Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 3 sierpnia 2016

Tonik do twarzy Evrēe | Wersja Różana & Hamamelisowa


Tonizowanie twarzy jest bardzo ważnym krokiem w Naszej codziennej pielęgnacji. Należy pamiętać iż tonik nie służy do demakijażu ani do mycia twarzy, nie zastąpi nam również produktów oczyszczających, ani nawilżających. Jego głównym zadaniem jest przywracanie naturalnego pH skóry, dodatkowo pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia oraz odświeża skórą zarówno rano, wieczorem jak i w ciągu dnia. Czy marka Evrēe spełnia te wszystkie założenia? O tym w dalszej części - zapraszam :)

 Tonik Różany / skóra sucha i mieszana
Tonik do twarzy Evrēe | Wersja Różana & Hamamelisowa

Opis producenta

Różany tonik do twarzy Evree  wzmacnia skórę, poprawia jej kondycję i wyraźnie odmładza. Posiada wygodny w aplikacji atomizer. Bezpośrednia aplikacja na twarz przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Idealnie odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie. Formuła produktu składa się z wody różanej i kwasu hialuronowego.
- Woda różana tonizuje i przywraca naturalne pH. Wycisza zaczerwienienia. Wzmacnia naczynia krwionośne. 
- Kwas hialuronowy zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i wygładzenie. 
- Alantoina łagodzi, przynosi komfort, delikatnie napina skórę. 
W rezultacie cera będzie głeboko nawilżona, wzmocniona, ujednolicona i widocznie odmłodzona. 

Skład

Aqua/Water, Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Panthenol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Geraniol, Citronellol.


 Tonik Hamamelisowy / skóra z niedoskonałościami

Opis producenta

Hamamelisowy  tonik do twarzy Evree orzeźwia skórę, przywraca jej równowagę i widocznie poprawić jej wygląd. Posiada wygodny w aplikacji atomizer. Bezpośrednia aplikacja na twarz przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Idealnie odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie. Formuła produktu składa się z hamamelis, hydromanil i D-panthenol. 
- Hamamelis tonizuje i przywraca równowagę. Redukuje niedoskonałości i swędzenie. 
- Hydromanil nawilża i przywraca komfort. 
- D-panthenol łagodzi, przywraca gładkość i aksamitność. 
W rezultacie pory są widocznie mniejsze, a niedoskonałości zredukowane. 

Skład

Aqua/Water, Hammamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Alcohol, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Panthenol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Geraniol, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene. 


Dostępność / Cena / Pojemność / Data przydatności

Dostępne są przede wszystkim stacjonarnie w drogeriach typu Hebe, SuperPharm, Rossmann czy Natura ale także przez Internet na stronie producenta. Ich cena to ok. 14,99 zł za pojemność 200 ml. Ich data przydatności do zużycia to 6 miesięcy od otwarcia.

Opakowanie / Dozowanie / Konsystencja

Zamknięte zostały w przezroczystych, plastikowych buteleczkach dzięki czemu doskonale widzimy ich zużycie. Każda wersja posiada swój własny kolor - różana różowy zaś hamamelisowa turkusowy. Dozowanie odbywa się za pomocą atomizera w formie mgiełki który doskonale dozuje odpowiednią ilość kosmetyku - nie za dużo, nie za mało, dodatkowo nie sprawia ona problemów - nie zacina się. Na naklejkach znajdują się wszelkiego rodzaju przydatne informacje o zastosowaniu, korzyściach z ich stosowania, składzie. Posiadają konsystencję typowych toników/mgiełek. Zostały przetestowane dermatologicznie. Nie zawierają parabenów, silikonów, parafiny oraz olejów mineralnych.


Zapach / Wydajność / Działanie

- Różany -
- posiada iście różany zapach, dokładnie taki sam jak mój ulubiony krem 30+ marki Evrēe, niestety nie każdemu przypadnie on do gustu, nie jest także nachalny i po chwili znika;
- jako iż jest w formie mgiełki wystarcza na znacznie dłużej a niżeli aplikowany za pomocą płatka kosmetycznego, wydajność określiłabym na ok. 2-2,5 miesiąca podczas użytkowania przynajmniej 2 razy dziennie;
- świetnie sprawdzi się do scalania warstw makijażu, nie przedłuża jego trwałości ale także nie skraca;
- od pewnego czasu moja skóra się uspokoiła, nie czerwieni się tak bardzo jednak tonik dodatkowo ją wycisza;
- po jego zastosowaniu skóra jest gładsza i milsza w dotyku, nawilżona;
- szybko się wchłania, nie pozostawia po sobie  tłustej ani lepkiej warstwy;
- pomimo iż jest on przeznaczony do cery suchej i mieszanej przy mojej tłustej chętnie po niego sięgam;
- jest bardzo komfortowy w użytkowaniu, ciesze się, że posiadam jeszcze jedną sztukę w zapasie;
- nie zapycha, nie uczula, nie podrażnia ani nie ściąga;


- Hamamelisowy -
- bardzo przyjemny, lekko ożeźwiający aczkolwiek specyficzny zapach, w sam raz do porannego stosowania - tak samo jak w przypadku różanego nie każdemu może przypaść do gustu;
- jego wydajność również określiłabym na ok.  2-2,5 miesiąca podczas użytkowania przynajmniej 2 razy dziennie;
- świetnie sprawdzi się do scalania warstw makijażu, nie przedłuża jego trwałości ale także nie skraca;
- po jego zastosowaniu moja skóra również jest gładsza i milsza w dotyku,
- szybko się wchłania, nie pozostawia po sobie  tłustej ani lepkiej warstwy;
- nie zapycha, nie podrażnia, nie uczula ani nie ściąga;
- po jego zastosowaniu nie zauważyłam zmniejszenia porów;
- czy redukuje niedoskonałości? możliwe, że w niewielkim stopniu jednak w ostatnim czasie mój problem z niedoskonałościami znacznie się zmniejszył dzięki odpowiednio dobranej pielęgnacji;
-  całkiem fajny jednak chętniej sięgałam po wersję różaną pomimo tłustej cery;
- równie fajnie nawilża;
- odświeża oraz przywraca równowagę mojej skóry

Podsumowanie

Są takie kosmetyki po które sięgam z tzw "przymusu" zaś te toniki są ich kompletnym przeciwieństwem. Z wersję różaną bardzo się polubiłam i uważam, że zostanie ze mną na dłużej zaś hamamelisowa jest fajnym rozwiązaniem jeśli borykamy się z problemami skórnymi. Szybko się wchłaniają i pozwalają na odświeżenie w ciągu dnia. Po niezbyt udanej przygodzie z olejkiem do demakijażu oczu czuje się mile zaskoczona i stwierdzam, iż są to kolejne doskonałe kosmetyki marki Evrēe. 


Miałyście z nimi styczność? Jak się u Was sprawdziły? Dajcie znać również jak często używacie toników? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



25 komentarzy
  1. Ja toniku używam podczas każdej pielęgnacji twarzy. Z tymi jeszcze nie miałam styczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się nimi zainteresować jeśli nie znalazłaś jeszcze niczego fajnego bądź podoba Ci się sposób ich aplikacji ;)

      Usuń
  2. Ostatnio coraz więcej osób zachwala te toniki. Muszę je koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczególnie wersję różaną jeśli nie jesteś "uczulona" na ten zapach ;)

      Usuń
  3. Zdecydowanie bardziej przekonała mnie wersja różana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo żadko używam toników, te wyglądają zachęcająco. Może kiedyś przekonam się do nich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuję nabyć różany, bp kocham wszystko co wiąże się z różami :) Obecnie mam tonik z Ziaji, ale nie jestem z niego zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam kiedyś tonik z Ziaji - bodajże ogórkowy i tak średnio się spisywał, zużyłam go już pod koniec z przymusu zaś z tym jest zupełnie inaczej! Używam go i zużywam bo bardzo się polubiliśmy dlatego też z całego serca polecam! :)

      Usuń
  6. Będę w Polsce, to koniecznie po nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój Rossmann jest niestety tak ubogi, że nigdy tych toników nie ma... na wersję hamm... okrutnie ciężka nazwa czaje się już dobry miesiąc i chyba skończy się tak, że kupię go online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, przez pewien czas również nie widziałam go u siebie w Rossmannie a teraz całkiem przypadkiem przechodząc się alejkami rzucił mi się w oczy ;) Najczęściej jednak widzę go w SuperPharm na dość fajnych promocjach :)

      Usuń
  8. Ja z mila checia ten drgi bym wyprobowala z bardzo ciezka nazwa 😂 zapewnie sprawdzil by sie dobrze na mojej cerze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nazwa dość specyficzna! :D

      Usuń
  9. U mnie króluje zielony tonik z Bielendy codziennie rano i wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli ten z serii Mezo to niestety się u mnie niezbyt sprawdził z tego co pamiętam - ot taki zwykły :)

      Usuń
  10. Ja nie przepadam za zapachem róży, więc tan wariant mógłby być dla mnie nieco drażniący. Z drugiej strony do końca też nie wiem czego spodziewać się po tych kosmetykach, bo jeszcze nie miałam z nimi przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jakoś nie przepadałam za zapachem róży w kosmetykach dopóki nie sięgnęłam po wodę różaną, później krem Evree 30+ a teraz ten tonik i zupełnie mi on nie przeszkadza :)

      Usuń
  11. no właśnie nie miałam z nimi styczności, ale podejrzewam, że to tylko kwestia czasu. Kuszą mnie oba (cera problematyczna), dlatego pewnie się u mnie skończy zakupem obu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście również dość długo chodziłam obok wersji różanej aż w końcu podczas pewnej promocji w SuperPharm dałam się namówić i na chwilę obecną nie żałuję! :)

      Usuń
  12. Tyle dobrego już o nich słyszałam, że muszą w końcu się skusić ;) Bardziej ciekawi mnie różany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie ten różany polecam z całego serca :) Świetnie się sprawdza w każdej sytuacji!

      Usuń
  13. Chodzą za mną i chodzą i jak tylko zużyję toniki, które mam zapewne się skuszę na różany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przepadam za tonikiem różanym z "gołą buzię". Mam wrażenie, że mnie zapycha, ale spryskuję nim makijaż i jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te toniki mam już na celowniku od jakiegoś czasu. Bardzo lubię markę evree, zaczynałam od ich olejków i mam ochotę na więcej. Tonik hamamelisowy będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń