Manicure
Makijaż
Recenzje

sobota, 21 listopada 2015

Seksowna czerwień | SEMILAC 063 Legendary Red


Tadaaaam ... Poznajcie Legendary Red (063) kolejną propozycję marki Semilac. Coraz częściej trafiam na kolory które goszczą i gościć będą na moich paznokciach znacznie częściej. Pomimo, iż posiadam go stosunkowo krótko to wiem, że właśnie na taką listę trafi zaraz po kolorze 032 Biscuit. Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda z bliska, zapraszam dalej ⇒


Semilac w swojej kolekcji posiada kilka czerwieni od soczystych po zgaszone - jedną z nich prezentowałam TUTAJ. Kolor 063 jest na tyle uniwersalny, kobiecy, seksowny a za razem elegancki że z powodzeniem sprawdzi się zarówno na co dzień jak i większe wyjścia. Lakier ten zachwycił mnie nie tylko swym kolorem ale także pigmentacją - do całkowitego krycia wystarczy jedna, grubsza warstwa. Nie smuży i dobrze się utwardza - utrzymuje się na moich paznokciach tyle co większość lakierów marki Semilac czyli 3-4 tygodnie.


Poniżej możecie zobaczyć jak kolor prezentuje się na paznokciach  


Dajcie znać po jakie kolory sięgacie najczęściej jesienią oraz co myślicie o tym lakierze? :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



53 komentarze
  1. Ten kolor jest cudowny i niesamowicie seksi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam od dwóch tygodni szarość z różem i bardzo sobie to połączenie chwalę;). Lubię hybrydy Semilaca;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam od tygodnia kolor ziemi i próbuję się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochana jestem po uszy w miętowym Semilaczku, a teraz wiem, że muszę mieć tę czerwień, bo jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie pomidorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka czerwień na paznokciach jest zdecydowanie zbyt odważna dla mnie, wolę bardziej przygaszone odcienie czerwieni. Ale u kogoś takie paznokcie wyglądają niesamowicie, tak kobieco.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę seksownie wyglądają w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Własnie szukałam takiej czerwieni :) zastanawiałam się między 3 semilacami :) tą chyba też rozważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerwień. Sama teraz mam hybrydy - sexy red :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, seksowna czerwień :) Ja mam Intense Red i też ja uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, uwielbiam taką klasykę na paznokciach ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham czerwień, to najbardziej kobiecy z kobiecych kolorów!:) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta czerwień jest przepiękna, uwielbiam hybrydy semilac

    OdpowiedzUsuń
  14. Fenomenalna czerwień, z pewnością dopiszę ją do mojej zakupowej listy Semilac'a :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, czysta czerwień. Bardzo lubię takie odcienie. Są uniwersalne i zawsze wyglądają pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ;) Jesienią sięgam przeważnie po ciemne czerwienie, fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham czerwień na pazurkach, jest klasyczna i mega seksowna !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie się prezentuje! Nosiłabym jakby ktoś mi zrobił :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna ta czerwień aczkolwiek wybrałabym troszkę ciemniejszą. Na jesień marzą mi się ciemne kolory jak szarości, burgundy i fiolety

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor :-) zastanawiam się nad zakupem zestawu do hybryd, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor :-) zastanawiam się nad zakupem zestawu do hybryd, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kusząco! Idealny odcień, a wykonanie perfekcyjne :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam czerwień na paznokciach- zawsze kobieca i zawsze modna :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie się prezentuje :) czerwień zawsze kojarzy mi się z klasą :) ja mam z Semilaczka Intense Red i też bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny kolor. Prawdziwa krwista czerwień :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest mój ulubiony kolor na paznokcie - zawsze mam takie:) Obserwuję i zapraszam częściej do siebie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Legendary Red jest prześliczny. Klasyka. Ja posiadam My Love - to taki Legendary Red z błyszczącymi drobinkami, ale tę prawdziwą, krwistą czerwień też muszę dorwać :D
    Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój ulubiony odcień czerwieni, przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba ta czerwień. Świetny odcień. :-)

    Pozdrawiam,
    kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam czerwień na paznokciach :)!

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna soczysta czerwień <3 Kocham semilac'owe lakiery !

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiekna jest ta czerwień, ja mam tę w odcieniu 027 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna, soczysta czerwień. Bardzo polubiłam hybrydy i w okresie przedświątecznym jakieś z pewnością sobie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  36. To chyba mój ulubiony kolorek semilac <3 mogłabym nosić go cały czas <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka ładna ta czerwień :) Ja niedługo będę zaczynać swoją przygodę z hybrydami, już oglądam sobie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  38. piekna czerwien! uwielbiam semilaczka :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny, klasyczny kolorek :) Ja do takiego odcienia czerwieni się jeszcze nie przekonałam, ale kto wie - może jeszcze wszystko przede mną. Dla siebie wybieram ciemniejsze, bardziej wiśniowo-czerwone lakiery.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń