Manicure
Makijaż
Recenzje

niedziela, 28 września 2014

Uchyl kawałek nieba a zobaczysz czy to raj.


Makijaż ten już jakiś czas czekał na swoją publikację aż wreszcie jest ;) Niebieskie i zielone cienie zbytnio do mnie nie przemawiały jednak postanowiłam spróbować - dziś zaś gości na moich powiekach druga "niebezpieczna" propozycja którą również pokaże na blogu - i chyba nie wyszło najgorzej ale  oceńcie to same. Jeśli jesteście ciekawe kosmetyków które użyłam jak i całości - zapraszam dalej ;-)






Twarz:
 podkład Revlon CS #320
 silnie matujący puder  Kryolan (recenzja)
do opalania puder brązujący Makeup Revolution
róż jako bronzer NYX #Taupe
rozświetlacz tleBalm Mary-Lou Manizer (recenzja)
róż Makeup Revolution

Oczy:
eyeliner Eveline brązowy
poczwórne cienie Hean
tusz Essence Lash Mania Reloaded
tusz MIYO Big Fat Lashes

Oczy:
błękitny cień Kobo
granatowy cień Hean
turkusowy perłowy cień Kobo 
opalizujący pigment Kobo #Blue Mist
pigment Essence #it's a boy
 (niestety nie udało mi się wyciągnąć cieni a jak już - nie miały nr)



Skusiłybyście się na takie kolory na powiekach czy raczej tradycyjnie brązy i beże? 
Co myślicie o takiej propozycji? ;)



Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



37 komentarzy
  1. eee no fajnie wyszło to połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię twoje makijaże ale tu cuś mi nie gra :<

    OdpowiedzUsuń
  3. love it. :) bardzo fajny makeup no i niezastapiony revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest ładnie, ale wydaje mi się trochę płasko i nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż i Revlon niezastapiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie! ile zajęło jego przygotownie?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie! ile zajęło jego przygotownie?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny ten makijaż !! <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zazwyczaj brązy na powiekach, ale na taki makijaż na pewno bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż ładny jednak ja to taka szara myszka i u siebie wolę delikatniejsze kolory cieni, natomiast u innych mogę oglądać z podziwem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie ten post za długo czekał, rewelka!: )

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory całkowicie nie dla mnie- dziwnie się czuję w niebieskim, ale makijaż bardzo ładny i świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny makijaż :) na codzień do pracy w biurze by nie przeszedł ale na jakąś imprezkę/ wekeend jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczy - wow *__*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż Vejjs! :) Ja jednak bezpieczniej czuję się w brązach :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna kreska i podkreślone rzęsy, w ogóle dla mnie profeska.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż, śliczne kolorki, kreseczka idealna, nie mogę się na patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny makijaż i ta kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie u Ciebie wygląda ♥ choć średnio lubię połączenie takich kolorów bo łatwo o tandetny wygląd :D

    OdpowiedzUsuń