Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 28 września 2013

Fioletowa pomarańcza? to możliwe.

Witajcie ;-)  Gdy czytacie tą notkę ja zapewne jestem już w szkole. Rozpoczynam dwuletnie studium kosmetyczne - ciekawe co z tego wyniknie. Coś więcej będę mogła napisać po powrocie, jednak dziś chciałabym Wam przedstawić makijaż w kolorach pomarańczy i fioletu ? to zależy jak spojrzeć na ten kolor bo na zdjęciach wydaje się zupełnie inny. 


Myślę, że świetnie nadaje się on na jesienne dni gdyż nie jest zbyt mocny a warto w pochmurne dni dodać sobie chociaż odrobinę koloru dla poprawy humoru ;-) Udanego weekendu Wam życzę ;*

PS. Znacie może jakieś sprawdzone sposoby na odratowanie włosów oczyszczanych sodą? Chciałam trochę wypłukać farbę jednak po tym eksperymencie moje włosy były strasznie tępe, matowe .. jeszcze gorsze a niżeli po rozjaśnianiu. Jeśli wiecie jak można im pomóc to chętnie się dowiem ? ;-))

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



28 komentarzy
  1. Faktycznie na pierwszych zdjęciach widzę coś ala bordo/ciepłą czerwień a na tych drugich z dalsza fiolet :P Ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jesienny makijaż ;) ten fiolet faktycznie na zdjęciach przyjął troszkę inną barwę ale super się komponuje z pomarańczem ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach wydaje się, że jest to pomarańcza z bordo :) Ale i tak bardzo mi się podoba! Na złotą piękną jesień idealny :). Powodzenia w szkole, ciekawe jakie będą Twoje wrażenia, ja też myślę, że jak skończę licencjat z dietetyki, to zacznę jakieś 2letnie studium kosmetyczne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! Świetnie połączyłaś kolory no i jeszcze ta kreseczka :) Ja wczoraj walczyłam z eyelinerem...i poległam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż piękny :)

    A co do włosów to myślę, że pomogłaby Ci maska jajeczno-jogurtowa, przepis masz np. tu: http://www.idaliablog.com/2012/04/jak-odzywiam-wosy-ulubiona-maska.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach wygląda jak różowa pomarańcza, ale i tak fajny :D A na włosy oliwa z oliwek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety co do włosów to Ci nie pomogę bo nie wiem :/
    Śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, naprawdę ładnie dopasowany do oczu :-) jesteś sliczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się makijaż;)
    a co do włosowego problemu niestety nie pomogę..

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makijaż, bardzo fajnie komponuje się z Twoją tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny makijaz :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio też miałam na powiekach połączenie fioletu i pomarańczy, jednak w nieco jasniejszych odcieniach. Chętnie wypróbuję mocniejszą wersję :D Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż przepiękny
    połączenie kolorystyczne ładnie podkreśla barwę Twojej tęczówki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam problem z włosami po farbowaniu, straszne kołtuny.. myślę, że tylko maski typu Wax pomogą :(

    OdpowiedzUsuń
  15. zmieniłaś kolor włosów ? Czy mi się wydaje ? Piękny makijaż! Ja mam teraz brązowe włosy, ale to przez przypadek:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż świetny, a co do włosów to nałóż sobie maseczkę z 2 żółtek jaja, 2 łyżek: oliwy z oliwek, olejku rycynowego i połówki cytryny. To powinno lekko nawilżyć włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też zaczynam 2-letnie studium kosmetyczne xD tylko dziś było samo rozpoczęcie i nie byłam, ale jutro już zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super- bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny makijaż i tez jestem za kolorowym makijażem w te bure dni, a co do wlosow to pojecia nie mam jak je ratowac...:/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny makijaż. jeśli chodzi o włosy to wg mnie sprawa jest prosta - skoro soda jest zasadowa, otworzyła Ci łuski włosa, to teraz musisz je zamknąć, zakwasić.. - polecam płukankę z rozcieńczonego octu jabłkowego lub soku z cytryny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. makijaż śliczny ;)
    co do włosów, z olejowaniem próbowałaś? ja lubię ostatnio olejek z avokado i z pestek moreli...
    z odżywek wielbię wręcz Nivea Long Repair ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się to połączenie, jest takie pogodne, więc na jesienne dni jak najbardziej na tak !
    I powodzenia na tym studium:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku jaki ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń