfikatem Ekocert, wzmacnia szkliwo i pomaga odzyskać naturalną biel. Wzbogacona o minerały i sodę oczyszczoną, które naturalnie polerują zęby i usuwają z nich osad, fluor wzmacniający szkliwo zębów oraz odświeżający oddech wyciąg z mięty i chlorofilu. 31 zł / 100ml.
Przez długi, długi czas sięgaliśmy jedynie po pasty dostępne z drogerii - teraz będzie świetna okazja aby wypróbować coś innego i zobaczyć jak się sprawdzi. Już po odkręceniu czuć bardzo silny zapach mięty więc zapowiada się obiecująco. 

Joanna, Oleje Świata, balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem pomarańczowym 

Balsam 3w1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczony jest to specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, odżywią, zregenerują i nawilżą naskórek.  7,00 zł / 10g.
Ten produkt na pewno się nie zmarnuje! Ostatnio moje paznokcie przechodzą istny armagedon - co mogliście zauważyć na InstaSnapie - ale także na ciele pojawiają się suche plamki, do tego zapach pomarańczy jeszcze bardziej zachęca do stosowania. 


Constance Carroll, ultralekki puder bambusowy z jedwabiem

 Nie zatyka porów, doskonale absorbuje nadmiar sebum, w naturalny sposób rozświetlając cerę. Mikronizowany bambus wygładza i matuje skórę, dostarczając jej organiczny krzem. Poprzez dodanie jedwabiu optycznie zmniejsza widoczność zmarszczek oraz nadaje cerze delikatny blask, jednocześnie ją nawilżając. Dzięki zastosowaniu oczaru wirginijskiego puder działa antybakteryjnie i łagodząco. 15 zł / 12 g.
Osobiście nie jestem fanką pudrów bambusowych ponieważ one się u mnie nie sprawdzają - o wiele bardziej moja cera polubiła się z ryżowymi i to właśnie na nie stawiam każdego dnia. Wypróbuję jeśli jednak się nie sprawdzi pójdzie w świat ;) 

PIXIE COSMETICS - Puder matujący - Mega Matte Kapok Tree Powder 

Kapok Tree Powder to puder zapewniający długotrwałe działanie matujące. Pochłania nadmiar sebum i optycznie wygładza cerę, dając efekt „soft-focus”. Kosmetyk sprawdza się najlepiej w przypadku skóry tłustej i mieszanej. Jeżeli masz problem ze świeceniem się skóry, szczególnie w tzw. strefie „T”, to propozycja dla Ciebie. Mimo swoich mocnych właściwości matujących, puder nie przesusza cery. 39,90 zł / 3,5 g & 59,90 zł / 6,5 g.
Po ten kosmetyk sięgnęłam jako pierwszy gdyż bardzo mnie zaintrygował. Praktycznie nie posiada zapachu a jeśli już to bardzo delikatny. Stosowałam go na sprawdzonych podkładach i niestety średnio się sprawdza. Nie zauważyłam długotrwałego działania matującego - co najwyżej 3-4 godziny gdzie przy ryżowym pudrze EcoCera makijaż wymaga poprawki po ok. 6-7. Dam go również do przetestowania siostrze która ma skórę mieszaną i zobaczymy jak u niej się sprawdzi :) 

Jak możecie zauważyć nie ze wszystkiego jestem zadowolona jednak na pewno nic się nie zmarnuje - najbardziej do gustu przypadła mi emulsja do mycia twarzy, sera, pasta do zębów oraz sztyft ochronny przeciw otarciom. 


Dodatkowo Pixie Cosmetics uruchomiło niedawno dla ShinyFanów 15% kod rabatowy na hasło: SHINY15 ważny do końca września br. więc jeśli planowaliście zakupy to polecam skorzystać bądź zapoznać się z ofertą.

A Wy co sądzicie o takiej zawartości? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



33 komentarze
  1. Mnie się podoba chyba tylko jeden produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj średnio z tymi produktami :(
    Ja bym chętnie się skusiła na pudełko w którym znajdywała bym produkty marki BiotoYou, madara, balmbalm i inne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie każdemu zawartość musi przypaść do gustu ;) Szczerze mówiąc, to pierwszy raz słyszę o marce BiotoYou - będę musiała się zainteresować :D

      Usuń
  3. Pudry i sera mnie zainteresowały, ale reszta produktów nie zachwyca. Sama idea pudełka jest niezła, ale zrobiłabym je nieco inaczej. Zamiast wrzucać całą masę produktów postawiłabym na kilka, porządnych i może nieco droższych (wiadomo, że niektóre produkty naturalne potrafią sporo kosztować). Kosmetyki Ava, Biały Jeleń czy Cztery pory roku są tanie i łatwo dostępne, więc ja bym takich produktów do pudełka nie dała. Ale to już jest tylko moja subiektywna opinia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie marki takie jak Biały Jeleń czy Cztery Pory Roku nie należą do drogich i można byłoby zastąpić te produkty czymś innym jednak nie można mieć wszystkiego i jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził jednak osobiście ciesze się, że w pudełku znalazło się serum Ava i Vis Plantis bo raczej sama bym po nie nie sięgnęła ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zależy kto czego wymaga i się spodziewa :)

      Usuń
  5. Ja z zawartości jestem bardzo zadowolona :D W swoim pudełku znalazłam emulsję do higieny intymnej od białego jelenia - czytałam o niej wiele dobrych rzeczy, więc jestem ciekawa jej. Poza tym, środek na ukąszenia jak znalazł dla mnie (u Ciebie widzę zamiast tego sztyft chyba), bo na Mazurach zatrzęsienie komarów! :D Ogólnie jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam na wykończeniu żel do mycia twarzy więc bardzo się cieszę, że to właśnie jego otrzymałam :) Taki sztyft to i u mnie znalazł by zastosowanie do właśnie wybieramy się do teściów a tam komarów również od zatrzęsienia :P

      Usuń
  6. Też się zastanawiałam nad kupieniem tego pudełka, ale chyba jednak wolę sama sobie skomponować takie produkty, które będą mi w 100% odpowiadały. Niektóre kosmetyki bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które konkretnie Cię zaciekawiły? :)

      Usuń
  7. Fajna zawartość, podoba mi się, że InspiredBy pomyślało również o kosmetykach naturalnych :) ja kiedyś miałam box Charlize Mystery z wyprzedaży i byłam z niego bardzo zadowolona, Tobie też życzę owocnego użytkowania, i oby to serum spełniło Twoje oczekiwania! xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Faktycznie zawartość pudełka Charlize Mystery była całkiem niezła! :)

      Usuń
  8. Bardziej jakoś zachwyciła mnie pierwsza edycja, na tą się raczej nie skuszę :) Jedyne co by mi podpasowało to pixie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak spojrzałam teraz na pierwszą edycję to zdecydowanie więcej produktów przypadłoby mi do gustu ;)

      Usuń
  9. Lubię ten puder z Pixie choć to nie jest mega mat, podobnie jak u Ciebie, 3-4h. Ale za to Eco Cera zupełnie mi się nie sprawdził, tak mnie zirytował, że spuściłam prawie całe opakowanie w toalecie 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyyyyle pudru poszło z wodą ! Mój ulubiony :P Pixie już oddałam siostrze i zobaczymy jak się u niej spisze ;)

      Usuń
  10. Bardzo dobre pudełko. Moim zdaniem sporo lepsze od pierwszej edycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi natomiast chyba bardziej podobała się poprzednia edycja ;)

      Usuń
  11. Idea pudełka super, szkoda tylko że wykonanie już nie bardzo, nie wszystkie produkty są naturalne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko to jest bardziej inspirowane naturą a niżeli naturalne więc pewnie dlatego ;)

      Usuń
  12. Pudrów babmusowych nie uzywalam, natomiast ryzowy kiedys mialam i LUBILAM bardzo ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bambusowe średnio się sprawdzają za to ryżowe radzą sobie świetnie :)

      Usuń
  13. ten zestaw wyjątkowo mnie ucieszył, to mój drugi box Naturalnie Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa produktów marki Pixie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Puder bambusowy mnie zainteresowal

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi tak średnio podoba się zawartość. Ale wiadomo - każdy lubi coś innego :) Puder z Pixie najbardziej mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem pierwsza edycja było dużo bardziej udana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam więcej produktów przypadłoby mi do gustu z poprzedniej edycji ;)

      Usuń