Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 12 lipca 2014

Odmień swojego bloga z Panną Vejjs.

Dość długo nosiłam się z tym zamiarem aż wreszcie nadszedł ten czas! ;) Od dziś oficjalnie możecie zamawiać  szablony. Jeśli jesteś kompletnie zielona i nie masz bladego pojęcia co z czym się je - pisz śmiało, pomogę!


Wystarczy, że w mailu podasz mi kilka istotnych szczegółów:
  • rozmieszczenie bloga
  • kolorystykę
  • rodzaj czcionki ( stonowana, zawijasy )
  • rodzaj nagłówka / menu
  • inspiracje / grafikę na nagłówek
  •  + to, co koniecznie ma pojawić się w szablonie ;)

Zostawiam Ci pełne pole do popisu, jeśli tylko będę potrafiła, pomogę - niestety nie jestem w stanie wykonać wszystkiego co związane z HTML i CSS jednak nadal się "uczę" ;) Do wszystkiego dochodziłam sama, małymi kroczkami - jestem typowym samoukiem. Korzystam z programu graficznego jakim jest Photoshop na którym "pracuję" już kilka dobrych lat - od zawsze kręciła mnie grafika, wszystko musiało być perfekcyjnie wykonane, tworzyć spójną całość - tak też będzie w Twoim przypadku! ;-) Musisz jednak pamiętać, że na stworzenie szablonu potrzebuję trochę czasu zwłaszcza, jeśli ma on posiadać w sobie wiele elementów grafiki - to ona pochłania najwięcej czasu, więc jeśli już się zdecydujesz uszanuj go - oczywiście nie robię tego za free ;) 

Poniżej znajdziecie kilka przykładowych prac :


___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________


___________________________________________________________________





___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________


___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________


___________________________________________________________________


___________________________________________________________________



___________________________________________________________________





___________________________________________________________________



___________________________________________________________________




___________________________________________________________________



___________________________________________________________________



___________________________________________________________________



___________________________________________________________________




___________________________________________________________________





___________________________________________________________________




___________________________________________________________________



___________________________________________________________________



___________________________________________________________________




___________________________________________________________________



___________________________________________________________________






___________________________________________________________________




___________________________________________________________________



___________________________________________________________________




___________________________________________________________________



___________________________________________________________________



___________________________________________________________________




Jeśli zainteresowała Cię moja propozycja to po więcej informacji zapraszam na:
eiif@o2.pl



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



59 komentarzy
  1. polecam Asię, wyczaruje Wam świetne szablony i nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aww kocham cię!! a własnie od kilku dni szukam kogoś kto zmieni mojego bloga już wiem do kogo pisać :P teraz tylko pomyśleć jak to ma wyglądać:P Na pewno niedługo się odezwę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spadłaś mi z nieba :-). Potrzebuję ładnego, prostego szablonu więc na pewno napiszę. Tym bardziej, że mój obecny szablon też wykonałaś i jestem z niego zadowolona :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wiadomość w takim razie ;))

      Usuń
  4. Coś pięknego chętnie się zgłoszę <3 jejj !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnieee :) Na pewno sie odezwę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) Bardzo się cieszę, bo od zawsze lubiłam Twoje szablony! Będę to miała na uwadze szczególnie, że szykują się grube zmiany na moim blogu za kilka miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super prace! Jak się namyślę co bym chciała, to na pewno się zgłoszę :) dobra w tym jesteś;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie nie potrzebuję zmian, ale będę wiedziała do kogo się zgłosić w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super to tworzysz ale poki co moj wyglad mnie zadowala, mimo to bede pamietac na przyszlosc :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno sie do Ciebie zglosze ! tylko musze sie zdecydowac co chce z blogiem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na wiadomość ;))

      Usuń
  12. wszystkie sa rewelacyjne! masz kochana talent, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :)
    A ile kosztuje taka przyjemnosc? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie ;) Ładne masz te prace! Ja staram się sama coś robić, ale jednak nie wszystko potrafię mimo, że usilnie próbuję. No i możliwe, że po prostu brak mi zmysłu smaku.
    A jak z opłatami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje szablony zawsze mi się bardzo, bardzo podobały, kiedyś napiszę do Ciebie z małym pytankiem o to, jak zrobić to menu u góry strony jak w ostatniej przemianie ;). Nawet nie wiem jak to nazwać, ale zawsze mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz naprawdę bardzo fajne szablony. Szczególnie ten czarnulki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prace :) Choć nie zamawiałyśmy u Ciebie szablonu to i tak się radziłyśmy, tnz. ja się radziłam :D także POLECAMY ASIĘ! RZETELNA FIRMA ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rownież polecam! Świetna współpraca !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz talent kobieto! :D Ja też lubię modzić takie rzeczy - parę ładnych lat temu tworzyłam szablony na blogi, ale wiadomo z czasem ucieka wiedza :P
    Będę trzymać kciuki za Twój rozwój w tej dziedzinie, bo naprawdę warto :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne dzieła, z pewnością będę się zgłaszać jak będę chciała zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę wiedziała do kogo się zgłosić, bo ja jestem totalny głąb w tej dziedzinie. Jak przejdzie Ci pierwsza fala chętnych to napiszę do Ciebie :) To tak żebyś się nie zarobiła na śmierć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, znajdę czas ;-)) Śmiało pisz!

      Usuń
  22. Próbowałam napisać ale pisze że maila nie dostarczono :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz talent Kochana ;) taka wróżka co z niczego wyczaruje coś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem moim mistrzem :D Ale to już wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ;)

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale się ucieszyłam jak zobaczyłam tego Twojego posta! ;-)
    Od jakiegoś czasu myślałam, żeby zwrócić się do kogoś o pomoc w ogarnięciu bloga, także spadłaś mi z nieba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jeśli się zdecydujesz to czekam na wiadomość ;)

      Usuń
  27. Dziękuję serdecznie za świetny wygląd mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, polecam się na przyszłość ! :)

      Usuń
  28. chyba będę musiała się do Ciebie zgłosić :) świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Asia jednak będę potrzebowała Twojej pomocy :)
    Odezwe się do Ciebie na maila. Masz pojęcie w tym. Wiesz co i jak. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem w szoku! Przepiękne szablony ;) Noszę się z zamiarem prośby o taki szablon... :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Aww! Odezwę się w listopadzie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Polecam, zamówiłam szablon a efekt jaki otrzymałam przerósł moje oczekiwania. Jestem bardzo zadowolona z nowego wyglądu bloga (:

    OdpowiedzUsuń
  33. Współpraca jak najbardziej udana! Jestem zadowolona ze swojego nowego szablonu i serdecznie polecam Vejs, jakby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wysłałam do Ciebie wiadomość :) Może z twoją pomocą uda mi się okiełznać ten szablon GUPI ;) Bo już nie mam nerw do niego :)

    OdpowiedzUsuń