Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 31 maja 2017

Majowy ShinyBox | Pretty. Happy. You.

Majowy ShinyBox | Pretty. Happy. You.

Kilka dni temu w moje ręce wpadła majowa edycja pudełka ShinyBox która skrywa w sobie 5 produktów pełnowymiarowych w tym hit - odżywczy krem do twarzy marki Naobay. Już nie mogę się doczekać kolejnego. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii na temat poszczególnych kosmetyków oraz całokształtu to zapraszam do dalszej części :)

PRETTY. HAPPY. YOU. to majowa propozycja od ShinyBox. Wraz z najnowszym pudełkiem wydobądź swoje piękno, bądź sobą i przygotuj się na nadejście lata.

Majowy ShinyBox | Pretty. Happy. You.

Creightons, Argan Smooth szampon do włosów

Szampon do włosów Argan Smooth wzbogacony w bogate przeciwutleniacze, marokański olej arganowy, który głęboko nawilża i odżywia włosy nadając im jedwabistą miękkość i połysk. Zawiera proteiny jedwabiu, dzięki którym włosy są silnie nawilżone i zdrowe każdego dnia. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów. Produkt pełnowymiarowy:  19,90 zł / 250 ml
Przyznam szczere, że pierwszy raz widzę ten szampon. Niestety moje włosy średnio się lubią z kosmetykami które mają w swoim składzie olej arganowy ale zobaczymy jak będzie w tym przypadku :)

FA, Antyperspirant  Soft & Control

Linia Soft & Control to pierwsze dezodoranty od Fa, które łączą właściwości antyperspiracyjne i pielęgnacyjne. Unikalna technologia Dry Oil zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nie wysusza wrażliwej skóry pod pachami. Niczym płatki kwiatów, otula skórę delikatnym, a zarazem trwałym zapachem, który utrzymuje się przez cały dzień. Produkt pełnowymiarowy: 8,99 zł / 50 ml
Średnio przepadam za antyperspirantami Fa i ogólnie trochę średnio moim zdaniem, że tego typu kosmetyk znalazł się w tym pudełku. Nie rozumiem jego obecności tak samo jak mydeł w kostce - nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Można się pokusić, że jest to produkt jak każdy inny no ale same wiecie .., nie cieszy mnie on wcale.

Majowy ShinyBox | Pretty. Happy. You.

Bielenda, Korektor punktowy z linii #INSTA PERFECT MATT&CLEAR

Punktowy korektor pomaga szybko i skutecznie uporać się z niechcianymi wypryskami i rozszerzonymi porami. Jest niezastąpiony – nanoszony punktowo działa już od pierwszej aplikacji. Nie zatyka porów. Ekspresowo łagodzi miejscowe zaczerwienienia i podrażnienia skóry. Produkt pełnowymiarowy: ok. 11 zł/15 ml
Jeśli chodzi o markę Bielenda to uwielbiam ich Mezo Serum z kwasem migdałowym. O tej linii co nieco słyszałam ale nie przyciągnęła mnie do siebie. Być może zużyję go z czasem a jeśli nie to znajdzie nowego właściciela :)

Naobay, Odżywczy krem do twarzy

Unikalna kompozycja bogata w organiczne składniki odżywcze o intensywnym działaniu nawilżającym. Krem głęboko odżywia skórę, jednocześnie poprawiając jej elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień. Krem jest pełen niezbędnych kwasów tłuszczowych występujących w olejach pochodzących z upraw ekologicznych, takich jak olej awokado, oliwa z oliwek, które działają przeciwzmarszczkowo. 98,85% składników jest pochodzenia naturalnego. Produkt pełnowymiarowy: 210 zł / 50 ml
Ma to być hit tego pudełka - osobiście słyszałam co nieco o marce jednak nigdy nie miałam z nią styczności. Chętnie sprawdzę jego działanie na swojej skórze i przy okazji dam Wam znać jak się sprawdza :) Z obecności tego kosmetyku akurat się cieszę i myślę, że ratuje on całe pudełko. 

Majowy ShinyBox | Pretty. Happy. You.

Herbal Care, Odmładzająca maseczka do twarzy z dziką różą

Maseczka jest bogata w składniki aktywne, a jej nowoczesna formuła spłyca zmarszczki i poprawia owal twarzy. Ekstrakt z dzikiej róży to bogate źródło witaminy C, która wyrównuje koloryt skóry oraz dogłębnie ją odżywia i regeneruje. Maseczka działa liftingująco, stymuluje syntezę elastyny oraz poprawia jędrność i sprężystość skóry. Produkt pełnowymiarowy: 2,50 zł / 2x5 ml
Maseczek nigdy za wiele i chociaż moja szuflada z nimi pęka już w szwach to z miłą chęcią przygarnę następne! Mam nadzieję, że całkiem fajnie się sprawdzi. 

Synchroline, Zestaw pielęgnacyjny

Dermokosmetyki Synchroline to produkty stworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych. W pakietu wchodzą: krem anti-aging z witaminą C, krem do skóry pozbawionej jędrności i elastyczności, krem do skóry pozbawionej blasku, krem rozjaśniający z filtrem SPF 50+. Próbki.
Z kosmetykami tej marki miałam kiedyś styczność i były okej jednak nie porwały mnie na tyle abym do nich powracała.

Całą zawartość pudełka oceniam 3/5. Zawartość jego jest bardzo praktyczna jednak bez szału - mam nadzieję, że czerwcowe  pudełko pozytywnie mnie zaskoczy :) Jeśli zainteresowała Was majowa edycja to macie jeszcze okazję ją zamówić na stronie ShinyBox.

A co Wy sądzicie o jego zawartości? Skusiłybyście się na nie? :)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



9 komentarzy
  1. Z całej zawartości moją uwagę przykuł krem z Naobay ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty :) Zainteresował mnie szampon Argan, muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prawie taką samą zawartość ;) Różni się ona tylko produktem od Herbal Care, bo ja mam peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wcześniej nawet nie słyszałam o NAOBAY ale cieszę się z kremu i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym raczej się nie skusiła. Zaciekawił mnie tylko krem Naobay :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo bardzo podoba mi się to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba tylko na ten korektor punktowy bym się zdecydowała, nic innego nie wpadło mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jest źle, tylko ten Fa jest tam zbędny

    OdpowiedzUsuń