Manicure
Makijaż
Recenzje

poniedziałek, 25 lipca 2016

Clinique Moisture Surge | Pielęgnacja nawilżająca


Kilka dni temu wspominałam Wam o kremie pod oczy marki Clinique, All About Eyes Rich - tym razem weźmiemy pod lupę produkt to pielęgnacji całej twarzy a mianowicie mowa tutaj również o produkcie Clinique tyle tylko, że Moisture Surge Extended Thirst Relief. Ostatnimi czasy zaczęłam zwracać jeszcze większą uwagę na pielęgnację swojej cery, jeszcze lepiej dobierając je do potrzeb - czy ten krem sprostał moim oczekiwaniom? O tym w dalszej części wpisu.

Clinique Moisture Surge  | Pielęgnacja nawilżająca

Opis producenta

Moisture Surge™ Extended Thirst Relief, jest kremem o konsystencji żelu zapewniający nawilżenie dla spragnionej skóry. Beztłuszczowy krem o konsystencji żelu wyjątkowo szybko się wchłania, zapewniając skórze trwałe i intensywne nawilżenie. Zaawansowana technologia wodna chroni skórę przed utratą wilgoci. Zmarszczki powstałe w wyniku suchej skóry zostają zmniejszone. Kosmetyki nadają się do wszystkich rodzajów skóry.

Skład

Water, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, Glycerin, Birch Bark Extract, Lady's Thistle Extract, Green Tea Leaf Extract, Saccharomyces Lysate Extract, Sucrose, Aloe Barbadensis Leaf Water, Trehalose, Hydroxyethyl Urea, Sorbitol, Oleth-10, Tromethamine, Caffeine, Hydrogenated Lecithin, Hydrolyzed Extensin, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Palmitoyl Olgiopeptide, Caprylyl Glycol, Dimethicone, Glyceryl Polymethacrylate, PEG-8, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/ VP Copolumer, Magnesuim Ascorbyl Phosphate, Carbomer, Hexylene Glycol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Red 4 (CI 14700), Yellow 5 (CI 19140).


Dostępność / Cena / Pojemność / Data przydatności

Krem ten dostępny jest - jak większość kosmetyków marki Clinique - w perfumeriach stacjonarnych Sephora, Douglas bądź przez Internet ale także na stronie producenta. Możemy go dostać w trzech pojemnościach - 15 ml, 30 ml oraz 50 ml za które odpowiednio musimy zapłacić 29 zł, 65 zł oraz 109 zł. Ważny jest 24 miesiące od otwarcia.

Opakowanie / Dozowanie / Konsystencja

Zamknięty został w plastikowym, zakręcanym słoiczku utrzymanym w pastelowo-różowej kolorystyce. Aplikacja jego odbywa się przy pomocy naszych dłoni wprost z opakowania co dla poniektórych może być niehigieniczną przeszkodą - w dobie dzisiejszych kremów z pompkami :) Konsystencję określiłabym jako żelową, lekką, nieobciążającą skóry. Bardzo ładnie i szybko wchłania się do matu nie sprawiając przy tym problemów i nie pozostawiając po sobie tłustej warstwy.


Zapach / Wydajność / Działanie

Zapach jego jest dość specyficzny aczkolwiek neutralny, nie jest zbyt nachalny. Wystarczy jego niewielka ilość aby rozprowadzić go zarówno na twarzy jak i szyi przez co jest bardzo wydajny - najmniejsza pojemność wystarczyła mi na ok. 1,5 miesiąca użytkowania. Dość dobrze dogaduje się z podkładami aplikowany pod makijaż - nie rolują się one  na nim a sam krem nie utrudnia ich nakładania. Nie podrażnił mnie ani nie uczulił jednak miałam wrażenie, że gagatek ten jest sprawcą zapchania mojej cery - nie wprowadzałam wtedy innych kosmetyków do pielęgnacji. Całkiem dobrze nawilżał, moja skóra nie odczuwała niedosytu ani dyskomfortu związanego z jej ściągnięciem. Stosunkowo szybko się wchłaniał, koił, uspokajał oraz wygładzał zaraz po aplikacji.

Podsumowanie

Niestety nie powrócę do niego ponownie chociaż miałam ochotę na pełnowymiarowe opakowanie - ciesze się, że tego nie zrobiłam. Wydaje mi się, że może być to świetny krem do cery mieszanej/tłustej do stosowania zarówno na noc jak i pod makijaż jednak tylko wtedy, gdy nie macie problemów z jej zapychaniem - w przeciwnym wypadku dobrze jest poprosić o próbkę bądź polować na mniejsze pojemności. Zarówno krem pod oczy jak i ten na całą twarz średnio się sprawdził także pierwsze spotkanie z marką nie należy do udanych - a szkoda.



Dajcie znać czy miałyście z nim styczność? A może używałyście innych kosmetyków marki Clinique które się u Was sprawdziły? :-)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



6 komentarzy
  1. Nie mialam jeszcze okazji z nią "pracowac" ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzebuję czegoś niezapychającego, więc raczej się nie skuszę. Myślę, że na noc mógłby być ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często nad nim myślałam ale dobrze, że jednak go nie wybrałam

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO GO LUBIĘ, SZCZEGÓLNIE POD MAKIJAŻ (mam cerę normalną w kierunku suchej)

    OdpowiedzUsuń