Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 31 grudnia 2014

Nowości miesiąca grudnia.


Dziś wypada ostatni dzień grudnia ba, ostatni dzień roku 2014 więc chciałam Wam przedstawić produkty kosmetyczne które zasiliły moje zbiory - będą to zakupy, wygrana, wymianka ale także prezenty które znalazłam pod choinką. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części - jutro natomiast pojawią się ulubieńcy całego roku ;)



Na pierwszy ogień idą produkty z wymianki a mianowicie pusta paleta 5 Inglota która stanowi domek dla zabłąkanych cieni, folia Makeup Revolution w kolorze Magnificent Copper - jest to ostatnia z folii wypuszczona przez firmę którą chciałam mieć. Kolejnym cieniem był  l'Oreala Infallible w kolorze Coconut Shake jednak ten przypadł mi do gustu tak jak pozostałe z tej serii. Najlepszy kąsek czyli bronzer HD Inglota w kolorze 505 od razu stał się ulubieńcem zaraz po bronzerze Bahama Mama oraz różu Nyx Taupet przez swój chłodny odcień idealny do konturowania - gorąco polecam! ;)


Oraz trzy pigmenty - dwa z Inglota w tym perełka 82 oraz jeden Vipera. Pamiętajcie dziewczyny, że pigmentów nigdy dość gdyż potrafią zamienić każdy makijaż w coś cudownego. Mogłabym ich mieć krocie jednak na razie jest tylko mała szufladka.


Wygrana która przyszła do mnie w tempie ekspresowym jako prezent gwiazdkowy to już wszystkim dobrze znana Anastasia Beverly Hills. Zestawie mieści w sobie zarówno paletę cieni jak i produkty do brwi w skład których wchodzi pędzelek, pęseta, mała pomada oraz cień. Odkąd ją otrzymałam nie było praktycznie dnia aby nie była w użytku.


Z pielęgnacyjnych spraw postanowiłam uzupełnić zapasy o serum z Bielendy które znalazło się w ulubieńcach października tutaj oraz do pary dobrałam tonik z tej samej serii - akurat był na promocji w Naturze więc zobaczymy jak się spisze na dłuższą metę. Obowiązkowo kolejna butelka ulubionego płynu micelarnego z Garniera o którym pisałam tutaj


Odrosty wręcz krzyczały do mnie o zrobienie tak więc w SuperPharmie nadarzyła się okazja 17zł za dwie farby - promocja 16,99 + 0,01 za drugą.


Ulubiony, ukochany puder z Kryolanu powoli zbliżał się do końca po 7 miesiącach użytkowania tak więc czas był na uzupełnienie go, dodatkowo do koszyka dołożyłam matową bazę Zoeva która od dłuższego czasu była w kręgu moich zainteresowań tak samo jak sztuczne rzęsy W7. Jak dobrze wiecie u mnie pędzli nigdy za wiele tak więc kolejne dwa zasiliły moją gromadę i tym razem padło na firmę Kozłowski z którą się powoli zapoznaję - przyszedł czas w końcu na wymianę spiralki co było dobrą decyzją.


Jako prezent mikołajkowy trafiła do mnie druga czekoladka Makeup Revolution z serii I heart Makeup - Death by Chocolate i w kwestii cieni tej firmy czuję się już usatysfakcjonowana z racji posiadania jedynie 3 sztuk które najbardziej przypadły mi do gustu. Kolejne małe marzenie zostało spełnione a mowa tu o marce Zoeva i pędzlu 109 Face Paint Brush do ostrego konturowania - od dawna był na mojej liście jednak zazwyczaj schodził na drugi plan a mikołajki były idealnym pretekstem do zakupu. 


Natomiast jednym z prezentów gwiazdkowych jest kolejna paleta na moje dzieciaczki czyli pusta 20 Inglota. W najbliższym czasie planuję zaopatrzyć się w jeszcze jedną sztukę aby ładnie wszystko uporządkować. Wspólnie z TŻ stworzyliśmy 3 palety DIY zgodnie z instrukcją Agnieszki i tam do tej pory mieszkały cienie jednak zapragnęłam czegoś innego ;)


Pod choinką znalazłam również pędzle i paletę wspominanej już wcześniej firmy Zoeva, Smoky - Rodeo Belle odebrałam wczoraj pokazując ją na instagramie. Aktualnie posiadam 4 sztuki i na razie więcej nie potrzebuję chyba, że najdzie mnie jeszcze ochota na Love is a Story gdyż ta całkowicie perłowa nie jest totalnie w moim guście. 


W drugiej paczce zaś znajdowały się cienie l'Oreal, gąbeczka lateksowa NN która świetnie sprawdzi się do konturowania na mokro oraz pędzelek syntetyczny również NN do brokatu. Dodatkowo w międzyczasie domówiłam dwa cienie Makeup Revolution ale o nim będzie w najbliższym czasie gdyż jest tego wart - szczególnie za kolor ;) 


Jestem ciekawa co wpadło Wam w ręce w tym miesiącu, jakie prezenty znalazłyście pod choinką oraz czy używałyście któregoś z produktów pokazanych przeze mnie? ;)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



Brak komentarzy

Prześlij komentarz