Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 7 grudnia 2012

Jednak mikołaj istnieje.

Dzisiaj mój dzień zaczął się o dość nietypowej pewnie jak dla Was porze bo zaledwie po 4 już byłam na nogach, jest to skutkiem tego że strasznie wcześnie kładę się spać. Niestety nic na to nie poradzę ale są tego również plusy, bo uwielbiam podziwiać świat nad ranem, gdy jest jeszcze ciemno, przez moje okno zwłaszcza zimową porą. Teraz właśnie widzę, jak płatki śniegu otulają podstarzałe choinki, jak chodnik coraz bardziej się bieli ;) Do świąt zostało 17 dni czyli trochę ponad dwa tygodnie, a ja już nie mogę się  doczekać ♥ Co do prezentów to powiedzmy, że jestem już zdecydowana, mniej lub więcej lecz Wam tego nie zdradzę, ponieważ wchodzą tutaj osoby nieproszone :P  Jak wiadomo wczoraj był 6 grudnia a więc Mikołajki i co się okazało,  mnie też spotkało to szczęście i wygrałam rozdanie u Moniki ♥ oraz przyszła do mnie próbka podkładu mineralnego wygranego w rozdaniu również  u Moniki 2 ♥. Nawet nie wiecie jak te rzeczy cieszą, a najlepsze było to, że wchodząc na FB zauważyłam że są wyniki rozdania,  spoglądając na notkę zauważyłam, że mój nr to 6. zjeżdżam niżej i moim oczom ukazuje się piękna 6, przecierałam je chyba ze trzy razy gdyż nie mogłam uwierzyć. Pozostaje mi tylko czekać ;-) Co do diety? Szczerze mówiąc to nie wiem czy ona jest dla mnie, czy mój organizm się już zbuntował i nie chce więcej oddać z siebie. Czy moja waga się zepsuła czy jak, bo spadło niby te 2-2,5 kg ale to już praktycznie końcówka. Może miałam inne oczekiwania co do niej, nie wiem ale wiem że za jakiś czas znów do niej powrócę ;P Zrobię takie podejście nr. 2 i będzie zakończone sukcesem co wcale nie oznacza, że teraz pójdę do pierwszego lepszego McDonalda, KFC i zrobię sobie prezent w postaci kilogramów tłuszczu, o nienienie ;P Sałata, ryba i woda! - haha, żartuję ;) Wrócę do tego co stosowałam jakiś czas temu gdy waga sukcesywnie spadała i może da to jakieś rezultaty.


Ściskam Was mocno w te mroźne dni ;*

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



53 komentarze
  1. Chodzisz spać wcześnie i wstajesz o 4 rano?! Wow, to naprawdę niesamowite! Na pewno to pozwala ci zobaczyć świat z innej perspektywy, bo wszyscy śpią i mało kto o tej porze "żyje" ;)

    Wygrana zawsze cieszy, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też już nie mogę się doczekać Świąt :)

    zagłosowałam na Ciebie :) Twój makijaż naprawdę mi się podoba.
    Mnie też można pomóc w konkursie :) bannerek u mnie na blogu- zagłosuj, proszę, na swoją faworytkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny wpis :)
    Też kiedyś wcześnie wstawałam, ale chyba nigdy nie zdarzyło mi się obudzić o 4 ;) niemniej jednak bardzo lubiłam te poranki.

    OdpowiedzUsuń
  4. a Można wiedzieć dlaczego ? ;>
    są b. wygodne !:)i modne ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sól do kapieli z biedronki uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wątpiłaś w istnienie Mikołaja?? no wiesz! :D
    jejku, ja bym nie umiała wstać koło 4, chociaż do śpiochów też nie należę :)
    zagłosowałam :) masz szczęśćie do tych konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratulacje! Wygrania, straconych kg!

    OdpowiedzUsuń
  8. a jaki dokładnie puder mineralny? ten annabelle minerals? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. same perełki dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Magia świąt! ♥ ahhh *.* zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. wspanialy ten mikolaj;p
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    pozdrawiam ciepło;)
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj też nie moge się już doczekać świąt ! <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosik poszedł ;) Ojjj chciałabym te sole do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafilabym wstac o 4! Tzn w wakacje musialam o 4;30, ale teraz- nie ma szans :D Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy mi się wydaje czy na 3 zdjęciu świeczka z Air Wick? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. waniliowy krem do ciała mmm brzmi cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też chcę już święta <3 fajne drobiazgi ;)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagłosowałam na YT na Twój makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona świątecznym wyglądem Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze zaglosowalam na Ciebie :-) mam nadzieje, ze sie uda i zgarniesz nagrode :-)
    Jaki sympatyczny i pozytywny Mikolajkowy post :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam ten krem do ciała <3
    zagłosowałam na Ciebie więc masz ode mnie prezent ;)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. byłaś bardzo grzeczna ;) śliczne masz pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajny blog! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - www.obecny.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Och matowa pomada Manhatannu! Uwielbiam!: D

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie nie istnieje. Zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  26. ojejku jak to wszystko pięknie brzmi <3 idealnie to opisałaś <3 oh. ja w sumie nie miałam mikołajków :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę ci abyś dopięła swego w diecie :)Zazdroszczę wygranej . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. z pewnością zagłosuję:) piękny ten Twój nowy nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo zadbany blog. Wpadnę tu jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  30. oj, wygrane bardzo cieszą! a tak na mikołaja to już podwójnie ;) gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. to tylko gratulować tylu prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  32. z jakiej firmy jest błyszczyk, wygląda mi znajomo :)

    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  33. a jak Ci sie sprawdza ta sól do kąpieli?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja o dziwo już czuję klimat świąt, chociaż zazwyczaj ciężko z tym u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. ostatnio polubilam produkty Bebeauty, swietne są;)
    a ta sol to cudo;))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. genialne zdjęcie, inspiruje♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak tu świątecznie!!!! uwielbiaaaaam te Twoje pomysły!
    U mnie też był Mikołaj :) Ale to jest fajne !


    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  38. ja zawsze staram się omijać mcdonalda co czasem cieżko idzie hehe
    gratuluję wygranej w rozdaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oo ja już nie mogę doczekać się świąt:)
    gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Naprawdę nie typowa godzina :D
    http://misiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. dieta to nie wszystko, trzeba jeszcze ćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też nie mogę się doczekać świąt, i tego magicznego czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się twój blog :)
    + piszę książkę, zapraszam na 8 rozdział http://niezniszczalnaa.blogspot.com/2012/12/szkolenie.html
    ucieszyłabym się z komentarza, ponieważ jako młoda pisarka, zależy mi na tym... z góry dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń