Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 10 marca 2016

Recenzja palety | Zoeva - Retro Future


Palety Zoeva nie raz przewijały się przez mojego bloga dzięki czemu mogłyście zobaczyć je w akcji między innymi w mocniejszej wersji makijażu, środowym makijażu z Rose Golden czy zoomie na usta. W dzisiejszym wpisie chciałabym przybliżyć Wam paletę  Retro Future więc jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części.


Zoeva Retro Future

Paletę Zoeva otrzymujemy w tekturowym kartoniku zamykanym na magnes zabezpieczoną dodatkowo również tekturową, zsuwaną osłonką. Sama w sobie jest dość duża jeśli chodzi o gabaryty jednak niezwykle lekka. Niestety niewątpliwą wadą jest fakt szybkiego brudzenia oraz rysowania się opakowań które cieszą oko swym unikatowym designem który każda z palet posiada osobny. W środku znajduje się 10 okrągłych wkładów o zróżnicowanych kolorach oraz wykończeniach. Paleta Retro Future posiada w sobie zarówno maty (Galaxy, Electric Youth oraz Timetravel), opalizujące (Super Vibe, New Age, Space Out, Rose Gold, Silver Disc, Cosmic Chic) oraz czerń z drobinkami (Black Hole). Kolejnym, dodatkowym zabezpieczeniem jest folia która osłania cienie. 


Dostępna głownie przez Internet za cenę ok. 74 zł. Producent daje nam 36 miesięcy na zużycie co szczerze mówiąc graniczy z cudem jeśli malujemy się w zaciszu domowym posiadając inne, dodatkowe cienie. Gramatura pojedynczego cienia do 1,5g. Niewątpliwie kolejnym plusem - szczególnie dla osób wykonujących makijaże w Internecie - jest zamieszczenie nazw cieni pod każdym z nich. Na opakowaniu producent zamieścił również skład więc spokojnie możemy go sobie przeanalizować. Kosmetyk nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, substancji zapachowych, ftalanów. Jeśli chodzi o strukturę oraz jakość to osobiście nie mam im nic do zarzucenia. Są niesamowicie jebwabiste, bardzo dobrze napigmentowane a przy tym praktycznie się nie osypują bądź jeśli już to w minimalnym stopniu. Nie sprawiają trudności w nakładaniu oraz rozcieraniu na powiece, nie zbierają się w załamaniach ani nie rolują po wielu godzinach noszenia, nie uczulają ani nie podrażniają. Tytułowa paleta genialnie sprawdzi się zarówno do makijaży dziennych, wieczorowych oraz do używania jej przy akcentach kolorystycznych. 


Galaxy - typowa, matowa biel
Super Vibe - opalizujący, oliwkowy
New Age - piękna, perłowa, nieco miedziana pomarańcza
Space Out - opalizująca kawa z mlekiem
Rose Gold - opalizujące na różowo-pomarańczowo złoto
Silver Disc - perłowo-opalizujące srebro
Electric Youth - jak sama nazwa wskazuje matowy, elektryzujący granat 
Cosmic Chic - opalizujący, pastelowy fiolet
Timetravel  - matowy, rozbielony błękit połączony z lekką nutą fioletu
Black Hole - czerń z niebiesko-srebrnymi drobinkami


Poniżej możecie zobaczyć jak prezentują się poszczególne kolory w palecie:


Marka Zoeva wypuściła na rynek również inne wersje kolorystyczne takie jak: En Taupe, Cocoa Blend, Rose Golden, Smoky, Mixed Metals, Rodeo Belle i Love is a story więc każda z Nas znajdzie coś dla siebie - osobiście posiadam jeszcze 6 wariantów o których niebawem również będziecie mogły przeczytać na blogu. 


Dajcie znać co sądzicie o paletach marki Zoeva? Miałyście z nimi styczność? :)


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



24 komentarze
  1. musze w końcu coś sobie sprawic z zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, pigmentacje ma rewelacyjną :) Marzę o dowolnej paletce Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście super pigmentacja :) Podoba mi się ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją i nie żałuję zakupu :) w paletach zoeva nie można się nie zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocny pigment widzę cienie ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje kolory, ale paletka Naturally Yours za to bardzo mnie kusi ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Granat wygląda po prostu kosmicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W sklepie ym nie zwróciła na nie uwagi, ale genialnie wyglądają swatche ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory w tej paletce są i jakie intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna paletka ale kolory jednak nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paletka super ma kolory, pigmentacja jak zawsze niezawodna :) muszę kupic ją do kolekcji !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam naturally yours, coca blend i smoky, uwiebliam wszystkie! Uwielbiam ich jakość, trwałość i to jak zostały trafnie dobrane w paletkach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolorystyka. Ja póki co mam tylko jedną paletkę Zoevy w wersji Cocoa Blend i jestem bardzo zadowolona z jakości cieni. Na pewno kiedyś zdecyduję się na zakup kolejnej, chodzi mi po głowie coś o bardziej neutralnych kolorach np. Naturally Yours :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta sama w sobie jest piękna ale nie moje odcienie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory świetne, ale nie dla mnie. Większości bym nie wykorzystywała ;) Z chęcią natomiast przygarnęłabym Naturally Yours albo Cocoa Blend ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj od dawna mi się marzy jakaś paletka Zoevy <3 ta jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już od dawna chcę kupić jakąś paletę Zoevy na próbę, ale mam dylemat którą wybrać... Aktualnie myślę o Rose Golden

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze trochę i dostanę chyba szału... mam taką ogromną chęć posiadania tych palet, że w końcu ulegnę ! Nie ma bata :) Dodałam Cię Kochana do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This is such a nice post!
    I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ją, ale rzadko używałam i sprzedałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pigmentacja faktycznie jest fajna, mnie kusi wariant En Taupe :)

    OdpowiedzUsuń