Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 26 maja 2013

Energetyczna cytryna.

Jak mogłyście przeczytać na Facebooku pojawił się post o tym, iż wracam na bloga ze zdwojoną siłą ;-) Tak tak, obiecywałam to już nie raz chociaż teraz, muszę wziąć się w garść. Pogoda coraz lepsza a paznokieć już nie boli tak jak wcześniej choć nadal nie mogę się na niego patrzeć. Mój Konrad dzisiaj znów na studiach więc mam trochę wolnego czasu na załatwienie swoich komputerowych "potrzeb". Cały czas gdy jest w domu spędza na pisaniu prac co doskonale rozumiem więc nie marudzę mu że może by tak skończył pracę  ;-)  Na ostatnich zajęciach w szkole jedna z dziewczyn miała wykonany podobny makijaż który strasznie mi się spodobał więc postanowiłam zaszaleć trochę z kolorem żółtym na powiece, a że akurat był pod ręką to nie było żadnego problemu z jego wykonaniem.




Brwi: Aqua Brow Make Up Forever 30, brązowy cień Inglot 327, korektor Bell
Oczy: baza Hean, żółty cień MIYO, czarny cień Inglot 63, szary cień Sephora, beżowy My Secret nr 505 pod łuk brwiowy 
Twarz: Najjaśniejszy Wibo Illuminating + Soraya Make Up Natural Effect 03, puder Essence Fix&matte, kółko z Flormaru do konturowania, rozświetlacz Collection 2000

Ostatnio mam również bzika na punkcie żółtego pastelowego koloru który mam aktualnie na  paznokciach, jednak da radę z jednym zaklejonym wyglądać jak człowiek i nie rezygnować z przyjemności ;-) Jeśli uda mi się uchwycić kolor to zapewne pokażę Wam ten jak i fiolet z poprzedniej notki. Rossmanie strzeż się! podejście numer dwa! ;) 

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



29 komentarzy
  1. Podoba mi się całkiem :) pasuje do czarnych włosów ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyżby żółty cień pochodził z tego trio co Ci podesłałam ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółć to mój najmniej ulubiony kolor:/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie,pasuje do Twojej karnacji;)
    i swietny nowy image bloga , czysciutko przejrzyscie z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółty ślicznie rozjaśnił ten makijaż :). Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wygląda :) Czekam na więcej :) Bardzo lubię Twoje makijaże ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. To czekamy na kolejne posty! *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, bardzo mi sie podobają twoje brwi i włoski :)
    Ale pierwsze zdjęcie paskudne bo się nie uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podejrzewałam, że żółty może aż tak ładnie wyglądać na powiece :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo Ci ładnie w tym makijażu, sama nigdy nie próbowałam takiego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi sie ten zolty na powiece, ja ostatnio zdecydowalam sie na kreske w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie użyłabym żółtego na powiekę ale Tobie pasuje :)
    Ciekawa jestem koloru na paznokciach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. eeeej ale z Ciebie czarnulka ;D ;* sexy!;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie to wygląda i do tego to połączenie z szarością i czernią. W końcu zbliża się lato, więc można poeksperymentować z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne włosy, no i oczywiście make up :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój atak na rossmanowskie półki niestety został przełozony z powodu ataku deszczu hihih ale jutro nie ma bata ostatni dzień promocji idę na łowy!
    dodaje do obserwowanych i życze spokojnej nocki :)
    http://beauty--corner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. perfekcyjnie jak zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie to wygląda ;D lubie takie kontrasty :D:))

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam żółty kolor na powiekach, a szczególnie podobają mi się żółte kreski! niestety, eyelinera w tym kolorze jeszcze nie spotkałam :((

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawdę świetny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń