Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 27 lutego 2017

Lutowy ShinyBox | Winter Spa - Twoja zimowa pielęgnacja


Kolejny miesiąc przynosi ze sobą nowe pudełko ShinyBox. Tym razem jego ideą jest jak sama nazwa wskazuje - Winter Spa - zimowa pielęgnacja która ma za zadanie przygotować przede wszystkim Nasze ciało na nadchodzące cieplejsze, wiosenne dni. Zainteresowała Was jego zawartości? Zapraszam w takim razie do dalszej części wpisu (:

Lutowy ShinyBox |  Winter Spa - Twoja zimowa pielęgnacja

WINTER SPA to najnowsza propozycja od ShinyBox, dzięki której zadbasz o swoje piękno i podkreślisz wszystkie kobiece atuty. Zafunduj odrobinę relaksu swojemu ciału i przygotuj je na nadejście cieplejszych dni wraz z lutową edycją pudełka.


Elfa Pharm, Vis Plantis - Peeling do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka  

Ekologiczne piękno z Natury. Dzięki oczyszczającej mocy peelingu pory są odblokowane, co chroni przed powstaniem niedoskonałości i zaskórników. Skóra jest gotowa na przyjęcie substancji aktywnych i skutecznie z nich korzysta. Dodatkowo produkt łączy substancje wyszczuplające i ujędrniające, dzięki czemu już po pierwszym użyciu skóra staje się satynowo gładka, świeża, miękka i rozświetlona. Produkt pełnowymiarowy: 14,99 zł / 200 ml
Bezpośrednio od marki już jakiś czas temu otrzymałam wersję nawilżającą która do dnia dzisiejszego czeka na swoją kolej więc wydaje mi się, że z tą będzie podobnie aczkolwiek bardzo chętnie zużyję gdyż peelingów nigdy za wiele :) 

Il Salone Milano, Iconic Cream - Krem do włosów normalnych i suchych

Legendarny produkt z najbardziej renomowanych salonów fryzjerskich, który daje zastrzyk życia włosom. Formuła zawierająca proteiny mleka, które regenerują i uelastyczniają włosy oraz proteiny pszenicy, które mają zdolność zatrzymania wody we włosach. Rezultatem są miękkie i odżywione włosy. Produkt pełnowymiarowy: 29,99 zł / 250 ml
Legendarny produkt a przyznam szczerze, że pierwszy raz widzę go na oczy! ;) Jak będziecie mogły zobaczyć w najbliższym projekcie denko luty nie był zbyt łaskawy pod względem zużyć produktów do pielęgnacji włosów dlatego też cieszę się z obecności tego kremu w pudełku - zobaczymy jak spisze się na moich włosach. 

Elfa Pharm, Green Pharmacy - Żel pod prysznic

Dzięki naturalnej delikatnej formule pozbawionej silikonów, parabenów i PEG, delikatnie myje i nie pozbawia skóry naturalnego pH. Pozostawia na skórze nutę przyjemnego aromatu i dodatkowo ją pielęgnuje. Produkt pełnowymiarowy: 8,99 zł / 500 ml
Z pudełka na pudełko ciesze się z kolejnego żelu pod prysznic gdyż to własnie one zaraz po szamponie lecą u mnie jak woda z kranu ;) Wersja którą otrzymałam - oliwki i mleko ryżowe - pachnie przepięknie więc to dodatkowy plus. Pojemność mówi sama za siebie.


Mincer Pharma, Daily Care - Maska rozświetlająca w kremie

Mincer Pharma Daily Care to maska rozświetlająca do twarzy w kremie, polecana do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Produkt dogłębnie i długotrwale nawilża skórę, intensywnie odżywia oraz nadaje jej zdrowy wygląd. Dodatkowo rozświetla i dodaje skórze energii i życia. Składniki aktywne : masło mango, olej chia, camu-camu, lukrecja. Produkt pełnowymiarowy: ok. 12,99zł / 75 ml 
Maskę tą otrzymałam jako dodatkowy produkt więc za jakiś czas będziecie mogły o niej poczytać nieco więcej. Moim ulubieńcem ostatnich miesięcy jest krem marki Mincer Pharma o którym wspominałam tutaj. Zobaczycie go także w nowościach lutego ;) 

Delia Cosmetics, Good Foot - Musujące kulki do kąpieli stóp

Kąpiel w ciepłej wodzie z dodatkiem musujących kuleczek doskonale oczyszcza skórę stóp, zmiękcza naskórek, odświeża oraz działa relaksująco na zmęczone stopy. W trakcie rozpuszczania się kulki delikatnie musują, zabarwiając wodę na piękny miętowo- szmaragdowy kolor. Nadają wodzie delikatny aromat, czyniąc kąpiel wspaniałym, relaksującym doznaniem. Produkt ten nadaje się idealnie przy zabiegach pedicure. Produkt pełnowymiarowy: 7,60 zł / op.
Z pielęgnacją stóp nie jest mi po drodze jednak kulki te będą wybawieniem dla mojego Męża. Na pierwszy plan wyłania się ich mentolowy zapach więc jeśli się sprawdzą to na pewno dam Wam znać.  

Mama’s, Krem do biustu

Krem do intensywnej pielęgnacji biustu, chroni delikatną skórę przed wysuszeniem, poprawiając jej napięcie i gęstość zapobiegając wiotczeniu. Substancjami aktywnymi w produkcie są między innymi Adyfilina oraz Trylagen. Adyfilina zwiększa objętość tkanki tłuszczowej, dzięki czemu piersi zachowują swój naturalny kształt. Natomiast Trylagen jest opatentowanym kompleksem peptydów i białek, który wpływa na syntezę kolagenu, poprawiając tym samym strukturę skóry, jej elastyczność oraz jędrność. Próbka: od 34,90 zł / 150 ml
Przez moją łazienkę przewinęło się już kilka kosmetyków stricte do pielęgnacji biustu jednak po czasie lądowały z powrotem na dnie szuflady i odchodziły w zapomnienie.


Pixie Cosmetics, Korektor pod oczy

Całkowicie naturalny korektor pod oczy, który doskonale koryguje niedoskonałości, neutralizuje i rozjaśnia przebarwienia skóry. Znakomicie kryje cienie pod oczami, utrwala makijaż oczu na cały dzień oraz nawilża skórę tworząc przy tym ochronny film. A wszystko dzięki zawartości składników aktywnych jakimi są: retinol, tokoferol, kwas askorbinowy i gliceryna. Produkt pełnowymiarowy: 48,00 zł / szt.
Przyznam szczerze, że już jakiś czas temu czaiłam się na ten korektor. Był on nawet w bardzo fajnej promocji jednak zapasy wzięły nad tym pomysłem górę. Koniec końców i tak trafił w moje ręce :) Po pierwszych testach niestety muszę stwierdzić, że pod oczy jest ciut za gęsty i wchodzi w linie mimiczne - zobaczymy jak się spisze na dłuższą metę bądź na całej twarzy do zakrywania niedoskonałości. 

Alpha-h Liquid Gold - Intensywny preparat odbudowujący

Dzięki niskiemu pH efektywnie redukuje zmarszczki, przebarwienia, uszkodzenia posłoneczne oraz rozszerzone pory i drobne wypryski. Formuła na bazie kwasu glikolowego działa jak całonocna kuracja, która rozjaśnia i rewitalizuje zmęczoną skórę, redukuje oznaki starzenia i radykalnie poprawia jej wygląd. Przenaczony dla każdego rodzaju skóry, w szczególności dojrzałej, uszkodzonej słońcem, przedwcześnie starzejącej się i z bliznami potrądzikowymi.
Jest to kosmetyczna niespodzianka 1 z 3 którą otrzymały wybrane osoby. Ciesze się, że to własnie ten kosmetyk znalazłam w moim pudełku gdyż wiele dobrego na jego temat słyszałam. Mimo, iż jest to tylko próbka wiążę z nią duże nadzieje :)

Cupandyou, Herbata 

Niech wyborny smak cieszy duszę, a nowoczesne i oryginalne opakowanie – oko. Zatrzymaj czas z filiżanką dobrej herbaty w dłoni albo spraw wspaniały prezent swoim bliskim. Mix smaków. W pudełku WINTER SPA znajduje się 1 saszetka. Średnia cena: 39,00 zł / 12 szt.
Kolejna herbata w pudełku kosmetycznym? Po wcześniejszych przygodach jestem na nie!

Consonni, Ciastko owsiane

Sztandarowy produkt marki Consonni, produkowany wg oryginalnej, starej amerykańskiej receptury. Pożywne ciastka owsiane na bazie masła, mąki graham, grubo mielonego owsa wraz z łupiną i różnymi dodatkami. Mix smaków. Średnia cena: 10,50 zł / 200 g
Tak samo jak w przypadku herbaty, ciastko w kosmetycznym pudełku? Pomimo, iż są to upominki od ShinyBox to znacznie bardziej cieszyłabym się z kolejnego kosmetyku :) Mimo wszystko było ono bardzo smaczne! 


Aa, Beauty Bar - Kremowa maska nawilżająca

Kremowa maseczka nawilżająca dostarcza skórze maksymalną dawkę nawilżenia, chroni ją przed utratą wody i niweluje objawy nadmiernego przesuszenia. Na jej działanie wpływają składniki aktywne. Maseczka jest polecana dla każdego rodzaju cery. Produkt pełnowymiarowy: 3,00 zł / 8 ml

Aa, Beauty Bar - Maska węglowa oczyszczająca

Oczyszczająca maseczka węglowa doskonale usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry i przywraca jej świeżość. Na jej działanie wpływają składniki aktywne. Maseczka jest polecana szczególnie dla cery tłustej, trądzikowej i ze skłonnością do powstawania zaskórników. Produkt pełnowymiarowy: 3,00 zł / 8 ml
Maseczek nigdy za wiele tak więc chętnie przetestuję kolejne. Powoli szykuję dla Was posty na temat tych, których miałam okazję już używać. Byłybyście zainteresowane? :)


Jako ambasadorka Shinybox otrzymałam także dodatkowe pudełeczko z kosmetykami marki Elfa Pharm w skład którego wchodzą: krem do stóp kojący przeciw pęknięciom Green Pharmacy, wzmacniająca maska do włosów oraz orzeźwiający balsam do ciała O'Herbal  a także odmładzające serum z filtratem ze śluzu ślimaka Vis Plantis :) Za jakiś czas będziecie mogły przeczytać o nich nieco więcej. 

Podsumowując zawartość całego pudełka jestem na tak! Chętnie wszystko zużyję :) Szczególnie do gustu natomiast przypadły mi peeling oraz żel pod prysznic, korektor czy próbka Alpha-h Liquid Gold. Niestety już po raz 3 w boxie znalazła się herbata co jest dla mnie niezbyt fajne i trochę niezrozumiałe skoro z założenia miała być to zimowa pielęgnacja a pudełko stricte kosmetyczne ...  A jakie jest Wasze zdanie na jego temat?  (-; 


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



15 komentarzy
  1. Całkiem fajna zawartość, szkoda tylko, że większość produktów jest już łatwo dostępna stacjonarnie. Kiedyś w pudełkach były bardziej unikatowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko całkiem fajne, raczej byłabym zadowolona. Chociaż liczyłabym na więcej nowości. Ciekawa jestem kosmetyków od Alpha-H, nie używałam jeszcze ich produktów. Sama używam serum z kwasem glikolowym marki Liqpharm i jestem bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oba i zawartość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego ;) Dla mnie zawartość na plus, raczej wszystko bym zużyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się oba boxy bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ucieszyłaby mnie obecność IL salone ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten korektor naturalny bardzo mnie kusi ale mam aktualnie 2 inne w zapasach więc muszę je najpierw zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zaciekawił mnie krem do włosów i kulki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana edycja, mam i jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie świetna zawartość !

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi sie podoba zawartosc boxa

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zwartość :) a dodatkowo dla wspieranie urody pamiętałabym o zdrowej diecie i zdrowej wodzie do filtra, z własnego profesjonalnego filtra montowanego w kuchni - takie są najlepsze. Przesilenie wiosenne to trudny czas dla cery i organizmu warto sobie pomóc :)

    OdpowiedzUsuń