Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 18 kwietnia 2013

Sun is up! ♥

Ostatnia notka, 5 kwietnia a dzisiaj mamy już 18? jak ten czas szybko leci. Nim się spostrzegłam nie było mnie tutaj prawie dwa tygodnie. Wiele się przez ten czas zmieniło, między innymi wyszło w końcu słońce i temperatury przekraczają 10 stopni więc od razu jest inny humor, aż chce się żyć. Mam nadzieję, że u Was jest również ta sama sytuacja. W końcu zimowa kurtka została schowana głęboko w szafie zaś nowa prezentuje się fantastycznie. Dzisiejsza notka jest bardziej o tym, że żyje i mam się dobrze zaś w następnych pokażę co ostatnio wpadło w moje ręce oraz makijaże, które czekały cały czas na obróbkę. Pojawią się także nowości ale to wszystko w swoim czasie ;) Tymczasem czekam na kuriera i tenisówki idealnie pasujące do większości moich rzeczy. Na zdjęciach widnieją zaś pyszności ♥ które swego czasu jadłam. 



Rozpiera mnie energia więc chciałabym ją jakoś spożytkować, myślę nad nowy wyglądem zaś komentarzami zajmę się później bo trochę ich przybyło od mojej ostatniej wizyty tutaj ;) Dziękuję, że odwiedzałyście bloga codziennie, to znak że jest dla kogo pisać ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



44 komentarze
  1. co za pysznosci,az zglodnialam ;)
    milego dnia Kochana
    u mnie juz wkrotce rozdanie,wiec juz wstepnie zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, ze jest dla kogo! ;)) slicznie wygladaja te pysznosci, nabralam ochoty na cos takiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. noo chwilę Cię nie było! dobrze, że wiosna w końcu do nas przyszla:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności, pyszności. :)
    w dwa tygodnie pogoda zmieniła się diametralnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jest dla kogo, jest :-)
    zdjęcia wyglądają pysznie, zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ile pyszności ! *-*
    + zgodze się. Ten czas strasznie szybko leci!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowwowoow !

    Ale zdrowo :)
    u mnei kalorycznie hahah :)
    muszę to zmeinić :* kiss

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś apetytu ;)
    U mnie też słońce. Dziś nawet +25 stopni-istne szaleństwo !

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie temperatura przekracza 20;p
    mmm.smaka mi narobiłas;p

    OdpowiedzUsuń
  10. no kochana nie znikaj na tak długo :) ale pyszności widzę tu ☻

    OdpowiedzUsuń
  11. mm te ostatnie danie, zjadłabym <3 nie zostawiaj bloga na tak dlugo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie zdjęcia! Aż się głodna zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale smakowicie wszystko wyglada..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Kochana, niestety w życiu nie wszystko i nie zawsze dzieje się po naszej myśli i niestety mam teraz taki hmm... dość trudny czas. Nie wiem, co będzie dalej z blogiem, ale mam szczerą nadzieję, że wrócę :)
      dziękuję za komentarz, miło, że ktoś o mnie pamięta :*

      Usuń
    2. Kochana, niestety nie wszystko i nie zawsze idzie po naszej myśli i nie tak jakbyśmy tego chcieli. mam teraz taki dość trudny czas w życiu, stąd przerwa w blogowaniu. mam szczerą nadzieję, że wrócę za moment.
      dziękuję za komentarz, miło, że ktoś pamięta o mnie :*

      Usuń
  15. JADŁABYM :D Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- atrakcyjne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  16. jak miło, że znowu jesteś:)
    sama cieszę się, że w końcu wyszło słońce, bo dość tej zimy.
    i jakie pyszności tu widzę u Ciebie;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie zmiany tu zaszły :) jest tak 'nowocześnie' ;p

    potrawy wyglądają wspaniale, a Twój poziom energii doskonale rozumiem, bo mam identycznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog!
    Zapraszam do nas http://we-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te placuszki wyglądają smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. przysięgam, gdy zobaczyłam danie z kurczakiem i ryżem od razu pobiegłam do lodówki !

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie długo Cie tu nie było, ale sie pozmieniało, na lepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniaaaaam <3

    Zapraszam: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. no co Ty ;O? jeeeej szkoda ze nie wiedzialas o tym :(
    takie smakolyki tu pokazujesz wez wez ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Od razu zrobiłam się głodna !
    Mam nadzieję, że doczekałaś się na kuriera ! :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, sprawdź proszę SPAM w swojej poczcie, bo wysłałam do Ciebie e-mail i prawdopodobnie trafił w SPAM ;/ A czekam na Twoją odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też mam okresy, w których zaniedbuję bloga, ale bardzo tego nie lubię. Ciekawa jestem Twoich nowych tenisówek! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mmmmmmmmmmmmm jakie smakołyki <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. mmm aż mi w brzuch zaburczało :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pyszności! :) Nakłaniasz mnie do złego, niedobra Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdroszczę Ci energii, mi jej brak od kiedy straciłam pracę :< a moja kurteczka zimowa też spoczywa w otchłani szafy i mam nadzieję, że już mi potrzebna nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna grafika - zdolna bestia z Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń