Manicure
Makijaż
Recenzje

piątek, 30 maja 2014

Dary, dary losu! Wygrane w tym miesiącu.


Cześć dziewczyny! Dziś miał być projekt denko jednak przez załatwianie spraw na mieście nie zdążyłam obrobić zdjęć więc pojawia się post iście chwalipięcki :) W tym miesiącu los był dla mnie niesamowicie łaskawy - poczta odwiedzała mnie praktycznie co kilka dni, takie sytuacje chyba każda z nas uwielbia <3 Począwszy od kuleczek do pędzli a skończywszy na kosmetykach marki Oeparol. Jeśli jesteście ciekawe - zapraszam dalej.



Pierwszą wygraną były kulki do pędzli wygrane u Agnieszki z bloga Dressed-in-mint ;-)) Pojawiło się kilka komplikacji z ich dotarciem a to wszystko przez nieszczęsnego Facebooka który wrzuca wiadomości nieznajomych do innej zakładki - jak widzicie wszystko dobrze poszło i moje pędzle do oczu pięknie się prezentują :)  


Ponownie los uśmiechną się do mnie w rozdaniu organizowanym przez Angietrucco. Przed wygraną zastanawiałam się nad zamówieniem rzęs a tutaj taka miła niespodzianka, cień został już przetransportowany do paletki o której niebawem napiszę, lakierów jeszcze nie używałam, tusz niestety średnio się sprawdza a balsam bo ciała i żel pod prysznic czekają na swoją kolej - Dziękuję jeszcze raz ;-))


Kolejna wygrana pochodzi z bloga Malwiny ;)) O olejku do kąpieli pisałam tutaj tyle tylko że w wersji karmelowej, tym razem będzie on o zapachu brzoskwini i mango - na pewno dam znać jak się spiszę. Do tego mus do ciała - idealne uzupełnienie oraz pomadka ochronna - Dziękuję ;)


Na ostatniej promocji -49% w Rossmannie zaopatrzyłam się w korektor Bourjois - przyznam, że polubiłam się z nim więc gdy zobaczyłam, że jest możliwość wygrania go - spróbowałam szczęścia i się udało! Wygrałam go wraz z cieniami tej samej marki u Kingi która dorzuciła dwa lakiery oraz maseczkę do twarzy - Dziękuję jeszcze raz ;-))


Z tą paczką niestety było najwięcej kłopotów jednak na szczęście dotarła cało i zdrowo po prawie miesiącu ;-)) Wygrałam ją u Agaty z bloga Lusi-make-up której chciałam jeszcze raz serdecznie podziękować ;)) W środku znajdowała się paletka Sleeka Del Mar, odżywka Eveline, tusz do rzęs oraz błyszczyk Essence + książka o makijażu ♥ 


W podzięce za pomoc w wyglądzie bloga Pola podesłała mi kilka dobroci ;)) W paczuszce znajdował się liścik, niesamowicie napigmentowane cienie, dwa lakiery, dwufazowa odżywka od włosów, odżywka z Biosilku, balsam do ciała z Joanny oraz maseczka do twarzy. Bell wylądował u mnie na pazurkach u stóp i pięknie prezentuje się z opalenizną - to mogę zagwarantować ;-)) Reszta czeka na swój debiut. 


Ostatnia wygrana przyszła stosunkowo niedawno i pochodzi z bloga Agaty ;) Jak wiecie pisałam o jedwabiu do ciała tej firmy i się nie myliłam - cała linia pachnie tak samo pięknie. W środku znalazł się odżywczy krem nawilżający, płyn micelarny do demakijażu oraz krem pod oczy - te produkty również czekają na swoją kolej chociaż krem stosuje już mama. Jeszcze raz ślicznie dziękuję  Agacie ;-))


Uff ! i tym oto akcentem dobrnęłyśmy do końca ;)) Pielęgnacji oraz kolorówki mam zapasy więc drogerię odwiedzę jedynie w drodze wyjątku. Tymczasem zabieram się trochę za siebie - lecę malować paznokcie z racji jutrzejszego spotkania blogerskiego w Lublinie - już się niesamowicie stresuję z racji tego, że jest to mój "pierwszy raz" ;-)) Trzymajcie kciuki abym wcześniej nie zeszła z tego świata :PP 



Do Was też uśmiechnęło się szczęście w ostatnim czasie ? 
Miałyście styczność  z tymi produktami i możecie mi co nieco na ich temat powiedzieć ? ;-))


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



44 komentarze
  1. Sporo nagród :) Gratuluję tylu wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :)) czadowe nagrody :D ja ostatnio odpuściłam z konkursami, rozdaniami, ale za to poszalałam z zakupami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wypadło i na zakupy i na wygrane - nie mam gdzie już tego chować szczerze mówiąc :D

      Usuń
  3. sporo tego, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej gratuluję, szczesciara...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu wygranych :) Ja w tym roku nie mam szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że jesteś zadowolona :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję uśmiechu szczęścia :) Co do tego olejku z Farmony, miałam wcześniej karmelowy, a niedawno mama przysłała mi właśnie też tę wersję i mus, a do tego jeszcze peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :) sporo wygranych
    ja ostatnio mega pechowiec jestem, ale może zła passa w każdej dziedzinie życia minie.. ehh

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dużo fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, dużo tych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaz jak ten top z essence wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, świetne kosmetyki życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) Gratulacje. Nie mogę się doczekać recenzji płynu micelarnego Oeparol. Mam hopla na punkcie miceli.
    Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściara jestes Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście miesiąc obfitości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie spróbowałabym korektor Bourjois

    OdpowiedzUsuń
  17. farciaro, gratuluję wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego :D Widzimy się jutro :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. Produktów praktycznie nie miałam ani jednego, jednak dzięki Tobie poznałam dwa równie fajne co Twój blogi :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. O Ty Skubańcu !:D Nieźle się Ciebie szczęście trzyma!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty to masz szczescie, moze graj w lottka :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdro!mi sie ostatnio nie udalo :<

    OdpowiedzUsuń
  23. W czepku urodzona bestia, ha! :P Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tego dużo! Gratuluję szczęścia. ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. dużo tego, Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudowności :) Niedługo nie będziesz chodzić na zakupy, szczęściaro. :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ale miałaś dobry miesiąc! no zdradź nam tą tajemnice , 'jak Ty to robisz?' haha! zastanawia mnie tylko jedna rzecz.. gdzie Ty to wszystko mieścisz!

    P.S jeszcze raz dziękuję za pomoc:) i mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaką Ty jesteś szczęściarą! też bym chciała tak wygrywać, ale ja to mam raczej pecha haha

    OdpowiedzUsuń
  29. oooo no to całkiem sporo miałaś tych wygranych;D super!!!!! Jeszcze raz przepraszam za tak długi czas oczekiwania na moją paczkę, ale to wszystko wina poczty- patałachy jebane;p ale dotarło to najważniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale z Ciebie szczęściara :)
    Super nagrody ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :) Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Ale miałaś szczęście, gratuluję :)
    Ja ciągle biorę udział i czekam aż do mnie się los uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O kurczę, ile dobroci! Mi przez cały rok tyle nagród nie wpadło chyba ;)
    Wciąż czekam na szczęśliwy traf i mam nadzieję, że coś fajnego mnie niedługo trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow mega :) Gratuluję wszystkich dobroci i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ile paczuszek ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. masz normalnie szczęście :) a i mówiłam, że Cię nie zjemy :p

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale Ci się trafiło! Super!

    OdpowiedzUsuń