Makijaż
Paznokcie
Recenzje

poniedziałek, 10 lipca 2017

Nowości czerwca | Kolorówka i pielęgnacja: Dr. G, Iossi, Organic Shop, Biolaven & Milani

Nowości czerwca | Kolorówka i pielęgnacja: Dr. G, Iossi, Organic Shop, Biolaven & Milani

Powoli wracam na dobre tory blogowania - aby nie zapeszyć, tfu tfu! :) Muszę przyznać, że wpisy z nowościami czy ulubieńcami są przeze mnie najchętniej czytane - też tak macie? - dlatego też zapraszam Was na porządną dawkę "inspiracji". Znajdziecie tu zarówno kosmetyki do pielęgnacji jak i kolorówkę - uzupełnienie zapasów takimi markami jak: Dr. G, Iossi, Organic Shop, Biolaven czy Milani.

Kosmetyki do pielęgnacji włosów 
 Kosmetyki do pielęgnacji włosów - szampon Joanna

Swego czasu byłam bardzo zadowolona z odżywki marki Joanna miód i cytryna dlatego też skusiłam się na szampon Żółtko kiełki pszenicy. Przeznaczony jest on do włosów farbowanych i rozjaśnianych - czyli takich jak moje. Zobaczymy jak spisze się na dłuższą metę. Niestety wersja skrzyp i rozmaryn na dłuższą metę powodowała u mnie swędzenie skóry głowy. 

Kosmetyki do pielęgnacji ciała 
Kosmetyki do pielęgnacji ciała - samoopalacze Avon & Sunkissed

Jako iż za oknem panują iście pustynne temperatury czas sięgnąć po tajną broń jaką są samoopalacze. W ostatnim czasie nie po drodze jest mi do kilkugodzinnego wysiadywania na słońcu stąd też decyzja o sztucznej opaleniźnie. Wybór padł na sprawdzony Avon Sun+ Magic Tan oraz polecany Sunkissed Self-Tan Mousse który niestety już po pierwszym użyciu okazał się średniakiem niemniej jednak dam mu szansę ;) 

Kosmetyki do pielęgnacji ciała - peelingi Organic Shop

Samoopalacze i balsamy brązujące wraz z peelingami do ciała to nierozerwalny duet. Propozycja marki Organic Shop o szerokiej gamie zapachowej to coś co zdecydowanie do mnie przemawia. Niska cena, piękne zapachy a przede wszystkim skuteczność to niewątpliwie ich plusy. Tym razem do koszyka dorzuciłam wersję peelingu Mango, Papaya oraz Coffee. Używałyście? I jak Wasze wrażenia? :)

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy 
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy - pianka EcoLab, serum Biolaven

Po średnio udanej przygodzie z esencją marki Benton szukałam czegoś nowego, czegoś co w 100% zaspokoiłoby potrzeby mojej skóry i tym sposobem skusiłam się na zachwalane serum do twarzy Biolaven - porównywane do kultowego już produktu marki Resibo. Powoli moje zapasy jeśli chodzi o oczyszczanie twarzy się uszczuplają stąd też podczas składania zamówienia na serum dorzuciłam dwie pianki do mycia twarzy Eco Lab - tonik odmładzający tej marki dawał całkiem przyjemne efekty stąd ten wybór.

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy - maseczka Dr. G & Iossi

Maseczek nigdy za wiele i pomimo tego, że moja szuflada pęka w szwach poprosiłam o kolejną. Tym razem skuszona pozytywnymi recenzjami Ani Fokusowanej padło na Aquasis Water Vital Sleeping Mask która przepięknie pachnie, posiada całkiem sporą pojemność a tuż po aplikacji przyjemnie chłodzi - idealne rozwiązanie na upalne dni :) Rewitalizująco-relaksująca maska Iossi to sprawka Czarszki  i jej licznych filmików - nie miałam jeszcze okazji jej używać tak więc nie wypowiem się na jej temat :) Co powiecie o wpisać poświęconych tematyce różnorakich masek do twarzy? 

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy - maseczka L'Biotica & DermoMASK

Pozostając w tej samej tematyce w Hebe obowiązywała promocja na większość produktów marki L'Biotica  - za maskę silnie oczyszczającą Bubble Mask płaciłyśmy jedynie 10 zł gdzie jej regularna cena jest dwa razy większa :) Podczas przechadzem pomiędzy półkami dostrzegłam kolejną - maseczkę naprawczą DermoMask która zbiera całkiem pozytywne opinie na wizażu. 

Kosmetyki do makijażu
Kosmetyki do makijażu - spray Golden Rose, tusz Eveline, podkład Catrice, hybrydy NeoNail

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie uzupełniła zapasów jeśli chodzi o kolorówkę. Tym sposobem w mojej toaletce znalazł się spray utrwalający makijaż Golden Rose, podkład Catrice HD Liquid Coverage w dwóch odcieniach #010 i #030, tusz do rzęs Eveline WonderShow który chyba na dłuższą chwilę zostanie moim ulubieńcem. Lakiery hybrydowe marki NeoNail #Warming Memories & #Champagne Kiss zamówiłam po obejrzeniu zdjęcia Sylwii

Kosmetyki do makijażu - pomada Wibo, róż i rozświetlacz Milani, cień Inglot #383

Na punkcie brwi mam małego hopla. Najchętniej przetestowałabym wszystkie kosmetyki przeznaczone do ich podkreślania. Jako iż marka Wibo wypuściła na rynek swoją  pomadę do brwi, nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Dość długo czekałam na dostępność koloru  nr 2 aż w końcu się udało i nie żałuję! Jest świetna. W moim codziennym makijażu dominują ciepłe kolory dlatego też pewnego razu zajrzałam na wyspę Inglota po cień do powiek #383. W opakowaniu wygląda na mocny pomarańcz jednak na powiece prezentuje się bardzo subtelnie i letnio - z całego serca mogę Wam go polecić :) W asortymencie marki Milani pojawiły się dwie perełki które tuż po zobaczeniu u Kitulca musiałam mieć - róż do policzków #Rosa Romantica oraz rozświetlacz Dayglow #02 które w duecie prezentują się fantastycznie, same przyznacie! Niebawem będziecie mogły je zobaczyć w akcji również na blogu. 

I to już wszystkie nowości ubiegłego miesiąca - lipiec zapowiada się znacznie lepiej/mniej! ;) Dajcie znać czy używałyście któregoś z tych kosmetyków, o czym chciałybyście przeczytać w niedalekim czasie? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



37 komentarzy
  1. Te pianki z Ecolab od dawna mam zamiar wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości, ja mam chęć na krem bb z Dr. G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego czytałam właśnie o tych kremach, sama mam 2 próbki jednak jeszcze nie miałam okazji używać :)

      Usuń
  3. Peelingi organic shop uwielbiam, natomiast zaciekawiły mnie te dwie maseczki :) szczególnie ta lossi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne masz te nowości i w sumie nawet nie wiem co zainteresowało mnie w pierwszej kolejności. Nie mniej jednak zwróciłam uwagę na scruby do ciała, bo uwielbiam tego typu kosmetyki oraz maskę do twarzy o zapachu czekolady i pomarańczy, bo to połączenie brzmi naprawdę intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pokochałam peeling ciała właśnie dzięki tym kosmetykom - sięgam po nie regularnie ♥

      Usuń
  5. Champagne Kiss jest piękny - sama mam na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawia kosmetyki Iossi, ostatnio dużo ich widzę na blogach :) Maseczkę z L'biotica miałam wziąc dzisiaj, ale w końcu zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi do koszyka wpadły kolejne 2 sztuki tej maseczki :)

      Usuń
  7. Jak zwykle sporo nowości u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego, ale większość kojarzę :) Też lubię oglądać nowości i ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pianki Eco Lab bardzo ciekawe, miałam kiedyś tonik od nich. O maseczkach chętnie poczytam, bo je uwielbiam ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam tonik i po udanej przygodzie postanowiłam sięgnąć także po piankę :) Dziś własnie robiłam porządek w maseczkach i trochę się ich nazbierało :)

      Usuń
  10. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale bardzo mnie zaciekawił peeling mango :) Uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość peelingów Organic Shop posiada piękne, nienachalne zapachy :) Niebawem postaram się napisać o nich coś więcej :)

      Usuń
  11. Oj w tym roku to się nie opalimy, dlatego i ja muszę ratować się balsamem brązującym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy i samoopalacze są znacznie wygodniejsze niż kilkugodzinne wygrzewanie się na słońcu :P

      Usuń
  12. Maseczkę Iossi z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem przyjemna - dość długo się na nią czaiłam :)

      Usuń
  13. Peelingi Organic Shop niestety nie przypadły mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze ciekawy zestaw nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Można gdzieś kupić stacjonarnie pianki Eco Lab? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie jeszcze nigdzie się z nimi nie spotkałam :(

      Usuń
  16. Asiu mam pytanie, czy masz jakieś porównanie różu Mac Warm Soul i Milani Luminoso? Czy Milani jest tańszym odpowiednikiem Maca? Czy jednak one się bardzo rożnią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadam różu Luminoso ale wydaje mi się, że nie jest to niestety odpowiednik Warm Soul.

      Usuń
  17. Uwielbiam kremy z Biolaven, ale serum jeszcze nie miałam okazji wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście z Biolaven miałam zaledwie żel do mycia twarzy i sprawdzał się całkiem fajnie a przede wszystkim pięknie pachniał :)

      Usuń
  18. Scruby wyglądają bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie też są - polecam z całego serca bo kosztują niewiele a są rewelacyjne :)

      Usuń
  19. Ile cudownych nowości. Chętnie poczytam Twoją opinię o esencji Benton gdyż mam ochotę kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam wrażenie, że esencja ta przesusza mi skórę i tworzy suche placki których później długo muszę się pozbywać :(

      Usuń
  20. Maski najbardziej wpadły mi w oko, chętnie poczytałabym o nich więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  21. używałam tych peelingów i pięknie pachną, w moich nowościach pyłki semilaca i balsam z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń