Manicure
Makijaż
Recenzje

czwartek, 21 stycznia 2016

Mocniejsza propozycja makijażu { Zoeva Cocoa Blend }


Ostatnio w makijażach królują ciepłe odcienie z którymi moja tęczówka bardzo się lubi zaś ja czuję się w nich bardzo dobrze. Próbowałam kombinować z nieco chłodniejszą tonacją jednak nie byłam w 100% zadowolona z efektu końcowego (kto wie, może kiedyś się przekonam). W dzisiejszym makijażu postawiłam na mocniejszą - jak na mnie - kreskę bez dodatku sztucznych rzęs które notabene dodają każdemu spojrzeniu uroku. W tym poście mogłyście zobaczyć znacznie lżejszą wersję. Jeśli jesteście zainteresowane kosmetykami których użyłam to zapraszam dalej.

Mocniejsza propozycja makijażu w ciepłej tonacji  { Zoeva Cocoa Blend }

Twarz


Korektor Kobo Modeling Illuminator 01
- Kremowy bronzer Kobo Face Contour Mix
Róż theBalm CabanaBoy
Bronzer Wibo 3Steps To Perfect Face
- Puder Melkior Professional Light Ivory
Oczy & Brwi


- Eyeliner Maybelline Lasting Drama Gel Liner 
- Kredka Zoeva Graphic Eyes Eyeliner kredka Black to Earth
- Baza Eveline SOS Lash Booster
- Tusz do rzęs Sephora Mascara Outrageous Curl
- Brwi NYX Eyebrow Gel - Blonde 
- Paleta Zoeva Cocoa Blend - Ritter Start, Substitute for Love, Freshly Toasted
Usta


- Kredka Lambre Lipliner 3
- Szminka Catrice Ultimate Colour 240 Hey Nude


Dajcie znać w komentarzach po jakie odcienie sięgacie ostatnimi czasy? ;-)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



62 komentarze
  1. Ładny, ale dla mnie ciut za mocny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy lżej podkreślić dolną powiekę, usunąć czarną linię wodną i automatycznie traci na mocy :)

      Usuń
  2. mocny ale bardzo ładny :) jak dla mnie kolor ust jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo podoba mi się to zestawienie :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz w takim makijażu :) też mam tą pomadkę Catrice, ale Tobie w niej ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pomadka nałożona solo nie prezentuje się tak ładnie, dopiero konturówka dodaje jej mocy moim zdaniem :)

      Usuń
  4. Świetnie wykonturowana twarz, od razu rzuciło się to w oczy. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż. ja zwykle sięgam po odcienie brązowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chłodniejszej czy cieplejszej tonacji? :)

      Usuń
  6. Właśnie zamierzam kupić tą paletkę Cocoa Blend i widzę, że warto. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak! Naprawdę warto ;) Jest to jedna z niewielu palet po które sięgam najczęściej.

      Usuń
  7. Nosiłabym na co dzień. :) Zwłaszcza konturowanie - nie wiem, czy ja jestem dziwna, ale ja się zawsze tak mocno konturuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka - witaj w klubie! U mnie bez porządnego konturowania to jak bez ręki ;)

      Usuń
  8. podoba mi się całość a najbardziej pomadka;;;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż! Konturowanie pierwsza klasa ;) A i kolory takie jakie lubię.
    Wydaje mi się jednak, że pasowałyby do tego makijażu trochę mniej wyraziste, a grubsze brwi, bo bardzo cieniutkie trochę nie pasują do całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie chciałam zbyt mocno ich pogrubiać bo niestety aparat by wszystko wyłapał a ich wyrazistość oczywiście poprawił kontrast :)

      Usuń
  10. Widziałabym tam jeszcze sztuczne rzęsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, sztuczne rzęsy dopełniłyby całości o czym wspominałam w poście :)

      Usuń
  11. Super wyglądasz. Podoba mi się taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się konturowanie :) Osobiście zrezygnowałabym z kreski na dolnej powiece, ale to ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska na dolnej powiece całkowicie odebrałaby mu charakteru :( Jednak bez niej świetnie nadawałby się na co dzień, prawda? :)

      Usuń
  13. Świetny kolor ust bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę delikatniejsza kreska i sama mogę taki mieć :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kreskę można dostosować do własnych upodobań - przyznam szczerze, że w tym dniu akurat trochę z nią przesadziłam i wydawała mi się ciut za gruba :P

      Usuń
  15. makijaż piękny
    uwielbiam takie kolory
    a jakie kreski dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam makijaże w ciepłej tonacji. Paletka marzy mi się po nocach - jest prześliczna. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją z całego serca jeśli tak jak ja uwielbiasz ciepłe tonacje ;) :*

      Usuń
  17. uwielbiam Twoje makijaże <3 i oczywiście nie omieszkam wspomnieć o tym,
    że super masz włosy. na tych zdjęciach się rzucają bardzo w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Moje włosy w tym momencie to taka mała tragedia jeśli chodzi o przesuszenie więc jakoś trzeba o nie walczyć :)

      Usuń
  18. Podoba mi się bronzer, tylko nie wiem czyja jest większa zasługa tak pięknego efektu - Kobo czy Wibo?:) Cocoa Blend na początku nie wzbudzała we mnie zachwytu, ale patrząc na makijaże rozumiem o co tyle szału:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobo daje fantastyczną bazę i lekki efekt konturowania, po przypudrowaniu traci trochę na intensywności więc podbijam bo bronzerem z Wibo ;) Paletkę Cocoa Blend będę polecała każdej fance ciepłych tonacji! ;)

      Usuń
  19. Genialnie obrysowane oko:) Chciałabym się w końcu nauczyć zeby nie wygladalo u mnie jak rysunek 5 latki, cwicze i czwicze ale chyba brak talentu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego przyjdzie to z czasem - dłuższym bądź krótszym ;) Jest to jednak do wyćwiczenia także wytrwałości!

      Usuń
  20. pięknie Ci w takim makijażu:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Trochę mnie z nią poniosło szczerze mówiąc :P

      Usuń
  22. Chciałabym umieć zrobić taką piękną kreseczkę. Jest naprawdę efektowna i najbardziej rzucila mi sie w oczy ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę praktyki i wszystko jest do wyćwiczenia - uwierz mi ;)

      Usuń
  23. Baaardzo odważny makeup, ale mi się podoba! Z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny, mocny makeup :) ale wydaje mi się, że bronzer trochę za ciepły dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt bronzera do ocieplania jest niestety trochę przekłamany na zdjęciach - na żywo prezentuje się znacznie lepiej ;)

      Usuń
  25. Świetny makijaż! Ja ostatnio rozglądam się za paletą cieni Zoeva, ale ciężko się zdecydować którą wybrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek polecałabym zacząć od kulowej już Naturally Yours chyba, że zależy Ci na nieco cieplejszych cieniach to zdecydowanie Cocoa Blend ;)

      Usuń
  26. Świetny makijaż! Ale przede wszystkim to zakochałam się w mocnym konturowaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie!bardzo podobają mi się oczy

    OdpowiedzUsuń