Makijaż
Paznokcie
Recenzje

niedziela, 28 sierpnia 2016

Sierpniowy Shinybox | Like A Dream


Jak zapewne doskonale wiecie nigdy nie byłam zwolenniczką tego typu pudełeczek jednak jak to się mówi - w życiu trzeba spróbować wszystkiego! Tak więc oto i jest moje pierwsze, sierpniowe pudełko Shinybox. Zapewne nie ma już osoby która śledząc blogi nie znałaby idei każdego z nich :) Jeśli jesteście ciekawe co takiego znalazło się w środku w tej edycji to zapraszam do dalszej części wpisu.

Sierpniowy Shinybox Like A Dream

ShinyBox Like a Dream to pudełko w którym znajdziesz piękno, harmonie i spełnienie. Dzięki niemu podarujesz sobie odrobinę luksusu i czas pełen przyjemności. 


Joanna, SWEET FANTASY EKSPRESOWA ODŻYWKA DO WŁOSÓW KOKOS

Idealne połączenie zabiegu pielęgnacji włosów ze słodką ucztą dla Twoich zmysłów. Preparat poprawia kondycję włosów i sprawia, że stają się jedwabiście gładkie i lśniące. Odżywka doskonale zadba o włosy i sprawi, że ich pielęgnacja stanie się bardzo przyjemna.  Produkt pełnowymiarowy: 7,00 zł / 150g 
Osobiście bardzo ciesze się z każdego produktu do włosów gdyż po męce jaką przeszły potrzebują ratunku. Zapewne doskonale wiecie jak wygląda pielęgnacja po rozjaśnianiu dlatego też chętnie ją zużyję.


Elpha Pharm, O'HERBAL szampon zwiększający objętość włosów z arniką.

Marka O’HERBAL powstała z myślą o osobach pragnących żyć w zgodzie z naturą. Jej misją jest tworzenie kosmetyków pomagających utrzymać włosy w doskonałej kondycji. Dlatego cała seria bazuje na składnikach pochodzenia roślinnego, których dobroczynne właściwości znane są ludzkości od wieków. Wersja podróżna: 5,00 zł / 75ml
Dwie inne wersje szamponu i odżywki otrzymałam od marki w paczce jednak kolejna sztuka na wyjazd jak najbardziej się przyda. Od dłuższego czasu byłam ciekawa tych kosmetyków zwłaszcza, że za pełnowymiarowe, 500 ml opakowanie nie płacimy zbyt wiele. Gdy tylko zużyję zapasy na pewno sięgnę po nie :) 


Biały Jeleń, KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC, kremowe otulenie - ekstrakt z kory dębu

Zawierają naturalne i łagodne składniki myjące, które skutecznie oczyszczają skórę i chronią ją przed wysuszaniem. Kremowa formuła oparta na delikatnych surowcach optymalnie nawilża, pozostawiając skórę miękką i gładką w dotyku. Posiada pH przyjazne dla skóry. Przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą, skłonną do alergii i atopii. Nie zawierają parabenów, barwników i SLES-u. Produkt pełnowymiarowy: 10,00 zł / 250ml
Żeli pod prysznic nigdy za wiele gdyż to właśnie one wraz z szamponem idą u mnie w ilościach hurtowych niczym woda z kranu :) Posiada całkiem przyjemny zapach i kremową konsystencję, duży plus za brak SLS-u w składzie. 


Mincer Pharma, VITA-C-INFUSION 601 INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ

Intensywnie nawilżona, wypoczęta, zdrowo wyglądająca, promienna i pełna energii skóra. Przebarwienia zredukowane, drobne linie i zmarszczki wygładzone. Przy regularnym stosowaniu wygląd skóry ulega wyraźnej poprawie. Produkt pełnowymiarowy: 30,00 zł / 50ml

Niestety na swoją kolej będzie musiał poczekać. Przyznam szczerze, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce jednak gdy zobaczyłam ją na półce w Rossmannie zaciekawiła mnie a szczególnie nawilżająca mikrodermabrazja dla wszystkich rodzajów cer - nie wykluczone, że właśnie ona dołączy do dopełnienia chociaż w niewielkim stopniu kuracji tymi produktami. 


Stenders, ŻURAWINOWY  KREM DO RĄK + Próbka peelingu oraz kod rabatowy

Ochronny krem będzie szczególnie dbał o skórę Twoich dłoni dzień po dniu. Formuła z naturalnym masłem shea hojnie odżywi skórę, podczas gdy alantoina, ekstrakt z owoców i olejek eteryczny z jałowca pozostawią Twoje dłonie aksamitnie delikatne i miękkie. Szybko wchłaniany przez skórę krem otoczy Twoje dłonie orzeźwiającym zapachem natury. Zapewnia codzienną ochronę, pozostawiając skórę miękką i aksamitną w dotyku. Linia żurawinowa to bestseller w 27 krajach na całym świecie. Produkt pełnowymiarowy: 23,00 zł / 25ml
Osobiście nie bardzo przepadam za kremami do rąk jednak z marką miałam już styczność jakiś czas temu i bardzo miło wspominam tą przygodę. Dzięki małej pojemności na pewno wyląduje w torebce a próbkę zużyję z zaciekawieniem :) 


VITOTAL, ZESTAW WITAMIN I MINERAŁÓW

Opracowany dla kobiet zestaw witamin i minerałów wzbogacony luteiną, L-cysteiną, L-metioniną likopenem, hydrolizatem białek kolagenowych oraz wyciągami z ziela skrzypu polnego i z nasion winogron. W każdym opakowaniu znajduje się kod, który umożliwi bezpłatne pobranie audiobooka. Produkt pełnowymiarowy: 23,00 zł / opakowanie
Osobiście nie jestem przekonana do tego typu produktów w pudełkach. Wolałabym mieć kontrolę nad suplementami diety  i dobierać je według zapotrzebowania niemniej jednak zostaną zużyte. 

Z zawartości pudełka jestem jak najbardziej zadowolona - zwłaszcza z kremu do twarzy oraz żelu pod prysznic, szamponu i odżywki. Ciesze się, że nie znalazłam w nim zarówno mydła jak i dezodorantu a bardzo chętnie zobaczyłabym w kolejnym coś z kolorówki :) 


Dodatkowo marka STENDERS  przewidziała rabaty! 
1. 30% na cała linię Wild Rose (rabat ważny 1-31.08.2016)
2. 30% na wybrane produkty z linii: żurawinowej, borówkowej i porzeczkowej w terminie do końca września br. 

Dajcie znać jak Wam się podoba zawartość sierpniowego pudełka? Same z nich korzystacie? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



23 komentarze
  1. Bardzo przyjemna zawartość, z kosmetyków jestem zadowolona, jedynie tych suplementów diety nie będę stosować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak u mnie - suplementy już powędrowały do mojej Mamy :)

      Usuń
  2. ja jeszcze ani raz nie zamówiłam żadnego pudełka, w każdym jednym jest kilka rzeczy, które mi nie odpowiadają :) wolę kupić w sklepie to co akurat potrzebuję albo na co mam zachciankę, niż czekać na kota w worku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam wariant i bardzo się z tego cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie u Ciebie na blogu :)

      Usuń
  4. Ja kiedyś miałam shinybox, ale na przestrzeni czasu chyba beglossy jednak ma fajniejsza zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta odżywka kokosowa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość, aczkolwiek ja już dawno zrezygnowałam z subskrypcji :) Wolę kupić jeden produkt ze swojej sprecyzowanej wishlisty niż rozdrabniać się na kilka nieznanych mi kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam lepsze pudełka ale zawartość nie jest aż taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio przemawia do mnie zawartość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie wszystko musi każdemu przypaść do gustu :)

      Usuń
  9. Ten krem żurawinowy chyba bym wypróbowała ;-) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam kiedys jakis produkt ze Stenders, ale jakos mnie nie zachwycil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co takiego dokładnie nie przypadło Ci do gustu? :)

      Usuń
  11. Bardzo fajna zawartość, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowo to pudełko im się udało :) Szata graficzna również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szata graficzna jest przepiękna, przemawia do mnie w 100% :)

      Usuń