Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 2 sierpnia 2014

Darmowy program do obróbki zdjęć.
Podstawy Photoscape vol.2 !

Cześć dziewczyny! Jakiś czas temu pisałam Wam o podstawowych funkcjach darmowego programu do obróbki zdjęć jakim jest Photoscape - zainteresowanych zapraszam do tego posta ;) Dziś zaś pragnę Wam przybliżyć kolejne możliwości tego oto właśnie programu więc jeśli jesteście ciekawe, jakie tajemnice kryje w sobie, zapraszam dalej ;) 



Dzisiaj zajmiemy się dostępnymi filtrami. Filtry to nic innego jak manipulacja kolorami zdjęcia którą możemy ustawiać ręcznie lub też skorzystać z gotowych - osadzonych w programie bądź dostępnych do ściągnięcia i wgrania  ;) Jak możecie zobaczyć powyżej, program Photoscape oferuje nam całkiem niezłą paletę filtrów - w tym poście pokażę dokładniej efekt kliszy


Po wybraniu pierwszej opcji lub naciśnięciu skrótu klawiszowego Ctrl+F wyskoczy nam okienko pokazane powyżej - jest to o wiele wygodniejsza opcja jeśli jeszcze nie wiemy jak prezentuje się dokładniej dany filtr lub nie wiemy na jaki efekt się zdecydować - wtedy na pełnym podglądzie wybieramy ten najwłaściwszy. Istnieje również opcja pojedynczego, ręcznego wybierania filtru ale to już tylko wtedy gdy mamy w jednym paluszku wszystkie dostępne krzywe ;)) 


Twórcy programu przygotowali dla nas 6 różnych kombinacji kolorystycznych które to posiadają dodatkowo 3 stopnie nasilenia: niski, średni i wysoki (osobiście najczęściej korzystam z pierwszego i drugiego, trzeci w niektórych przypadkach może być zbytnio przesadzony).  Poniżej możecie zobaczyć efekty wszystkich 6 krzywych na poziomie średnim ;) 


Mam nadzieję, że chociaż w minimalnym stopniu pomogłam Wam w odkrywaniu nowych tajników programu Photoscape - ale to jeszcze nie wszystko ;)) Kilka postów z tej serii ukarze się jeszcze w swoim czasie o ile wyrazicie chęć ich czytania ;))


Dajcie znać, czy przydał Wam się ten post czy jednak same doszłyście do tych filtrów ? ;-))
Jestem ciekawa jak Wy przerabiacie swoje zdjęcia? 



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



27 komentarzy
  1. sama doszłam do filtrów i zawsze ich używam - uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Photoscape'a - jest prosty w obsłudze, a ma naprawdę dużo funkcji,dzięki czemu ładnie można przerobić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja własnie odkrywam ten program i Twoja notka bardzo mi się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super program :) chętnie bym się z nim zapoznała bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Photoscape bo to jedyny program, który potrafię obsłużyć :D Ostatnio odkryłam funkcję wzmacniania kontrastu co okazało się być błogosławieństwem w przypadku moich marnych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. używam tego programu do wstawiania znaku wodnego na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny przydatny post! Bardzo polubiłam ten program, ze względu na prosty i przyjazny laikowi interfejs, a Twoje wpisy tylko tę sympatię pogłębiają, bo uczę się nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie ze używałam! Pierwszorzednie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja obecnie rzadko korzystam z tej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten program, czekam na kolejne posty ze wskazówkami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony program do przeróbki zdjęć :) Prosty w obsłudze, a potrafi dużo zrobić ze zdjęciem :) Filtrów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś genialna :-) Nawet nie wiesz jak się cieszę, że robisz tutoriale z tego programu, bo właśnie go używam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten program ale za nic w świecie nei umiem się nim posługiwać ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ten program, bardzo szybko kadruje w nim zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie cała obróbka dzieje się na telefonie za pomocą PhotoCat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ten program ale zdecydowanie wolę bardziej grzebać w gimpie ;) Chociaż ten nie raz uratował mi zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten program, ale rzadko go używam ;) nie lubię bawić się w obróbki zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę go sobie wreszcie ściągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już używam te filtry od dawna, ale fajny post :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatny post :) Ja akurat korzystam z Corela :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze 'obrabiam' (u mnie to tylko kontrast, jasność, przycinanie) w gimpie albo w internecie, fotor.com :)))

    zapraszam do mnie na nowy post --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ZWykle uzywam Photoshopa, dlatego tutaj fajna odmiana! :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki, że odkrywasz dla nas świat photoscape :) ułatwiasz mi życie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja prawie nie obrabiam zdjęć, może ściągnę w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten program bo moje zdjęcia bez ustawienia jasności i kontrastu są bardzo złej jakości.

    OdpowiedzUsuń