Manicure
Makijaż
Recenzje

środa, 13 stycznia 2016

• 10 najchętniej czytanych wpisów roku 2015 •


Pora podsumować grubą kreską ubiegły rok 2015 pod względem najchętniej czytanych przez Was wpisów. Sama bardzo chętnie przyglądam  się tym zestawieniom gdyż mam doskonały pogląd na to co budzi największe zainteresowanie. Na rok 2016 mam wiele planów, wiele pomysłów jednak z biegiem czasu zobaczymy czy w 100% uda mi się je zrealizować - jeśli jesteście ciekawe tego zestawienia to zapraszam do dalszej części wpisu.

10


Rok 2015 będzie dla nas niezwykle ważny pod wieloma względami ale o dziwo dzięki temu uświadomiłam sobie, że tak naprawdę nie potrzebuję tony kosmetyków z czego i tak połowy nie używam. Mogłyście to zobaczyć między innymi w poście prezentującym moje styczniowe nowości (tutaj) - na dobrą sprawę nie kupiłam nic z kolorówki a jedynie pielęgnację aby podratować moją skórę. Całkowicie z kolorówki i dodatków nie potrafiłabym zrezygnować dlatego też na listę trafiły ...
9

Po długiej przerwie na blogu znów pojawia się post z serii "makijaż". Nowy rok, nowy arsenał palet i w miarę dobre światło (bez lampy) skłoniło mnie do sięgnięcia po aparat i pstryknięciu kilku zdjęć tego co udało mi się zmalować. Cały czas szukam odpowiednich ustawień i dziś przez całkowity przypadek udało mi się coś odkryć! brawa dla mnie :D Jeśli będą jeszcze dobrze współgrały z lampą będę w 7 niebie a makijaże częściej zagoszczą na blogu - tymczasem zapraszam na dalszą część.
8


Nad tym postem zastanawiałam się dość długo a dlaczego? gdyż z założenia miał to być blog czysto kosmetyczny jednak pomysł nieco innych postów został miło przyjęty tak więc się przełamałam ;) Do wielkiego dnia coraz mniej czasu mam wrażenie, że utknęliśmy w miejscu ... Cała historia jest dość dziwna gdyż temat naszego wesela wyszedł spontanicznie podczas jednego wieczoru. Wiedziałam jedynie, że nie chcę z tym wydarzeniem długo czekać z racji tego, że jestem w gorącej wodzie kąpana i najlepiej byłoby mieć wszystko na już - padło na 2015 rok. W Polsce przyjęło się, że ślub i wesele trzeba planować z kilkuletnim wyprzedzeniem - rok i 8 miesięcy to idealny czas na zorganizowanie wszystkiego ? Czy na pewno jest tak kolorowo?
7

PRODUKTY DO KONTUROWANIA | FLORMAR, W7, THEBALM, INGLOT, NYX, MAKEUP REVOLUTION



Jak wszystkie doskonale wiemy nasza twarz bez dobrej bazy pod cały makijaż wyglądałaby dosyć komicznie. Podkład, puder i korektor to must have większości z nas ale czym też byłby makijaż bez porządnego wyszczuplenia/ukrycia drobnych mankamentów, uwydatnieniu walorów? Dziś chciałabym Wam przybliżyć kilka kosmetyków pozwalających na idealne konturowanie (nie mylić z opalaniem!). Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części wpisu :)
6


Tworzenie szablonów pochłonęło mnie do reszty stąd taki przestój na blogu jednak wracam dziś do Was z recenzją palety róży marki Makeup Revolution o której wspominałam w tym poście ;) Zdecydowałam się na wersję Sugar and Spice więc jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdza to zapraszam dalej ;)
5


Podczas kolejnych porządków odkryłam kilka kosmetyków które leżą praktycznie nieużywane - może wśród Was znalazłyby się chętne osoby które zapewniłyby im nowy dom? Jeśli tak to zapraszam do dalszej części postu, może coś wpadnie Wam w oko ;)
4


Jak już niejednokrotnie wspominałam moja przygoda z lakierami hybrydowymi nie zaczęła się od zachwytów - docieraliśmy się z czasem. Jeszcze za czasów szkolnych/kursowych wydawało mi się, że paznokcie po nałożeniu hybryd są strasznie grube, nieporęczne i nie wyobrażałam sobie chodzić z jednym kolorem dłużej a niżeli tydzień. Moje podejście do tematu diametralnie zmieniło się po około roku - wraz z mamą i siostrą postanowiłyśmy zagłębić się w świat lakierów hybrydowych i tak już zostało. Padło na markę Semilac z czego do dnia dzisiejszego jestem niesamowicie zadowolona. Dziś chcę Wam przedstawić jeden z nowszych kolorów #130 Sleeping Beauty. Jeśli jesteście ciekawe jak się prezentuje na paznokciach to zapraszam do dalszej części.
3


Jak pewnie doskonale wiecie, znalezienie podkładu idealnego graniczy z cudem - zawsze znajdzie się jakieś ALE (tak jest i w tym przypadku) jednak po przetestowaniu niezliczonej ilości produktów tego typu to właśnie Revlon Colorstay do cery mieszanej i tłustej został ze mną na dłużej. Chcecie wiedzieć dlaczego? zapraszam do dalszej części ;)
2


Dziś przyszedł czas na kolorówkę. Rossmann w tym miesiącu a dokładniej pod koniec rozpieścił nas promocją -49%, w Sephorze jak i SuperPharmie również można było na nie natrafić także grzechem byłoby nie skorzystać z tak atrakcyjnych cen. Na temat otwierania i macania produktów nie będę się wypowiadać bo bez tego się nie obyło a wszystkie doskonale wiemy jak jest :) Jeśli jesteście ciekawe co takiego zasiliło konto mojej makijażowej rodziny to zapraszam dalej.
1

Ile razy zdarzyło Wam się zapomnieć bronzera na wyjazdy lub najzwyczajniej w świecie nie znaleźć tego odpowiedniego, chłodnego odcienia? To już nie problem! Dzisiejszy post będzie w odniesieniu do dwóch kultowych produktów marki theBalm - rozświetlacza Mary-Lou Manizer oraz bronzera Bahama Mama. Jeśli jesteście ciekawe co mam na myśli to zapraszam do czytania dalej ;)


 Dajcie znać czy jesteście na bieżąco z postami czy jednak któryś z nich umknął Waszej uwadze? ;)  Napiszcie także jakie posty są przez Was najbardziej wyczekiwane { recenzje, projekty, zakupy, makijaże, paznokcie a może zupełnie coś innego } ?


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Facebook -



15 komentarzy
  1. jaki masz śliczny make up na tym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Makijaż twarzy to robisz sobie świetny ;)

      Usuń
  2. Hej kochana! :) Jestem bardzo ciekawa tego, czy dałabyś radę prowadzić np. kanał na You Tube? :) Chciałabym zobaczyć dziewczynę z mojego miasta na You Tube. Interesują mnie na Twoim blogu recenzje kosmetyków które regularnie czytam. Jestem ciekawa Twojej kosmetycznej kolekcji :) Byłabym *happy* jakbyś stworzyła post pt: moja kosmetyczna kolekcja. Oczywiście podzieliłabyś to na kilka wpisów. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny wpis, a podkłady z Revlonu chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja chyba jestem daleko w tyle, bo nie znam żadnego, a tyle ciekawości dodałaś :) Będę musiała to wszystko nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większości tych postów jeszcze nie miałam okazji przeczytać, dlatego za chwilkę zabieram się za nadrabianie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post, żeby nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie posty chętnie przeze mnie czytane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę się za nadrabianie postów, bo większości nie czytałam :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra rozpływala sie nad Revlonem ;) dobre podsumowanie, a czesc postow zapamietalam :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na bieżąco, pamiętam te post. Super podsumowanie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rownież czeka mnie organizacja wesela! W grudniu powiedziałam TAK :x :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń