Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 10 stycznia 2015

Kolejna dawka metamorfoz blogów vol. 9


Dawno nie było postu podsumowującego moje  kolejne poczynania na blogach dziewczyn które chciały zmiany. Tym razem większość z nich postawiła na minimalizm - biel, czerń jednak wkradła się gdzie nie gdzie odrobina koloru. Jeśli zaciekawiła Was u mnie ta seria to zapraszam do dalszej części.  

Przy okazji dajcie znać jakiego typu posty chciałybyście zobaczyć na blogu - więcej makijaży, recenzji kosmetyków kolorowych, porównań kosmetyków, pokazaniu mojej całej "kolekcji" a może jednak organizacja ślubu z mojej perspektywy? ;)

Tak właśnie prezentują się metamorfozy:
(przed i po)






Wszystkie moje dotychczasowe prace możecie znaleźć w tym miejscu zaś jeśli same chciałybyście poddać się (swój blog) metamorfozie zapraszam do kontaktu emailowego na eiif@o2.pl.



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



Brak komentarzy

Prześlij komentarz