Makijaż
Paznokcie
Recenzje

wtorek, 21 marca 2017

Lutowy ShinyBox | Winter Spa { Mini-recenzje }

Lutowy ShinyBox | Winter Spa  { Mini-recenzje }

W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam pokrótce przedstawić moją opinię na temat wybranych kosmetyków z pudełka ShinyBox, Winter Spa. Wśród nich znalazły się nie tylko kosmetyki do pielęgnacji ale także kolorówka więc jeśli jesteście ciekawe mojej opinii na ich temat to zapraszam do dalszej części :)  


ELFA PHARM, VIS PLANTIS - PEELING DO CIAŁA Z FILTRATEM ZE ŚLUZU ŚLIMAKA 

Jak już wspominałam we wpisie z prezentacją całego pudełka poczeka on na swoją kolej.  Na chwilę obecną mogę zapewnić Was o dość przyjemnym zapach :) Drobinki peelingujące zanurzone zostały w gęstej, mlecznej bazie - w duecie tworzą średnio mocny peeling którym na pewno nie zrobimy sobie krzywdy. 

ELFA PHARM, GREEN PHARMACY - ŻEL POD PRYSZNIC

Żel ten posiada przepiękny zapach który dość długo utrzymuje się zarówno na skórze jak i w łazience. Bardzo ładnie się pieni, nie podrażnia, nie uczula a co ważniejsze 500 ml opakowanie kosztuje niecałe 9 zł. Na pewno nie jest to moja ostatnia butelka i gdy tylko trafię na niego w drogerii wyląduje w koszyku a następnie mojej łazience. Pozbawiony jest silikonów, parabenów i PEG-ów. 


DELIA COSMETICS, GOOD FOOT - MUSUJĄCE KULKI DO KĄPIELI STÓP

Kulek tych używał mój Mąż i muszę przyznać, że się z nimi polubił :) Faktycznie - tak jak obiecuje producent - delikatnie musowały pozostawiając miętowo-szmaragdowy kolor wody. Jeśli chodzi o aspekty pielęgnacyjne to w fajny sposób zmiękczały naskórek, odświeżając a zarazem dając ukojenie zmęczonym stopom. W opakowaniu znajduje się 12 kulek za które płacimy ok. 8 zł. 

IL SALONE MILANO, ICONIC CREAM - KREM DO WŁOSÓW NORMALNYCH I SUCHYCH

Bez wątpienia kosmetyk ten trafi do ulubieńców miesiąca. Poza iście fryzjerskim zapachem który utrzymuje się na włosach pozostawia je faktycznie miękkie i odżywione tak jak zapewnia Nas o tym producent. Podczas jego stosowania nie zauważyłam żadnych, negatywnych skutków w postaci puszenia, przesuszenia czy też szybszego przetłuszczania - wręcz przeciwnie! Moje końcówki znacznie lepiej wyglądają :) Chętnie przyjrzę się pozostałym kosmetykom marki gdyż nigdy dotąd o niej nie słyszałam. 


PIXIE COSMETICS, KOREKTOR POD OCZY

Wiązałam z nim ogromne nadzieje i ... niestety się zawiodłam. Producent zapewnia, iż kosmetyk ten dedykowany jest do zakrywania cieni pod oczami więc w takim razie życzyłabym sobie aby nie zbierał się w załamaniach a skubaniec jeden niesamowicie podkreśla każdą, nawet mikroskopijną zmarszczkę! Posiada lekko tłustawą konsystencję która może być tego sprawczynią a ponadto jego krycie jest średnie więc nie z każdym problemem sobie poradzi. W swoim składzie posiada między innymi: retinol, tokoferol, kwas askorbinowy i gliceryna.

AA, BEAUTY BAR - KREMOWA MASKA NAWILŻAJĄCA & MASKA WĘGLOWA OCZYSZCZAJĄCA

Zadaniem maseczki nawilżającej jest dostarczenie skórze maksymalnej dawki nawilżenia, ochrona przed utratą wody i niwelowanie objawów nadmiernego przesuszenia zaś oczyszczającej, węglowej doskonale usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni skóry i przywracanie świeżość. Myślałam, że uda mi się je przetestować jednak zawsze były inne maseczki pod ręką więc poczekają jeszcze na swoją kolej :) Na pewno wspomnę o nich w jednym z projektów denko.

Może miałyście styczność z którymś z opisywanych produktów? Dajcie znać jak się u Was sprawdzały! (: 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



9 komentarzy
  1. żadnego z prezentowanych produktów nie miałam okazji używać, ale z chęcią bym wypróbowała żel z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel pod prysznic z pewnością dołączy do mojej łazienkowej garderoby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam ten korektor z PIXIE COSMETICS. rozgrzewam go trochę w dłoniach aż zrobi się idealnie kremowy, rzadszy. używam go na zaczerwienienia ale nie pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej przypadł do gustu dodatkowy produkt - maska Mincer:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do włosów od dłuższego czasu bardzo mnie ciekawi, chyba będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mIałam żadNego z tych ProduktÓw chociaż Ciekawią mnie kosMetyki ze sluzem Ślimaka. Chociaż pewnie jeśli się skUszę to na produkt azjatycki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm całkiem fajna zawartosc! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super produkty :D
    http://loveshinny.pl
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń