Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 13 lutego 2013

Sałatka 2.

Jakiś czas temu pisałam Wam przepis na tą sałatkę, ale z racji tego, że dziś ponownie ją wykonałam pragnę przypomnieć cały przepis i dołączyć do tego zdjęcia. Właśnie siedzę i umieram bo tak się jej najadłam. Dokładnie tą żółtą miseczkę ze zdjęcia ;)  Na karteczce zamieszczone zostały produkty w takiej ilości w jakiej były zapisane w diecie więc tym raczej się nie sugerujmy, no chyba, że zrobimy porcję dla jednej osoby :) Ja do wykonania swojej użyłam 2 puszek tuńczyka, 500g makaronu, 1 większego pomidora oraz z 5 ogórków, do tego sól, pieprz i czosnek do smaku. Idealnie nadaje się ona na kolację a że w domu trochę osób jest tak więc.. ;) 



Do tego również muszę się pochwalić, że wczoraj przyszła do mnie niespodziewanie paczuszka na którą czekałam z niecierpliwością. Ekspresowa wysyłka, w poniedziałek nadana a wczoraj po 12 już była, szok! :D Ale to może dopiero za jakiś czas się pochwalę, teraz zostały jeszcze z serii podkłady i pędzle więc w pierwszej kolejności będą te notki. Z Ewką tradycyjnie rano ćwiczyłam, gdy K. wróci z pracy mierzenie dokładne i zobaczymy czy będzie się z czego cieszyć czy też nie :P Zrobiłam również dzisiaj zdjęcia do dwóch kolejnych notek, więc spodziewać się ich będzie można na dniach. Jutro Walentynki a ja jestem w kropce tak więc żegnam się już z Wami, idę poćwiczyć trochę i ruszyć móżdżkiem swoim ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



24 komentarze
  1. Wygląda smacznie a do tego szybka do przyrządzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam..Smakowicie wygląda !
    Widze,że zmieniłaś wygląd bloga.Super jest :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm pysznie, sama też nieraz taką przygotowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jestem jakaś dziwna - nie mogę zjeść sałatek z makaronem, no nienawidzę ich :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem co w paczuszce było ;) Sałatka smakowita, czemu mnie tak kusisz pysznościami? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna sałatka! może sobie kiedyś zrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wygląda i się zapowiada, koniecznie muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. po raz kolejny narobilas mi apetytu:D

    OdpowiedzUsuń
  9. A idz Ty z tymi paczuszkami hehehe :D :) Ale fajnie zrobiłas ten przepis... :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i sałatka pysznie wygląda na przepisie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mm.. pysznie wygląda : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglada smakowicie, ja zawsze dodaje majonez (no comment) :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, uwielbiam sałatki :)Taką zrobię w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zawsze jak robię sałatkę z tuńczyka to dodaję ryż + kukurydza + ogórek :) z makaronem nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja na walentynki też nie mam pomysłu :P
    nie przepadam za sałatkami z makaronem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze bez śniadania, a tu takie smakowitości! :) Muszę w końcu zabrać swój tyłek do kuchni.
    a tak z innej beczki, sama pisałaś ten przepis? chodzi mi konkretnie o obrazek, bo ciekawi mnie w jakim programie to było robione :)

    OdpowiedzUsuń