Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 7 marca 2015

Kosmetyki marki Diadem Cosmetics i akcja 2H.


Jakiś czas temu otrzymałam propozycję podjęcia współpracy od Pana Mateusza oraz marki Diadem jednak nie jest ona zwykła, ma na celu rozpowszechnienie wiadomości o genialnej inicjatywie 2h. Dodatkowo przetestowałam 3 dowolnie wybrane przez siebie kosmetyki dzięki czemu łączymy przyjemne z pożytecznym. Jeśli zainteresował Was temat inicjatywy oraz recenzja to zapraszam do dalszej części :) 
Za każdy zakupiony przez Ciebie kosmetyk, Diadem sfinansuje dwie godziny (2H) edukacji dla dyskryminowanych z powodu płci dziewczynek i kobiet w krajach Trzeciego Świata!

Inicjatywa 2H walczy także o poprawę sytuacji kobiet w najbiedniejszych regionach świata. Co roku w Indiach tysiące dziewczynek jest porzucanych wyłącznie ze względu na swoją płeć. W wyniku tego zjawiska co roku traci życie około 400 000 dziewczynek, a na każdy 1000 chłopców przypada jedynie 868 dziewczynek. 

Każdy sprzedany produkt Diadem Cosmetics pozwala zapewnić 2 godziny edukacji - jedną szkolną, ogólnoedukacyjną oraz drugą- warsztatową, pozwalającą kobiecie nabyć umiejętności zawodowe, takie jak wykonywanie makijażu, fryzjerstwo czy krawiectwo, które zapewnią jej start na drodze do ekonomicznej niezależności kobiety, a w konsekwencji do mądrych i niezależnych decyzji.

Od rozpoczęcia inicjatywy 2H firma zdołała sfinansować już

24 306 godzin edukacji


kwota ekonomicznych korzyści 2H to nawet:
190 424 PLN
Zakupy
ZAKUPY
Wszystko zaczyna się od zakupu kosmetyków. Kiedy otrzymujemy zamówienie, wspólnie z naszymi partnerami pracujemy nad organizacją edukacji i szkoleń, aby obietnica 2H została spełniona.
Finansowanie
FINANSOWANIE
Na koniec każdego miesiąca podliczamy liczbę sprzedanych kosmetyków i przekazujemy miesięczną darowiznę przeznaczoną na finansowanie edukacji przez naszych partnerów - organizacje non-profit w krajach Trzeciego Świata
Edukacja
EDUKACJA
Nasi partnerzy we współpracy z nami organizują edukację szkolną porzuconych przez matki dziewczynek oraz warsztaty zawodowe dla kobiet w ciężkiej sytuacji życiowej.
Rozwój
ROZWÓJ
Dziewczynki rozwijają ciekawość świata i pewność siebie - po szkole średniej idą na studia lub rozpoczynają pracę. Kobiety biorące udział w szkoleniach zawodowych często zakładają własne firmy usługowe i inspirują swoje otoczenie do walki o ekonomiczną niezależność. Dzięki 2H kobiety doceniają siłę edukacji. Mamy nadzieję, że to przyniesie owoce kiedy zdecydują się inwestować w edukację własnych dzieci.
Więcej informacji na temat inicjatywy możecie znaleźć tutaj. Teraz już same wiecie dlaczego warto wspierać i nieść wieść o tej jakże szczytnej akcji :)


 Podkład kryjący ze skwalanem -  podkład ten miał być stricte mocno kryjącym o przedłużonej trwałości jednak jego krycie określiłabym jako średnie -  przy jednej warstwie wyglądającym bardzo naturalnie. Na mojej tłustej cerze nie utrzymuje się zbyt długo, czas ten mogłabym oszacować ok. 5 godzin bez poprawek - następnie muszę go ponownie przypudrować. Nie powoduje żadnych podrażnień, nie znika plamami dzięki czemu bronzer, róż i rozświetlacz ładnie się utrzymują. Dostępny w 5 odcieniach, najjaśniejszy kolor niestety na mojej cerze wybija się różowymi tonami co niekoniecznie mi pasuje - był fajną odskocznią od Revlona CS. 30 ml produktu kosztuje bez promocji 29 zł, dodatkową informacją może być fakt posiadania pompki która niestety czasem po użytkowaniu wygląda bardzo nieestetycznie. Zapach określiłabym niestety jako babciny - nikogo nie obrażając oczywiście :) Poleciłabym ten podkład z pewnością osobom z cerą normalną bądź mieszaną :)


Korektor pod oczy Cygnus - pokazywałam Wam ten produkt w ulubieńcach tutaj wspominając, że sprawdza się głównie do czyszczenia linii pod brwiami gdyż nie tworzy kamuflażowej warstwy. Jak sama nazwa wskazuje korektor pod oczy jest lekki a przy tym rozświetlający. Na stronie jest wzmianka o tym, że maskuje cienie i drobne zmarszczki z czym niestety się nie zgodzę właśnie z powodu swojej lekkości. Dostępny jest w jednym, jasnym odcieniu za który płacimy niecałe 14 zł. Idealnie stapia się ze skórą stając się niewidocznym, ładnie rozświetla spojrzenie, polecany jest szczególnie kobietom 35+. Poprzez zawarcie ekstraktu ze scutellarii posiada działanie przeciwzapalne i przeciwalergiczne. Zapach określiłabym jako .Śmiało mogłabym go polecić osobom które szukają przede wszystkim fajnego rozświetlenia.

Poniżej możecie zobaczyć swatche dwóch wyżej opisywanych produktów:

 podkład - korektor


Róż rozświetlający - przez długi czas byłam anty jeśli chodzi o róże do policzków, teraz chętnie sięgam po zgaszone kolory przez co mój wybór padł na kolor o nr 11 -  Delikatny beż  który jest jednym z 15 dostępnych odcieni. W rzeczywistości jest to przybrudzony róż. Produkt sam w sobie jest mocno napigmentowany, nie ściera się w ciągu dnia, nie pyli się, ładnie rozciera.  Za 6,5 g produktu płacimy niecałe 15zł. Zapach nie jest nieprzyjemny, lekko różany jednak tak jak w przypadku podkładu przywołuje mi na myśl "babcie z targu".

Poniżej możecie zobaczyć jego kolor i pigmentację:


Co sądzicie o wyżej opisywanych produktach oraz o samej inicjatywie? ;)

PS. Polećcie mi któryś z kremów marki Sylveco do cery tłustej na noc aby dobrze nawilżał - nie wiem który wybrać ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



24 komentarze
  1. Chętnie przetestowałabym ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podkład wydaje się fajny podobnie jak korektorek :D no i akcja sama w sobie fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma się skóry tłustej to na pewno będzie fajny - do tłustej niestety bym go jednak odradzała :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda, róż jest w sam raz dla mnie i osób lubiących się w ciemniejszych, chłodniejszych kolorach :)

      Usuń
  4. Wiele osób pisało o tej akcji :) Ja bym się skusiła bardziej na korektor pod oczy :)
    Jeśli chodzi o krem z Sylveco to niestety miałam tylko 1 który się u mnie nie sprawdził, więc nie mam jakiego polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a który z kremów się tak nie sprawdził? :(

      Usuń
    2. Brzozowy z betuliną. Pisałam o nim u siebie całkiem nie dawno :) Jeśli się na niego jednak skusisz, to mam nadzieję, że lepiej się spisze u Ciebie, bo na wizażu widziałam, że miał dość pozytywne opinie :)

      Usuń
  5. korektor widze fajny ma kolorek, coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze sama akcja jest genialna :) Super, że duże firmy starają się rozwiazywać takie problemy. Po drugie jestem bardzo ciekawa jak kosmetyki sprawdziłyby się u mnie- nigdy ich nie miałam. No ale w końcu całe zycie przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak! :D Nie wiem czy życia nam starczy na przetestowanie wszystkich kosmetyków a firmy nadal wypuszczają nowości :P

      Usuń
  7. ja też! właśnie się dowiedziałam o istnieniu marki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna akcja. Korektor mi się podoba, ma ładny, jasny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej inicjatywie już kiedyś słyszałam i uważam, że to świetny pomysł :)

    Korektor wydaje się fajny, taki ładny, jaśniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o tej akcji i podoba mi się :) róż podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna inicjatywa :) Podkład wydaje się być megaciemny jak dla mnie, ale korektor ma za to interesujący odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład nie jest aż tak bardzo ciemny ale i na pewno nie przypomina swym odcieniem Revlon CS 110 ;) Szkoda tylko, że na mojej twarzy wybija się różowymi tonami :(

      Usuń
  12. naprawdę świetna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  13. podkład wydaje się fajny, akcja podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna akcja :) Podkład i korektor chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo bardzo ładny jest ten róż:)

    OdpowiedzUsuń